Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 675
Anonym bruker
"Uenig Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Merker ingenting etter 3 timer siden inntak. Tok på tom mage, og tok 3g.
Why?
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du sitter ikke å tripper på phenibut. Sett på musikk du liker, dra å tren, røyk en joint etc. Du må aktivt gjøre noe for at det skal være verd det spør du meg. Kanskje du er en av de få jeg har hørt om som ikke kjenner noe før doseringen er så høy at negative bieffekter blir for store. Er forskjeller på batcher og leverandører av phenibut. Har hatt både dårlig og uvanlig potent.

Etter egen erfaring så funker phenibut best når man er uthvilt og positiv på forhånd. Det forsterker på en måte alt som er bra.
Anonym bruker
"Uenig Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du sitter ikke å tripper på phenibut. Sett på musikk du liker, dra å tren, røyk en joint etc. Du må aktivt gjøre noe for at det skal være verd det spør du meg. Kanskje du er en av de få jeg har hørt om som ikke kjenner noe før doseringen er så høy at negative bieffekter blir for store. Er forskjeller på batcher og leverandører av phenibut. Har hatt både dårlig og uvanlig potent.

Etter egen erfaring så funker phenibut best når man er uthvilt og positiv på forhånd. Det forsterker på en måte alt som er bra.
Vis hele sitatet...

Hadde forventa en viss effekt. Leser jo om at folk får eufori, glad osv.
Men men, kanskje det ikke er for meg
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men du sitter ikke å tripper full av euflori. Hvis du hører på en sang du liker så kjennes det magisk (ikke helt lsd-nivå) og i perioder kan dette være euforisk. Hvis du trener styrke så vil den gode treningsfølelsen være mer intens og langvarig - til tider euforisk. Hvis du bruker andre rusmidler, eksempelvis marijuana så vil det euforiske bli forsterket og potensielle negative effekter forsvinner.

Phenibut er ikke mdma eller lignende. Man må aktivt søke eufori. Du burde begynne med noen sterke kopper kaffe - pleier å gjøres susen.