Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1939
Noen som har røykt så mye eller sterk hasj at dere får en slags forgiftning eller alergisk reaksjon ?

jeg har røykt en lyse mørk type som hadde slik vanelig hjemmelaga tape/stempel på den som du vanligvis finner rundt om i oslo ,

jeg får store smerter under kjinnet i dobbelt haka , og på siden av halsen , det startet etter 2 mdnr med utrolig mye røyking , og har funnet ut at det er hash typen jeg reagerer på ,

hvis jeg tar et trekk av den så blir jeg dårlig med en gang i hele hals /kjeven med et slags trykk av smerte ,

noen ganger er det akkurat som om det begynner å prikke i huden opp til til begge kjinnene , akkurat som når armen sover og ikke får nok blod , samme type prikking og følelse

tok er 2 ukers pause , røykte ett trekk av samme type og fikk samme symptomer med en gang , etter bare ett trekk , akkurat som en alergisk reaksjon ,

begynner å lurer om selve hashen kan ha dårlige ting i den , den er super god og kraftig rus , men kan vere noe hjemme mekka dritt i den som gjør at jeg reagerer ,

har tatt trekk av noe weed , og fikk ikke samme reaksjon , kun på denne hasjen...

sitter med en vund følese på hele siden av halsen nå , føles akkurat som og jeg har strekk i muskel , samme type ømhet og smerte på en måte hvis jeg vrir hodet fra side til side

noen som har hatt lignende erfaringer ?
Skjedde det fra du begynte med denne typen eller kom det gradvis? Hvis sistnevnte så kan det muligens være psykosomatisk. Uansett ville jeg gått til innkjøp av nye varer hvis du tenker å forsette å røyke. Har du prøvd andre typer brunt for å sammenligne eller bare grønt?
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva sto det på lappen?
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Svulst/kreft i strupen/munnhulen?
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Svulst/kreft i strupen/munnhulen?
Vis hele sitatet...
Istedenfor å få diagnosen svulst/kreft av en anonym bruker på freakforum hadde jeg heller tatt en tur til legen for en undersøkelse. Det skal mye til at du får svar fra noen her inne som er kvalifisert til å si noe sikkert, og uansett om noen som det kommer inn her og gir deg et svar har de ikke mulighet til å undersøke deg. Gå til legen og si heller at det skjer når du røyker visse typer tobakk eller noe sånt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Svulst/kreft i strupen/munnhulen?
Vis hele sitatet...
Snakk om å gi fyren noia.
Anonym bruker
"Leken Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres litt ut som hals-/bihulebetennelse. Du har selv funnet kuren, avstå fra å røyke hasj. Om du likevel vil bli fjern, prøv edibles (søk i menyen oppe til venstre).
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan du si ifra va som sto lå lappen,helst lytt til å styre unna typen der,har calikush,royce,black domina,å medical use only noe av d?