Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1023
Yoo Freaks, har da lagd 2 kjappe edits Brukte maks 30 min på hver video.

Video 1

Video 2

Noe dere syntes kunne vert bedre? Det er fotball da som sikker få her på freak liker? men men

Noe dere syntes var veldig dårlig?

Kvaliteten er bare sånn, vannskelig og få den bedre.

EDIT: og hvem av videone syntes dere var best?
Sist endret av w3lbeck; 19. juni 2012 kl. 00:44.
Det røde skjæret som plutselig dukker opp i video 1 ødela for meg. Det kom akkurat i tidspunktet hvor man skulle beundre ferdighetene til Welbeck. I tillegg hadde hele videoen ganske mørkt preg over seg.

I video 2 så er det overkill bruk av blurre-funksjon. Du har også til tider blurret ut ballen, og den er jo det man i hovedsak ser på når det skjer et mål.

Fine mål da.
Sist endret av Tawon; 19. juni 2012 kl. 00:55.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Unødvendig flashy, synes ting bør holdes enkelt, jeg.
w3lbeck's Avatar
Trådstarter
Jeg må ha videon mørk så ikke yt ser at det er copyright. Så derfor la jeg på veldig mye blur om jeg kunne hatt videon i HD ville jeg nok redigert den veldig annerledes.

Men husk at det er Edit da. Ikke fotball på tv'n (om det ga mening )
Sitat av w3lbeck Vis innlegg
Jeg må ha videon mørk så ikke yt ser at det er copyright.
Vis hele sitatet...
Mener ikke å fornærme deg, men jeg tror ikke du helt forstår hva copyright betyr.
Jeg synes for øvrig ikke hverken fotball eller disse videoene var noe særlig.
Sist endret av DoktorKven; 19. juni 2012 kl. 01:22.
w3lbeck's Avatar
Trådstarter
Sitat av NannirK Vis innlegg
Mener ikke å fornærme deg, men jeg tror ikke du helt forstår hva copyright betyr.
Jeg synes for øvrig ikke hverken fotball eller disse videoene var noe særlig.
Vis hele sitatet...
Om jeg hadde hatt den lysere ville youtube gjennkjent videon og da hadde den blitt slette pga copyright @ UEFA så derfor må jeg gjøre den mørk så youtube ikke greier og se et innholdet er fra UEFA.
Sitat av w3lbeck Vis innlegg
Om jeg hadde hatt den lysere ville youtube gjennkjent videon og da hadde den blitt slette pga copyright @ UEFA så derfor må jeg gjøre den mørk så youtube ikke greier og se et innholdet er fra UEFA.
Vis hele sitatet...
Hvorfor laste opp andres videoinnhold i det hele tatt?
Og hvorfor be om konstruktiv kritikk når du med vilje har gjort videoen lite attraktiv (for å ikke bli tatt for brudd på åndsverkloven)?
Jeg liker personlig videoer hvor du får med lyden fra fotballbanen og ikke styrer så mye med effekter osv..
w3lbeck's Avatar
Trådstarter
Gjorde en Liten forandring. Hva syntes dere ? VIDEO

Tok vekk alle de Flashy lightsa og la til en komentator ble det bedre og mer "personelig" stokkanda?
Blur, lens flare og dårlig fargekorrigering er ikke kult uansett hvordan du vrir og vender på det.
Edit: Det med kommentatoren funket derimot ganske bra, men der du har "limt sammen" sangen igjen har du bommet litt, så det høres unaturlig ut.
Sist endret av drittunge; 19. juni 2012 kl. 22:52.
Sitat av drittunge Vis innlegg
Blur, lens flare og dårlig fargekorrigering er ikke kult uansett hvordan du vrir og vender på det.
Edit: Det med kommentatoren funket derimot ganske bra, men der du har "limt sammen" sangen igjen har du bommet litt, så det høres unaturlig ut.
Vis hele sitatet...
Dette.

Fargene er for grå og kjedelige, du trenger ikke å stelle stort med fargene da vanlig fotball som blir sendt på tv'n er skarpe og fine fra før av. Ellers kan du ta bort litt av edge-blurringa (ok med litt, men bare bittelitt).
w3lbeck's Avatar
Trådstarter
Her har du samme video uten CC og blur. Syntes det ser litt gjort på 10 sek.

Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan edite den bra?

Jeg syntes det ser litt bedre ut med blurry kanter osv.... men men

EDIT: link http://www.youtube.com/watch?v=JOOEZtI32Hk
Sist endret av w3lbeck; 19. juni 2012 kl. 23:07.
Sitat av w3lbeck Vis innlegg
Om jeg hadde hatt den lysere ville youtube gjennkjent videon og da hadde den blitt slette pga copyright @ UEFA så derfor må jeg gjøre den mørk så youtube ikke greier og se et innholdet er fra UEFA.
Vis hele sitatet...
Det der er så feil!!!
Jeg prøvde og laste opp 3min lang klipp fra 8-mile, gjorde alt om til bluescreen shit greie med mark, så alt så hvit med streker + jeg fadet lyden at den ikke hang etter + recordert fra en mic slik lyden skulle bli dritt, + jeg reverbet lyden...
Youtube sin greie busted meg.
Sist endret av justastonedhuman; 20. juni 2012 kl. 00:09.