Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2232
Får man noen rus dersom man blander små mengder med heroin i f.eks. Vann, Saft eller Brus? Eller evt. Blander det inn i mat?

Eller vil ikke dette gi noen effekt?
Vil det ha noen negative konsekvenser?
Sist endret av reflecteddark; 26. november 2021 kl. 00:35.
Tygget en gang noe minus, ca 0,25g…ga minimum buzz.
Hjelper denne deg noe?: https://rusinfo.no/wp-content/upload...Heroin-web.pdf

Gjennom munnen

Det er mulig å drikke heroin ved å løse opp
dosen i vann. Opptak av virkestoff er mindre og
skjer saktere sammenlignet med andre måter.

Derfor kjennes dosens virkning etter noe tid.
Opioider i form av tabletter skal brukes som
anvist av lege. De kan inneholde bindestoffer
som gjør dem skadelige å injisere. Inntak
gjennom munnen gir relativt sakte opptak av
opioide legemidler. Inntas de på annen måte
kan de gi brå og uforutsigbar sterk virkning.

Dette gjelder også for væske som metadon.
Den er ment for å drikkes, og bør tas på denne
måten.
Vis hele sitatet...
Ulemper

• Lengre tid før virkxningen merkes.
• Ikke mulig å tilpasse dosen før virkningen inntreffer.

Fordeler

• Skånsom måte å bruke på.
• Lengre virkningstid.
• Krever ikke utstyr.
Sist endret av syrebiten; 26. november 2021 kl. 06:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Totalt bortkastet
Er ikke ute etter å bli FOR ruset og at det også gir lengre virketiden.
Virketiden på Heroin er vanligvis 4-8 timer. Hvor lang er virkningen når det tas oralt.

Hovedgrunnen til at jeg ikke velger å røyke det er fordi jeg ikke kan rulle.
Sitat av reflecteddark Vis innlegg
Er ikke ute etter å bli FOR ruset og at det også gir lengre virketiden.
Virketiden på Heroin er vanligvis 4-8 timer. Hvor lang er virkningen når det tas oralt.

Hovedgrunnen til at jeg ikke velger å røyke det er fordi jeg ikke kan rulle.
Vis hele sitatet...
Rulle hva? En J med hest?

Røykes på folie. Ta et google søk
Rusen når man røyker på folie varer jævlig kort. Det er som Kokain, man vil ha mer og mer og mer og mer.

Sniff det
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Rusen når man røyker på folie varer jævlig kort. Det er som Kokain, man vil ha mer og mer og mer og mer.

Sniff det
Vis hele sitatet...
Personlig erfaring?
Sniffing var det jeg drev med. Det er dog større sjanse for overdose siden du ikke kan vite styrken på heroinen så begynn hvis du skal gjøre dette med smååå lisser, kjenn på det i minimum 15 min før du redoserer.

Hvis du ikke har hatt noe med opiater å gjøre før så trenger jeg ikke fortelle deg at dette er en dårlig ide men jeg gjør det allikevel. Sniffing er uansett tryggere enn iv bruk. Vær forsiktig og ikke overdriv.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sier som de over, sniff det, men begynn i det små. Røyking på folie er tidskrevende og gir ustabil og ujevn rus er min erfaring.

Ikke kast vekk tid og penger på å prøve å innta det oralt.

Da er det dog bedre å prøve opioder i form av piller, dolcontin, oxynorm, oxycontin o.l

Og for å ha sagt det så anbefaler jeg ingen å teste ut opioider, da man, dersom man faller for rusen, blir så avhengig av det fucker up livet ditt til de grader.
Hvor lenge er effekten når det sniffes? mest langvarig effekt jeg er ute etter.

Har tidligere forsøkt på Kodein, Tramadol, Dolcontin og Oxycontin. Men er dessverre ingen som tilbyr dette for tiden (på det mørke nettet).
Noe som er grunnen til at jeg kun er ute etter en svak rus som kan sammenlignes med Dolcontin og Oxycontin. Ønsker ikke å bli så rusa at jeg blir fullstendig ape eller begynner å sovne.
Sist endret av reflecteddark; 26. november 2021 kl. 11:36.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du får en lengre ( og jevnere) rus når du sniffer enn ved røyking. Jeg vil si den "beste " rusen varer en ca 3-4 timer, som er det samme som ved injisering.

Viss du er redd for å bli for ruset så begyn med veldig små mengder, vent en 20-30 min før du evt redoserer.

Husk også at med heroin så vet du aldri hvor sterk eller svak den er og dette kan variere veldig fra gang til gang når du handler inn nytt.
Med piller vet du alltid hva du får, innhold på styrke, det gjør du ikke med heroin. Derfor må du ha dette i bakhodet, selv om feks 0.2 g gir deg en grei funk en gang så kan det være for mye eller for lite neste gang
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Rulle hva? En J med hest?

Røykes på folie. Ta et google søk
Vis hele sitatet...
Som oftest vil en som røyket første gang ikke klare å røyke det skikkelig og sløse mye.

Funker å sniffe.


Men en ting jeg lurer på er: Har sett dokumentarer fra Afrika hvor dem ruller weed mixed med heroin, gir det en god virkning?
Sist endret av BenzoKnekk; 27. november 2021 kl. 14:55.
Fungerer dårlig om man inntar det oralt. Vil påstå det er måten å få minst effekt av heroin på. Jeg kunne lett spist et gram, hadde kanskje blitt litt trøtt.
Får gå for sniffing da og heller spise når jeg har flere gram jeg kan teste det ut med.

Men hvor lenge varer rusen ved sniffing?
Det skal vel være snakk om 6-8 timer? Eller er det kun når man bruker sprøyter og når det tas oralt?
Sist endret av einsteindragon; 28. november 2021 kl. 09:59.
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg

Men en ting jeg lurer på er: Har sett dokumentarer fra Afrika hvor dem ruller weed mixed med heroin, gir det en god virkning?
Vis hele sitatet...
Det funker greit, men hvis du vil ha mest mulig ut av minusen så er det ikke noe god inntaksmetode
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Får gå for sniffing da og heller spise når jeg har flere gram jeg kan teste det ut med.

Men hvor lenge varer rusen ved sniffing?
Det skal vel være snakk om 6-8 timer? Eller er det kun når man bruker sprøyter og når det tas oralt?
Vis hele sitatet...
På meg tipper jeg 2-3 timer med sniffing. Oralt er bare å legge på hylla..

OM det skal brukes ville jeg røyka det på folie 7 dager i uka.