Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 962
Hey hey hallå! I går lagde jeg en glide track til kameraet, så stakk ut for å prøve den litt senere på dagen. Prøvde å fange "essensen" av sommer, hvis man kan si det sånn. Alt er filmet rundt om i Oslo. Føler litt at det ikke er noe poeng med filmen (at den ikke har noe høydepunkt), men det var egentlig ikke meningen i utgangspunktet heller.

Hvis noen er interessert i hvordan jeg lagde glide tracken tar jeg meg kanskje bryet å legge ut en slags guide på DYI-forumet

Setter stor pris på all tilbakemelding. Se i HD og enjoy!

Those days
Det faktum at jeg nettop har fyra en rev kan gjøre meg innhabil i min vurdering, men jeg syntes i allefall den var dritchill og ja, den gav sommerstemning!

Hvilken artist var dette?
Sist endret av subscribe; 20. juni 2012 kl. 15:36.
Min mening:

- Veldig passlig og fin bakgrunns musikk.
- Mye bra klipp som passet inn til temaet, men synst 0:17-0:25 og 0:46-0:56 ikke passet inn.
- Gjerne rediger klippa litt lysere og skarpere farger, syntes noen av klippa var litt for mørke og ''ikke sommer lignende'' visst du skjønner
Sulten
knewt_'s Avatar
Trådstarter
Sitat av subscribe Vis innlegg
Det faktum at jeg nettop har fyra en rev kan gjøre meg innhabil i min vurdering, men jeg syntes i allefall den var dritchill og ja, den gav sommerstemning!

Hvilken artist var dette?
Vis hele sitatet...
Takk! Fleet Foxes heter gruppa, og sangen heter Mykonos.

Sitat av 1234554321 Vis innlegg
Min mening:

- Veldig passlig og fin bakgrunns musikk.
- Mye bra klipp som passet inn til temaet, men synst 0:17-0:25 og 0:46-0:56 ikke passet inn.
- Gjerne rediger klippa litt lysere og skarpere farger, syntes noen av klippa var litt for mørke og ''ikke sommer lignende'' visst du skjønner
Vis hele sitatet...
Ok, takker!
Syns det var bra, og er ganske enige med dem over. En ting jeg ikke likte så godt var den hyppige bruken av samme bevegelse, i hvert eneste klipp nesten. Kunne godt vært litt forskjellige bevegelser

Men alt i alt; BRA!
Sist endret av Donkeybrain; 20. juni 2012 kl. 15:38.
Sulten
knewt_'s Avatar
Trådstarter
Sitat av Donkeybrain Vis innlegg
Syns det var bra, og er ganske enige med dem over. En ting jeg ikke likte så godt var den hyppige bruken av samme bevegelse, i hvert eneste klipp nesten. Kunne godt vært litt forskjellige bevegelser

Men alt i alt; BRA!
Vis hele sitatet...
Ja, merka det selv at det ble litt mye kjøring av kameraet i en og samme film, men igjen, det var hovedsaklig for å teste ut glide tracken men takk!
Hehe den var dritt chill.. syns den slutta litt tidlig da