Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1325
Er det kun Firefox som tilbyr dette?

Jeg vil ikke ha noen forslag når jeg skriver i adresselinja, hverken google-forslag, forslag fra min egen historikk eller bokmerker. Altså helt blankt.

Får det ikke til i Safari, Opera eller Chrome.

Bruker Firefox utelukkende pga dette, men synes den er så treg på Mac kontra Safari og Opera.
Bare å skru av i innstillinger på Chrome.

edit: kanskje ikke for historikk og bokmerker.
Sist endret av mentalmelt; 24. september 2015 kl. 20:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Papa
Mr. Flash's Avatar
Trådstarter
Nettopp.

Ønsker ingen forslag. Ikke at jeg surfer så mye shady nettsider, men ikke alt jeg ønsker skal dukke opp når jeg skriver inn.

Synes det bare er veldig merkelig at det kun er Firefox som tilbyr dette.
https://www.google.com/chrome/browse...hitepaper.html
Sitat av Google
When you type in the omnibox, your default search engine can predict websites and searches that are likely completions of what you have entered so far. These predictions make searching faster and easier, and are turned on by default. They can be disabled by unchecking the "Use a prediction service..." box in the “Privacy” section of Google Chrome's settings.
Vis hele sitatet...
Fjernet alle avkrysningsrutene i "Søk" i Safari? (Ctrl + ,)
Papa
Mr. Flash's Avatar
Trådstarter
Sitat av fustercluck Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det er ikke dette jeg snakker om.

Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Fjernet alle avkrysningsrutene i "Søk" i Safari? (Ctrl + ,)
Vis hele sitatet...
Ja, funker ikke.
Sist endret av Mr. Flash; 25. september 2015 kl. 16:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Dette kan gjøres i Opera 12, men den begynner å dra på årene.