Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 637
Hallo alle sammen!

Har nettop released min første EP. Den inneholder alt fra glitchop til electro house og dubstep. Den er gratis, men du kan også velge å betale hvis du har lyst til å støtte meg

Link: http://www.youtube.com/watch?v=9kzQUkJ6bmk

Jeg tar gjerne imot feedback

- Rootkit
Lillegutt, det der var faktisk utrolig bra produsert. Har igrunn ikke særlig mye kostruktivt å si, lykke til
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Wow! Drittøft, sounden minner meg litt om Noisestorm Men navnet "Shiznit", hvor har du det fra? Av ren nysgjerrighet. Eneste jeg vet er at det er en dritfet Snoop Dogg sang.

Blir tøft å kunne skryte av at jeg hørte på Shiznit når han bare hadde 237 views
Rootkit's Avatar
Trådstarter
33 8
Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
Wow! Drittøft, sounden minner meg litt om Noisestorm Men navnet "Shiznit", hvor har du det fra? Av ren nysgjerrighet. Eneste jeg vet er at det er en dritfet Snoop Dogg sang.

Blir tøft å kunne skryte av at jeg hørte på Shiznit når han bare hadde 237 views
Vis hele sitatet...
Takk!
Husker at noen skrev "its da shiznit" på et forum jeg var på for ganske lenge siden :P Kom på det helt randomly mens jeg lagde sangen og jeg syntes navnet passet
haha tror ikke videoen kommer til å få no særlig mer views