Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2468
Jeg bruker rohypnol litt "recreational" etter å ha fått resepten fra lege for søvn. Det fungerer altså ikke på søvn - jeg har prøvd alt fra antidepressiva med søvndyssende effekt (legene er litt for optimistiske) til altså rohypnol. Eneste som funker for søvn er igrunn hasj/grønt. Jeg blir altså bare ikke trøtt av medikamenter, som om kroppen kjemper imot å bli bedt om å slappe av. Skal nevnes at jeg har enorme spenninger i muskler (diverse muskulære sykdommer og betennelser, adhd, søvnproblemer, list goes on), og jeg klarer heller aldri å slappe av mentalt heller. Så hjernen må alltid være skjerpet.

Det jeg lurer på egentlig, er hvordan deres reaksjon på rohypnol er?
For meg blir jeg positivt avslappet og litt vimsete på en hyggelig måte, og i veldig godt humør. Ikke det minste trøtt, tiden går vanvittig fort og til slutt sovner jeg jo og sover svært godt. Føler meg alltid fin dagen derpå, kanskje litt groggy.

Kjenner noen seg igjen? For alle jeg kjenner ville sovnet tvert av 1/4 av det jeg tar (1mg tar jeg med 1-2mg rivo, eller 2mg rohypnol).
Sorry for og spore av tråden din, men finnes det noe særlig i Norge fortsatt? Det fins vel på A-resept som er ca. umulig og få, slik som du har fått det via, men på gata og sånt er det vel så og si ikke tilgjengelig?

Kjenner igjen det du beskriver dog. Men tok ikke lang tid for meg og sovne etter og tatt 1mg flunitrazepam som regel, og sover som en stein.
Aner ikke noe om tilgjengeligheten på gata, jeg fikk det av søvnlege.
Jeg blir ikke trøtt i det hele tatt, sovner fordi det er sent, feks hvis jeg tar det 9-10 på kvelden sovner jeg 1-2.
Hva er da problemet? Du sliter med å sove, men du sovner allikevel 1-2 tiden når du tar Rohypnol. Har ikke da medisinen fungert?
▼ ... noen uker senere ... ▼
jeg blir helt våken og klar i hue av hyppere......en ræva søvnmedisin kan jeg tillegge, rivotril er den beste benzo sovemedisinen....

jeg vil dog anbefale deg å bruke remeron eller antipsykotika for søvnproblemer.....DET funker....c preparat så det burde du lett kunne få, be om 30 mg remeron tabletter du så vil du takke meg her snart
Sliter med søvnproblemer, har gjort det i flere år.
Etter at jeg begynte på Seroquel og Melatonin så sover jeg som en stein! Hvis jeg har mye å tenke på så tar jeg en Valium i tillegg til Seroquel og Melatonin. Var veldig sliten og trøtt dagen etter grunnet Seroquel, men det går over etterhvert. Anbefaler deg å prøve det hvis du ikke allerede har prøvd det. Har bygd opp toleranse for Seroquel så jeg bruker ganske høye doser, men hvis du ikke har prøvd det så holder det sikkert med 25 MG eller 50 MG.
Så 25 MG Seroquel, 2 MG Melatonin Controlled Release og en 5 MG Valium burde holde, men vi er alle forskjellige så du får se om det fungerer for deg.