Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 744
Norskehesten
Alden's Avatar
Ser meg gal på tester av telefoner og vil ikke kjøpe noe jeg angrer på siden kjøpet er noe jeg vil ha mange år fremover.. har i dag en dårlig Iphone 4..

Ut ifra tester og slikt så har jeg nå endt opp med 3 forskjellige telefoner.

http://www.prisjakt.no/product.php?j...541124,3305229

Er det noen av de som stikker seg veldig ut?
Noen som har gode/dårlige erfaringer med en av disse telefonene?

Det er altså Nexus 5x, Honor 7 premium og Mate S

Er villig til å gå for Mate S hvis den er veldig mye bedre ellers nå så står jeg litt usikkert på valget av Honor 7
Sist endret av Alden; 25. juli 2016 kl. 22:44.
Har Google nexus 5, jævlig fornøyd, hatt den siden den kom ut, er vel 3-4år nå? Skjermen er ripefri, detti i bakken utallige ganger, er med på alt mulig, fest, jobb, bilskruing osv, måtte bytte batteri nå for en ukes tid siden (70kr), ellers helt super, også eneste telefonen med "åpen" Android, altså du kan bestemme hvilke tillatelser apps skal ha, og du får Android updates ett par uker før alle andre, kan også samkjøres med andre LG produkter, brukes som fjernkontroll til TVen feks. Har hatt både Samsung&Huawei, men dem kan ikke måle seg spørr du meg
De eneste fordelene jeg kan se på huawei er bedre kamera, SD-kort og 3GB ram istedenfor 2GB ram.
Hva skal du bruke telefonen din til?
Norskehesten
Alden's Avatar
Trådstarter
Sitat av thisisfifty Vis innlegg
Har Google nexus 5, jævlig fornøyd, hatt den siden den kom ut, er vel 3-4år nå? Skjermen er ripefri, detti i bakken utallige ganger, er med på alt mulig, fest, jobb, bilskruing osv, måtte bytte batteri nå for en ukes tid siden (70kr), ellers helt super, også eneste telefonen med "åpen" Android, altså du kan bestemme hvilke tillatelser apps skal ha, og du får Android updates ett par uker før alle andre, kan også samkjøres med andre LG produkter, brukes som fjernkontroll til TVen feks. Har hatt både Samsung&Huawei, men dem kan ikke måle seg spørr du meg
Vis hele sitatet...
Takk for tilbakemelding

Sitat av Turbolego Vis innlegg
De eneste fordelene jeg kan se på huawei er bedre kamera, SD-kort og 3GB ram istedenfor 2GB ram.
Hva skal du bruke telefonen din til?
Vis hele sitatet...
Først og fremst så er det jo at den skal vare en del år og helst ikke bli slitt ut med det første som at programmer og apper blir treig.. Verste er når ting henger seg opp.. Batteriet er også viktig (Kommer til å lade slik som er annbefalt for lengre levetid)


Annet bruk er at jeg liker å høre på musikk både offline og online.
Det å prøve og ta noen gode bilder er noe jeg er opptatt av, men er amatør og ikke opptatt av at kamera har masse funksjoner. Bare at det fungerer bra.

Ellers så er det enkle apper og spill.. spiller ikke kravstore spill på mobil. (blir sikkert noe pokemon go testing)

Gps og kart bruker jeg en del.

med andre ord så er jeg vel ikke kravstor til spesifikke oppgaver.
Robust telefon som takler hverdagen er ett pluss
Hadde gått for honor 7 på grunn av sd-kort til bilder, bedre kamera og mer ram til kravstore apps i fremtiden.

Finn deg også en case/skin som beskytter den mot fall osv.
Norskehesten
Alden's Avatar
Trådstarter
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Hadde gått for honor 7 på grunn av sd-kort til bilder, bedre kamera og mer ram til kravstore apps i fremtiden.

Finn deg også en case/skin som beskytter den mot fall osv.
Vis hele sitatet...
Takk