Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3337
Akkuratt kommet ut av et langt forhold og eksen har "stjælt" alle vennene mine hjemme. Alle andre venner som bor spredt rundt omkring i Norge har selvfølgelig andre vennekretser å være med og jeg blir helt alene på nyttårsaften, sitte hjemme med foreldra blir uaktuelt..
Lurte på om det er noen i samme båt som har lyst til å møtes og ha det gøy i Oslo på nyttårsaften eventuelt om det er noen snille mennesker som vil invitere meg på et vors. Eller så kan vi vorse på hotellrommet mitt!
Jeg er en gutt på 21 år, oppegående, sosial og hyggelig. Jobber med elektro men er interessert i alt fra spiritualitet til politikk!

Send gjerne en PM!
Var på vei til å få en alene nyttårsaften for en del år siden jeg å. Takket være freak så fikk jeg mange invitasjoner til forskjellige steder i Norge.
Derfor, ikke se mørkt på det, jeg fikk ordna ihop en avtale kl 16.00 på nyttårsaften på hvor jeg kunne feire. Absolutt vellykka!

Dessverre har jeg ikke mulighet til å invitere deg hit... Håper uansett det løser seg og lykke til!
Godt nytt år!

Edit: De er mye mer sky på diskusjon.no så bra du spurte her
Sist endret av Curver; 31. desember 2015 kl. 00:12.
Høres godt ut!
Jeg kommer til å feire nyttårsaften aleine jeg også. Har gjort det mange nyttårsaftener. I fjor var jeg på nyttårsfeiring på et buddhistsenter. Var koselig, men jeg er dårlig på smalltalk og har sosial angst. Jeg er dame og 37. Håper du finner noen å feire med, er ikke koselig å være aleine hvis en ikke vil det.
Hei, for alle som er alene idag og andre kvelder forsåvidt, sjekk ut Oslo Pinballklubb. Mer info om sted på siden
Det er nyttårsfeiring der idag som jeg har tro på at kan bli koselig.
De har masse pinballmaskiner og retrokonsoller stående som det bare er å spille på og alle som kommer dit er veldig hyggelige og imøtekommende
Vært der flere ganger og synes det er kjempe gøy.
Herslebsgate nr 19 åpner takterassen sin kl. 23 (tror jeg det var) for almenheten, helt sikkert flott utsikt, og kanskje noen en kan ta festen videre med!