Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  501 54468
Do papir blir jevnt og trutt stjelt fra jobben min, hahah!
I barnehagen stjal jeg alltid sånne pokemon figurer fra en liten unge..

Og for 2-3 år siden(3. klasse tror jeg .. ) stjal jeg sånn politibånn :P
Sitat av EivindH
I barnehagen stjal jeg alltid sånne pokemon figurer fra en liten unge..

Og for 2-3 år siden(3. klasse tror jeg .. ) stjal jeg sånn politibånn :P
Vis hele sitatet...
Går du i sjette klasse?
edit: Født 1995 ja visst ****
Sist endret av Archj; 31. juli 2007 kl. 22:45.
King of the world
PolkagrisLaila's Avatar
For noen dager siden så stjal noen et mini-brannslokningsapparat fra båten våres..
Motor, bensin +++ var ulåst og urørt..:P
Sist endret av PolkagrisLaila; 31. juli 2007 kl. 22:46.
Når jeg var liten stjal en nabo kjitt(?) av meg. Jeg hadde laget fire katter og plutselig var to av dem borte og en viss nabo som var på besøk hadde da en klump med kjitt i de samme fargene i lomma. :P Den samme naboen stjal også en en cd fra meg, men det var noe dårlig som jeg ikke ville ha uansett.

En kompis av meg har fått frastjålet matpakka to ganger det siste skoleåret, 8-13 brødskiver, så han var veldig sulten resten av de dagene, siden han ikke hadde med seg penger.
of: Da jeg var liten brukte jeg å stjele kinderegg på Hydro Texaco (Hvorfor stjal jeg ikke mere, siden det ikke var overvåkningskameraer i den tiden xD)
▼ ... over en måned senere ... ▼
hmmm en slitt basketball kurv som hang på veggen
Noen som stjålte sparken min, da jeg var 4 år
Jeg ble frastjålet en pin i et bursdagsselskap jeg hadde når jeg var liten. Jeg letet gjennom hele rommet mitt uten å finne den. Senere så jeg at han hadde en lik pin (som var ganske sjelden) hjemme hos seg. Jeg spurte om han hadde tatt den, men han benektet. Han "fant" den på mystisk vis neste gang han var hos meg, som faktisk var bursdagen min året etterpå..
Har ikke blitt frastjålet noe spesielt untatt sykkel og penger osv, men har selv stjålet sykkelslanger fra andres sykler (tåpelig? neida, det er driiiiitbra å lage sprettert med!)
Lol så mye rart folk stjeler... Personlig stjeler jeg penner om jeg glemmer min egen
vel glemte igjen en bergansjakke på skolen, den som koster ca 3.2k.
i jakken lå det 10 kr, nøkkelen til bokskapet mitt og en lipsyl..
når jeg kommer tilbake dagen etterpå står jakken akuratt på det samme stedet, men mangler lipsylen...
En punktert gummibåt. Tyven/tyvene trodde at den sikkert bare var tat sammen. :P Dagen etter lå den i gårdsplassen våres igjen.
Hadde innbrudd i bilen. Da fikk jeg frastjålt hatte hylla. Og en pose med 1kr og 50øringer jeg hadde til å betale på automater og lignende (maks 20kr neddi der)
Og ett par GODT brukte sko(2år) på trenings studio en gang.
omg for noen sjuke tjuver vi har til dags! noen som driver å tar snus fra meg,mistenker katta mi men har ingen bevis så er jeg ikke sikker på om jeg har greid å stjælt 1 stk dåse snus + masse godteri å en brus,våkna opp med det i jakke lomma mi etter en fuktig kveld på byen!
Jeg hadde sommerjobb. og der hadde de satt noen paller(i tre til å stable ting på) på utsiden av porten,
der hadde noen hvert å tatt dem i løpet av natta.

En kamerat av meg driver å stjeler papirer,limstifter,teipruller,tusjer...o.l.(teiprullene er en favoritt)
Jeg og en kompis stjal et knekkebrød(med ost og smørr på) i 6.klasse..

Så har jeg tatt en gammel spade.. Veldig gammel.

Egentlig ikke så veldig mye da
Sist endret av Butthead; 13. september 2007 kl. 00:39.
Det var noen som stjal underbuksa mi engang i tiden, men den dukket merkelig nok opp under senga til ei vennine senere. Maken til frekkhet! Forstå det den som kan...
Sitat av Gussage91
Noen stjelte tannbørsten min.....hadde hatt den i 6år
Vis hele sitatet...
Jeg har hørt at man skal bytte tannbørste en gang i månen ...
OT: Bytte tannbørste engang i mnd? Jeg har betalt over 1000 kroner for min elektroniske tannbørste og betaler ikke den lappen hver måned vet jeg Å bytte tannbørste en gang i halvåret derimot burde de fleste gjøre.
Svends. Børsten bør byttes en gang i måneden. Koster vel en 30kr for seks børstehoder til elektrisk tannbørste?

Dummeste jeg har blitt frastjålet må være ei gammal, utslitt jakke av typen brukestilmalingogskogsarbeid.
Sitat av Svends
OT: Bytte tannbørste engang i mnd? Jeg har betalt over 1000 kroner for min elektroniske tannbørste og betaler ikke den lappen hver måned vet jeg Å bytte tannbørste en gang i halvåret derimot burde de fleste gjøre.
Vis hele sitatet...
tannbørste til 1000-lappen tar han seg råd til, men å slenge på en ekstra 1000-lapp til en 10" større TV....
har blitt frastjelt:
- en caps mens jeg lå og sov på ei strand i spania. merklig at de ikke tok lommeboka som lå i samme sekk.
- troll dukke(!) frastjelt på fest.
- mye sjokolade forsvinner ofte når jeg har venner på besøk. som om det skulle være en selvfølge at en kan forsyne seg av andre sitt goderi.

har stjelt (i fylla):
- ku-skinn !
- blomsterpotter.
ah kom på en ting som er blitt fra stjelt meg og ! på en skoletur til ei hytte langt te helvette oppå fjellet så var det en jævel som tok tannkrem+tannbørsta mi,kan jo tenke dere hva som skjedde med den!

edit: skriveleif
Sist endret av Holmen; 13. september 2007 kl. 12:17.
Vel...
En gang vi hadde fest så stjal noen alle de tomme lighterene mine.
Hmmm...

Og noen stjal også to brannslokkningsapparat, da de ikke fikk komme inn, fordi vi ikke hadde fest O_o
Sitat av Svends
OT: Bytte tannbørste engang i mnd? Jeg har betalt over 1000 kroner for min elektroniske tannbørste og betaler ikke den lappen hver måned vet jeg Å bytte tannbørste en gang i halvåret derimot burde de fleste gjøre.
Vis hele sitatet...
Du bytter jo bare ut hodet,. tannbørsten kan du bruke til du blir 70 om du vil(dog de fleste ville valgt å bytte denne med tiden åg)

Må selv inrømme at jeg ikke skifter hver mnd. men tanken på å ha en seks år gammel tannbørste gjør meg litt småkvalm:S
en gammel narkis stjal mopeden min, han tok av skiltene, og kjørte med den rundt.. for da trodde han ingen ville se det var min.. Stakkars
Det tetteste mest idiotiske jeg noensinne har hørt om må jo være lillebroren min som ble frastjålet en lusekam på barneskolen. kammen var forøvrig godt infisert og en dude i klassen hans begynte å klø seg febrilsk i huet en mnd. etter.
Bilen min sto opplåst, enda hadde noen luringer bryti opp låsen. Og det eneste de tok var en ødelagt spiller, men alt fiskeutstyret som var verdt masse og verktøy, nei det hadde de ikke tatt.
Om man er skikkelig full, stjeler man mye rart. Personlig har eg stjelt en palle som stod i en garasje. Tung og meningsløs, men veldig praktisk når eg skulle sitte/ligge på den våte bakken.
En annen gang stjal eg en plaststol fra en restaurant. Samme grunn.
Har også reve av eit stort dørhandtak fra eit kjøpesenter. Veit egentlig ikkje kvifor eg gjorde det. Virka smart akkurat då. Alkohol gir deg rare tanker. :P
presterte å stjele et Gågate skillt fra sentrum og en slik stor plastreklameting som sto uttafor bowlingen, på samme natt våkna opp med et svært skillt på gipsveggen min neste morgen.
På gamle skolen hadde jeg glemt gymposen min... jeg fant den igjen i en krok en månde senere eln, og da var ozzy t-skjorta mi borte. Hvem vil bøffa en gamal utslitt svett og muggen t-skjorte??
King of Spooning
Acidous's Avatar
Jeg stjal 3 veiskilt med stang på samme natta en gang.
Det var fittetungt å bære. Spesielt siden det ene skiltet hadde festa på en slik bukk med "Midlertidig stengt" skilt.

Jeg blir som Hulken på fylla - Grønn og sterk som faen :P

EDIT: Jeg er ikke stolt...
Sist endret av Acidous; 14. september 2007 kl. 11:37.
Sitat av Acidous
Jeg stjal 3 veiskilt med stang på samme natta en gang.
Vis hele sitatet...
Fortell oss hva du gjorde med veiskiltene da :P
Har du de inne til pynt?
Sitat av s4ndm4n
På gamle skolen hadde jeg glemt gymposen min... jeg fant den igjen i en krok en månde senere eln, og da var ozzy t-skjorta mi borte. Hvem vil bøffa en gamal utslitt svett og muggen t-skjorte??
Vis hele sitatet...
Det er Ozzy vet du.
King of Spooning
Acidous's Avatar
Sitat av Gubbe
Fortell oss hva du gjorde med veiskiltene da :P
Har du de inne til pynt?
Vis hele sitatet...
Nei, de ble liggende oppe hos en kompis helt til han flytta, for jeg kom meg aldri så langt at jeg fikk henta de...
Men har busstopp skilt liggende da
Tror ikke jeg har blitt frastjålt noe veldig rart, men jeg har stjålet denne. http://www.freakforum.nu/galleri/fil...8_original.jpg
Gammel boks med vaselin og noen linser...
Vet ikke helt hva jeg skal si om saken, men må nesten le av det.
På TG sov jeg ute i soveteltet.. Da la jeg røyk, lommebok, og telefon ved siden av meg.. Skoene satt jeg også ved siden av.. Når jeg våknet neste morgen, var røyken, lommeboka og telefonen der.. MEN de pokkers gamle joggeskoene mine, som jeg brukte til og danse DDR... DE var borte!!
jeg ble frastjålet en gymbagg med et våt håndklæ, våte gymsokker og med brukt bokser,, hehe,, jævla taper
Hadde kjøpt en kebab igår og gikk hjemover og spiste på den. Måtte så ufattele på dass og pisse så jeg la ifra meg 1\3s kebab på en benk og gikk bak nermetse busk for og pisse. Når jeg snur meg for og ta opp kebaben etter jeg har pissa tar en forbi passerende kebaben og springer!

Vist han var så jævla sulten skulle han heller fått en kebab av meg for svarte.
Sitat av Dinithion
Jeg ble frastjålet en pin i et bursdagsselskap jeg hadde når jeg var liten. Jeg letet gjennom hele rommet mitt uten å finne den. Senere så jeg at han hadde en lik pin (som var ganske sjelden) hjemme hos seg. Jeg spurte om han hadde tatt den, men han benektet. Han "fant" den på mystisk vis neste gang han var hos meg, som faktisk var bursdagen min året etterpå..
Vis hele sitatet...
haha høres fantastisk ut
Sitat av Sqq
Hadde kjøpt en kebab igår og gikk hjemover og spiste på den. Måtte så ufattele på dass og pisse så jeg la ifra meg 1\3s kebab på en benk og gikk bak nermetse busk for og pisse. Når jeg snur meg for og ta opp kebaben etter jeg har pissa tar en forbi passerende kebaben og springer!

Vist han var så jævla sulten skulle han heller fått en kebab av meg for svarte.
Vis hele sitatet...
Heh nedtur.

Jeg har blitt frasjålet 2 CD-R med Taxi 1 og 2
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg stjal en tom postkasse en gang. (hadde litt lite å gjøre)
noen har stjålet cola av meg 2 ganger, og et viskelær på barrneskolen en gang
og ark og blyanter
Se på denne her ,

Alt det for en røykpakke
Sist endret av oPRE; 2. oktober 2007 kl. 02:56.
Har ikke blitt frastjolet noe rart. Men har hvert med på å stjele undertøy fra kleshengere.
Ja, vi var beruset. Nei, vi har ikke brukt de.
Sitat av Freaky me
Se på denne her ,

Alt det for en røykpakke
Vis hele sitatet...
Fy faen å jeg lo når han datt på den hylla, har aldri fått sett hele! Takk for den
Når jeg var ca 4 år gammel stjal jeg en kjælighet på pinne fra kiosken.
Sitat av Freaky me
Når jeg var ca 4 år gammel stjal jeg en kjælighet på pinne fra kiosken.
Vis hele sitatet...
Er det så tåpelig da?

En slikkepinne er jo verdens største og beste ting når man er 4!

---

Noen stjal en haug med halv-tomme BigBen papir etuier her i helga.