Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  51 9364
Hei folkens.
Jeg holder på å lage en side med Photoshop veiledninger, den er utelukkende på norsk, jeg skriver om det jeg selv gjør (som en del av selv å lære dette) i Photoshop. Alle veiledningene er sannsynligvis funnet på en annen nett side.

Det jeg ønsker er å få litt feed back på siden. Som f.eks utsende, innhold, mangler osv. Alle tilbake meldinger tas i mot med takk

Bad System Production er siden's navn.

Håper på konstruktive tilbake meldinger og si noe om hvorfor du mener det du mener....

På forhånd Takk
Ikke ha hele artikler på forsiden, du bør kun ha en ingress og et bilde for hver artikkel/tutorial for å forhindre at siden blir så uoversiktlig, sånn ellers så er designet ganske generisk, ikke det beste førsteinntrykket for en webside med designrelatert innhold liksom.

Synes også designet blir for mørkt, det er mye mørke farger i den første sidehøyden og jeg synes det ser rotete ut, (legger til at jeg så siden på en skjerm med en oppløsning på 1366*768)
Av beste sort!
Kålroten's Avatar
Likte det jeg så, men som elkjip påpekte, så bør du ikke poste hele artikler på nettsidens forside. Post i sedet ingresser med link til artikkelen!
Error establishing a database connection
Trådstarter
Sitat av skepsis Vis innlegg
Error establishing a database connection
Vis hele sitatet...
Hva mener du? Får du ikke opp siden?

Sitat av elkjip Vis innlegg
Ikke ha hele artikler på forsiden, du bør kun ha en ingress og et bilde for hver artikkel/tutorial for å forhindre at siden blir så uoversiktlig, sånn ellers så er designet ganske generisk, ikke det beste førsteinntrykket for en webside med designrelatert innhold liksom.

Synes også designet blir for mørkt, det er mye mørke farger i den første sidehøyden og jeg synes det ser rotete ut, (legger til at jeg så siden på en skjerm med en oppløsning på 1366*768)
Vis hele sitatet...
Har tenkt på det selv, å ikke ha hele artikkler/tutorials på forsiden, men har ikke funnet ut hvordan jeg fikser på det ennå. Men ellers hva med selve innholdet?
Du bør oversette alt til norsk. Ser dumt ut med en norsk nettside hvor deler av teksten er på engelsk.
Trådstarter
Sitat av Kålroten Vis innlegg
Likte det jeg så, men som elkjip påpekte, så bør du ikke poste hele artikler på nettsidens forside. Post i sedet ingresser med link til artikkelen!
Vis hele sitatet...
Enig med deg der. Må bare finne ut hvordan jeg får det til.
"Powered by WordPress | Designed by Elegant Themes"

Ønsker du tilbakemeldinger på andres design?
Sitat av Nabbkake Vis innlegg
"Powered by WordPress | Designed by Elegant Themes"

Ønsker du tilbakemeldinger på andres design?
Vis hele sitatet...
Er nok heller oppsettet han har valgt å bruke + innholdet.
Trådstarter
Sitat av Nabbkake Vis innlegg
"Powered by WordPress | Designed by Elegant Themes"

Ønsker du tilbakemeldinger på andres design?
Vis hele sitatet...
Mer med tanke på innhold og oppsettet. Ikke selve layouten.

Sitat av laxzzi Vis innlegg
Er nok heller oppsettet han har valgt å bruke + innholdet.
Vis hele sitatet...
Helt rett kompis
Nice! For å pirke litt:

- Likte ikke den 'hakkete' overgangen øverst og nederst på den hvite bakgrunnen. (Klønete skrevet, menmen.)
- B-en i overskriften ser litt schnål ut
- Overskriften burde vært litt større?
Enig med deg der. Må bare finne ut hvordan jeg får det til.
Vis hele sitatet...
Det er en egen "sett in mer skille" knapp i editoren. Den har hurtigknapp alt+shift+t
Trådstarter
Sitat av StokkAnda Vis innlegg
Nice! For å pirke litt:

- Likte ikke den 'hakkete' overgangen øverst og nederst på den hvite bakgrunnen. (Klønete skrevet, menmen.)
- B-en i overskriften ser litt schnål ut
- Overskriften burde vært litt større?
Vis hele sitatet...
-Klønete skrevet? Mulig det, jeg er ikke veldig god til å skrive/forklare, ikke like lett å forklare alt på norsk, men det blir forhåpentligvis bedre med tiden

- Når du prater om B-en regner jeg du snakker om logoen i headinga, den er blåst opp så derfor den er blitt sånn, skulle egentlig vært mindre. Jobber med å få tilpasset med egen logo, men har ikke prioritert dette ennå. Har ikke helt bestemt hvordan logo jeg skal gå for ennå.

- Når det kommer til overskriften vet jeg ikke helt om du snakker om i selve veiledningene eller Logo/headingen

Takk for respons

Sitat av Cikey Vis innlegg
Det er en egen "sett in mer skille" knapp i editoren. Den har hurtigknapp alt+shift+t
Vis hele sitatet...
Hvilken editor er det du snakker om? Har du noe screen Shot av dette?
http://christian.kvalvag.net/bilde.PNG

Editoren når du skriver nytt innlegg i wordpress. Den knappen.

Dersom du ikke bruker editor kan du bruke denne koden

Kode

<!--more-->
Trådstarter
Sitat av Cikey Vis innlegg
http://christian.kvalvag.net/bilde.PNG

Editoren når du skriver nytt innlegg i wordpress. Den knappen.

Dersom du ikke bruker editor kan du bruke denne koden

Kode

<!--more-->
Vis hele sitatet...
Thanks. Da skal jeg fiske det. Men vil ta tid om jeg skal gjøre dette på alle innleggene.

Knall bra tips
Her er det tydligvis noe tungt, når jeg gikk inn på siden med Firefox 13.0.1, så browset jeg mye tungere, scrolling lagget osv.

(Jeg har i7 930, 6gb ram osv, så ressurser skal ikke være et problem.)

Galleriet på toppen (jquery?) går også alt for fort.

EDIT: Ok, det varte bare et par sekunder, det øverste problemet jeg påpekte bortfaller, men kan fort hende du har et par store elementer der.
Sist endret av Bruskork1; 23. juni 2012 kl. 21:18.
likte dårlig at du hadde "vannmerket" badsystemproduction.com i alle bildene ... dette likte jeg dårlig.

Jeg forstår du vil ha det på bilder som du eier og har rettigheter til selv, men er helt bortkastet og unødvendig å gjøre det på bilder som er skjermdumper fra PS5 ... legg vannmerker på bilder som du selv eier, ikke skjermdumper.

Fiks deg også en logo og/eller velg en bedre tekst der du skriver "badsystemproduction.com"
Sitat av Nabbkake Vis innlegg
"Powered by WordPress | Designed by Elegant Themes"

Ønsker du tilbakemeldinger på andres design?
Vis hele sitatet...
Sier det samme. Om du gidder bør du lage din egen nettside, mye bedre enn å få nesten hele kodingen servert på fat. Nå har du jo også en "mal" å jobbe etter.
Sist endret av Azarat; 23. juni 2012 kl. 21:26.
Trådstarter
Sitat av Mantuz Vis innlegg
likte dårlig at du hadde "vannmerket" badsystemproduction.com i alle bildene ... dette likte jeg dårlig.

Jeg forstår du vil ha det på bilder som du eier og har rettigheter til selv, men er helt bortkastet og unødvendig å gjøre det på bilder som er skjermdumper fra PS5 ... legg vannmerker på bilder som du selv eier, ikke skjermdumper.

Fiks deg også en logo og/eller velg en bedre tekst der du skriver "badsystemproduction.com"
Vis hele sitatet...
Grunnen til vannmerkingen er for at ingen skal kunne kopiere å poste på egen side. Vil heller at folk linker til siden min.

Jobber med egen Logo. Masse ideer, men ikke noe konkret ennå

Sitat av Azarat Vis innlegg
Sier det samme. Om du gidder bør du lage din egen nettside, mye bedre enn å få nesten hele kodingen servert på fat. Nå har du jo også en "mal" å jobbe etter.
Vis hele sitatet...
Egen side kommer etter vært, men vil ta tid siden jeg ikke er god med html osv... Men har det som plan for fremtiden

Vil at dere kommer med tilbake melding på selve innholdet også. Er det forståelig det jeg skriver? Er dette noe for de som vil lære seg Photoshop?
Sitat av Rectyg0o Vis innlegg
Egen side kommer etter vært, men vil ta tid siden jeg ikke er god med html osv... Men har det som plan for fremtiden

Vil at dere kommer med tilbake melding på selve innholdet også. Er det forståelig det jeg skriver? Er dette noe for de som vil lære seg Photoshop?
Vis hele sitatet...
Høres bra ut!

Hvilken font bruker du? Størrelse?
Jeg synes teskten burde vært litt mørkere og kanskje en smule større, litt irriterende å måtte konsentrere seg for å tyde den lyse teksten.

Jeg ville også prøvd å lagd mer avsnitt på teksten og kanskje kortet litt ned på den. Prøv å være litt mer konkret. Jeg føler jeg ble litt lei av å lese hele teksten får å skjønne hva innlegget handlet om.
Jeg ser du gjentar flere setninger i alle innleggene ("dette er en serie med små veiledninger...."). Trenger du virkelig disse setningene i hvert innlegg? Dette har leseren svært lite interesse av å lese. I såfall bør du heller ha dette plassert en annen plass på nettsiden, f.eks i margene.

Ser også at du bruker en del farger. Her handler det om å velge enten om du vil fremstille nettsiden som diskre og proffesjonell eller mer designmessig og fremtredende, alt handler om hvilken målgruppe du retter den mot.
Personlig ville jeg redusert litt på fargene for å gjøre nettsiden generelt mer brukervennlig på den lesbare fronten. Tenker da spesielt på headeren. Her bruker du både grønn, svart, hvit, og gule farger med gradient overlay.

Har du brukt farge skjema? Det kan være lurt å ta en titt på; http://www.colorcombos.com/

Det er ofte "kult" med to farger i tittelen, men det passer seg som oftest best når man på forhånd har "god plass" til flere farger for å sprite opp nettsiden litt. Synes den svarte delen av tittelen ble litt vanskelig å tyde når du brukte en tydelig gul tekst på første delen som overskygger.
Når man bruker sterke farger som grønn og gul, låser man seg litt også på fargevalget. Da er det vanskelig å bruke andre farger uten at det blir litt upassende og for mye.

Jeg synes reklame-scrolleren rett under headeren er litt for stor, spesiell i høyden. Den går også alt for raskt, noe du sikkert kommer til endre på.
Headeren er også litt for lang i høyden. En god regel er å holde headeren så liten som mulig i høyden så man slipper å scrolle så mye for å komme til innholdet på nettsiden. Scrolling er et stort minus generelt på nettsider. Du kan også gjerne gjøre innholdet litt bredere for å redusere høyden på den.

Trenger du alle share-buttons'ene? Jeg synes det ble kanskje litt for mye.

Alt i alt, synes jeg nettsiden ser grei ut!
Finnes alltid noe som kan gjøres bedre og pirkes på når det gjelder nettsider, alle har hver sin smak

Lykke til!
Trådstarter
Sitat av Azarat Vis innlegg
Høres bra ut!

Hvilken font bruker du? Størrelse?
Jeg synes teskten burde vært litt mørkere og kanskje en smule større, litt irriterende å måtte konsentrere seg for å tyde den lyse teksten.

Jeg ville også prøvd å lagd mer avsnitt på teksten og kanskje kortet litt ned på den. Prøv å være litt mer konkret. Jeg føler jeg ble litt lei av å lese hele teksten får å skjønne hva innlegget handlet om.
Jeg ser du gjentar flere setninger i alle innleggene ("dette er en serie med små veiledninger...."). Trenger du virkelig disse setningene i hvert innlegg? Dette har leseren svært lite interesse av å lese. I såfall bør du heller ha dette plassert en annen plass på nettsiden, f.eks i margene.

Ser også at du bruker en del farger. Her handler det om å velge enten om du vil fremstille nettsiden som diskre og proffesjonell eller mer designmessig og fremtredende, alt handler om hvilken målgruppe du retter den mot.
Personlig ville jeg redusert litt på fargene for å gjøre nettsiden generelt mer brukervennlig på den lesbare fronten. Tenker da spesielt på headeren. Her bruker du både grønn, svart, hvit, og gule farger med gradient overlay.

Har du brukt farge skjema? Det kan være lurt å ta en titt på; http://www.colorcombos.com/

Det er ofte "kult" med to farger i tittelen, men det passer seg som oftest best når man på forhånd har "god plass" til flere farger for å sprite opp nettsiden litt. Synes den svarte delen av tittelen ble litt vanskelig å tyde når du brukte en tydelig gul tekst på første delen som overskygger.
Når man bruker sterke farger som grønn og gul, låser man seg litt også på fargevalget. Da er det vanskelig å bruke andre farger uten at det blir litt upassende og for mye.

Jeg synes reklame-scrolleren rett under headeren er litt for stor, spesiell i høyden. Den går også alt for raskt, noe du sikkert kommer til endre på.
Headeren er også litt for lang i høyden. En god regel er å holde headeren så liten som mulig i høyden så man slipper å scrolle så mye for å komme til innholdet på nettsiden. Scrolling er et stort minus generelt på nettsider. Du kan også gjerne gjøre innholdet litt bredere for å redusere høyden på den.

Trenger du alle share-buttons'ene? Jeg synes det ble kanskje litt for mye.

Alt i alt, synes jeg nettsiden ser grei ut!
Finnes alltid noe som kan gjøres bedre og pirkes på når det gjelder nettsider, alle har hver sin smak

Lykke til!
Vis hele sitatet...
Takk for god tilbake melding. Jeg skal se hva jeg kan klare å forandre på. Virker som enkelte ting kan bli litt komplisert for mitt nivå. Men jeg kan få hjelp av folk jeg kjenner som kan både php, html, og css greier. Så det kan la seg gjøre. Dette er så langt det beste svaret jeg har fått. Og takk for konkrete ting jeg kan forandre på. Skal notere alt og se hva jeg kan få til på sikt.
Trådstarter
Kommer ett nytt innlegg i kveld, og så skal jeg se om jeg rekker å få ordnet opp i noen av de tipsene jeg har fått til forbedringer av siden. Kom gjerne med flere tips. Både layout og innhold.
Nettsiden loader veeeldig tregt. Hvor har du kjøpt domenet? Hvilket webhotel?
Trådstarter
Sitat av Azarat Vis innlegg
Nettsiden loader veeeldig tregt. Hvor har du kjøpt domenet? Hvilket webhotel?
Vis hele sitatet...
På one.com både domene og webhotel. Har ikke fått retta på noe på siden ennå, har vært opptatt. Kommer nytt innlegg og fiks i kveld om ikke det skjer noe spes.
Ser det er veldig mye ubrukt plass på sidene, litt for mye etter min mening! Ihvertfall når du ser strekene til logoen som ikke "fader" bra nok inn med bakgrunnen. Også når du vannmerker bildene, ta heelt likt vannmerke hele tiden og på likt sted, ikke noe stort men irriterer meg ihvertfall.

EDIT: http://bildr.no/view/1217156

sier sitt. fix.
Sist endret av Bruflat; 29. juni 2012 kl. 19:29.
Trådstarter
Sitat av Bruflat Vis innlegg
Ser det er veldig mye ubrukt plass på sidene, litt for mye etter min mening! Ihvertfall når du ser strekene til logoen som ikke "fader" bra nok inn med bakgrunnen. Også når du vannmerker bildene, ta heelt likt vannmerke hele tiden og på likt sted, ikke noe stort men irriterer meg ihvertfall.

EDIT: http://bildr.no/view/1217156

sier sitt. fix.
Vis hele sitatet...
Takk for tips! Bildet du viser til er fra siden jeg brukte før jeg fikk meg eget domene og er egentlig til ett annet theme. Men jeg skal se hva jeg kan få gjort med dette. Det blir mye jobb og vil ta litt tid.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Nytt innlegg. Men ellers ikke fått gjort så mye. Hatt en del å gjøre. Sjekk det ut.

Sitat av Bruskork1 Vis innlegg

Galleriet på toppen (jquery?) går også alt for fort.
Vis hele sitatet...
har forandret på dette nå, men mulig den fortsatt går for fort. Hva tror du?
Trådstarter
Sitat av Rectyg0o Vis innlegg
Nytt innlegg. Men ellers ikke fått gjort så mye. Hatt en del å gjøre. Sjekk det ut.



har forandret på dette nå, men mulig den fortsatt går for fort. Hva tror du?
Vis hele sitatet...
Nå er det forandret til å gå enda saktere og jeg mener det er passe sånn det er nå. Kom med flere innspill om du har noe å komme med. Jeg takker for alle tips!
Trådstarter
Bruker denne siden til og linke til mine Updates også. Så kan dere komme med tilbake melding på innholdet også. Trenger feedback på alt og ingen tilbake meldinger er dumme så lenge de er seriøse
Har lagt ut ett par nye linker på siden der jeg linker til sider jeg anbefaler

Linker også til Facebook siden jeg har laget. Setter pris på om dere trykke LIKER og følger siden derfra også. Det er også til stor hjelp, da jeg trenger flere følgere.

siste update på siden
http://www.badsystemproduction.com/l...osiale-medier/
http://www.badsystemproduction.com/nett-steder/
http://www.badsystemproduction.com/blogger-jeg-folger/
Fin side, men syns den loader litt sakte.
Begynner å bli rimelig lei av at folk skal ha kritikk på noe dem hevder å ha laget selv.
Her er AKKURATT dem samme templaten.
HVis noen lurte
Sist endret av Spelly; 15. juli 2012 kl. 12:40.
Trådstarter
Sitat av spelley Vis innlegg
Begynner å bli rimelig lei av at folk skal ha kritikk på noe dem hevder å ha laget selv.
Her er AKKURATT dem samme templaten.
HVis noen lurte
Vis hele sitatet...
Hevder ikke å ha lage siden, det er innholdet jeg er ute etter, om du hadde orket så hadde du fått med deg det om du hadde lest litt tidligere i tråden.
Syns siden var veldig fin!
Men hvorfor har du avrundede kanter på bildene? Er rotete, imo. Det er og forskjellige str på de, noen går utenfor margen osv. Hva med å ha like store bilder (midtstilt), med "vanlige" hjørner (in lack of a better word).

Tror det vil se renere og mer oversiktlig ut
Som Saarloos sier så ser siden fin ut, men siden det ikke er du som har laget designet er det vel ikke noe vits å skryte for mye av det. Så jeg får heller kommentere innholdet litt:
Det virker som at siden inneholder mye og ikke minst en del god informasjon.

Det jeg misliker er at siden tar svært lang tid å laste, det vises ekstremt mye data på fremsiden som gjør at den laster tregt og det er også vanskelig å få noe totalt overblikk over innholdet her.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av Rectyg0o Vis innlegg
Linker også til Facebook siden jeg har laget. Setter pris på om dere trykke LIKER og følger siden derfra også. Det er også til stor hjelp, da jeg trenger flere følgere.
Vis hele sitatet...
Done. Keep me anonym!

Ellers ser det oversiktelig og greit ut, men jeg opplever litt bugs med Chrome?
Bildene "glitcher" litt utover hele siden, men det skjer så fort at jeg ikke få tatt screenshot.

Forestill deg en "ragdoll" som blir kastet overalt og rundt, slik gjør bildene nesten...

Om mulig bare her?
Sist endret av CHillZoNE; 19. juli 2012 kl. 14:45.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
-Du skriv at du ikkje har opphavsrett til bileta du bruker. Like fullt klasker du på copyright med ditt namn på. Er det fair?
-Innhaldet har eit preg av at du har overfladisk kunnskap om temaet du vil lære andre om. Har piksler konstant størrelse? Kva er i så fall størrelsen? Om printeren har 300DPI vil vel det sei at kvart piksel må vere større enn på ein 600DPI printer? Om eg har 12" skjerm med 1280x800 har vel pixel anna størrelse enn ved 1920x1080 på ein 70"?
-Språket er elendig. Orddelingsfeil i fleng, og dårleg formulerte setninger: De er det ikke jeg som har opphavsretten på, disse bildene brukt i denne veiledningen er hentet fra en video serie fra Total Training. skal skrivast: De er det ikke jeg som har opphavsrett til. Bildene som er brukt i denne veiledningen er hentet fra en videoserie av Total Training.

Kort sagt: kva gjer deg unik? Kvifor skal folk besøke di nettside når du kopierer frå andre og formidler det i middelmådig format?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Sitat av Saarloos Vis innlegg
Syns siden var veldig fin!
Men hvorfor har du avrundede kanter på bildene? Er rotete, imo. Det er og forskjellige str på de, noen går utenfor margen osv. Hva med å ha like store bilder (midtstilt), med "vanlige" hjørner (in lack of a better word).

Tror det vil se renere og mer oversiktlig ut
Vis hele sitatet...
Takk for tilbakemelding, gode tips du kommer med. Forslag til størrelse på bildene?

Sitat av slashdot Vis innlegg
-Du skriv at du ikkje har opphavsrett til bileta du bruker. Like fullt klasker du på copyright med ditt namn på. Er det fair?
-Innhaldet har eit preg av at du har overfladisk kunnskap om temaet du vil lære andre om. Har piksler konstant størrelse? Kva er i så fall størrelsen? Om printeren har 300DPI vil vel det sei at kvart piksel må vere større enn på ein 600DPI printer? Om eg har 12" skjerm med 1280x800 har vel pixel anna størrelse enn ved 1920x1080 på ein 70"?
-Språket er elendig. Orddelingsfeil i fleng, og dårleg formulerte setninger: De er det ikke jeg som har opphavsretten på, disse bildene brukt i denne veiledningen er hentet fra en video serie fra Total Training. skal skrivast: De er det ikke jeg som har opphavsrett til. Bildene som er brukt i denne veiledningen er hentet fra en videoserie av Total Training.

Kort sagt: kva gjer deg unik? Kvifor skal folk besøke di nettside når du kopierer frå andre og formidler det i middelmådig format?
Vis hele sitatet...
Opphavsrett: bruker stocks som følger veiledningene jeg skriver, vil ikke bruke personlige bilder til alt. Copyright'en er beregnet på innholdet jeg skriver osv.

Innholdet: meningen er selv å lære å bruke programvaren og siden det finnes lite på norsk så vidreformiddler jeg alt jeg gjør og selv lærer. Så ja jeg er ikke proff og har dette kun som hobby.

Språket: jeg er ingen norsk lærer så noe skrivefeil og ordelings feil vil det nok være. Og det kan jeg rette på når jeg oppdager det, eller får tilbake melding på det som nå. Når det kommer til formuleringen er det også noe jeg jobber med å bli bedre på, er ikke alltid lett å oversette fagutrykk og enkelt ord til å klinge like godt på norsk som på engelsk. Noen ganger blir settingene litt tunge å litt snåle.

Takk for kritikken, den var hard og brutal, men ærlig. Det setter jeg pris på

Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Done. Keep me anonym!

Ellers ser det oversiktelig og greit ut, men jeg opplever litt bugs med Chrome?
Bildene "glitcher" litt utover hele siden, men det skjer så fort at jeg ikke få tatt screenshot.

Forestill deg en "ragdoll" som blir kastet overalt og rundt, slik gjør bildene nesten...

Om mulig bare her?
Vis hele sitatet...
Thanks, setter pris på det

Siden det er flere her som sier siden loader litt sakte, så må jeg få gjort noe med dette. Men da trenger jeg tips på hvordan jeg kan løse problemet? Litt info om siden: bruker Wordpress theme og platform, domenet og siden er på one.com om dette har noe å si.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Sitat av Saarloos Vis innlegg
Syns siden var veldig fin!
Men hvorfor har du avrundede kanter på bildene? Er rotete, imo. Det er og forskjellige str på de, noen går utenfor margen osv. Hva med å ha like store bilder (midtstilt), med "vanlige" hjørner (in lack of a better word).

Tror det vil se renere og mer oversiktlig ut
Vis hele sitatet...
Har prøvd noe annet på denne veiledningen http://bit.ly/QcUZvw Her har jeg brukt bildr.no og lagt inn bildene via URL. Hvordan ble det?
Syns det ble mye bedre sånn
Mer oversiktlig, samtidig som at det ikke tar opp unødvendig med plass.
Trådstarter
Sitat av Saarloos Vis innlegg
Syns det ble mye bedre sånn
Mer oversiktlig, samtidig som at det ikke tar opp unødvendig med plass.
Vis hele sitatet...
Takk for det, vet du om en side som kan laste opp flere bilder avgangen men fortsatt funke som bildr.no?
Trådstarter
Ligger ute en Illustrator veiledning nå, den viser hvordan du kan designe en enkel logo http://www.badsystemproduction.com

Kom med tilbake meldinger på veiledningen. Der setter jeg pris på
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Jobber med flere nye artikkeler til siden nå. De omhandler Camera RAW, Photoshop Pen Tool guide, og ett nytt foto tips. Og så lurer jeg litt på om jeg skal legge til en ny del om HTML, men bare en liten del og kun små grunnleggende HTML tips og koder. Hva tror dere? Er det noe å satse på etter vært? Vil folk lese det?
Si hva du mener og tror.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Da ligger siden min på 1.plass over photoshop blogger på http://bloggurat.net/. Sjekk ut dette http://bloggurat.net/blogg/5jjfn/bad-system-production og http://bloggurat.net/kategori/photoshop

Må si jeg er fornøyd, men er det fortjent? Hva mener dere???
Gratulerer! Veldig pen side
Sitat av Exonize Vis innlegg
Gratulerer! Veldig pen side
Vis hele sitatet...
Takk, prøver i hvertfall og holde den så ren og ryddig. Ble litt kræsj da jeg gikk over fra wordpress side over til eget domene. Ikke fått ryddet opp i dette
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Vet ikke om noen har påpekt dette, men det er veldig dårlig kontrast flere steder. Den hvite teksten over bildene på slideshowet, for eksempel. det samme gjelder "logoen".
Sitat av Rectyg0o Vis innlegg
Nytt innlegg om hdr ute på siden ute nå. Sjekk ut og si gjerne hva du mener om siden og innholdet forøvrig!
http://www.badsystemproduction.com/l...ge-hdr-bilder/
Takk!
Vis hele sitatet...
Siden du skriver artikler om html og css, burde du lage en egen side.. Ikke forandre andre sitt design..
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av alexanderev Vis innlegg
Vet ikke om noen har påpekt dette, men det er veldig dårlig kontrast flere steder. Den hvite teksten over bildene på slideshowet, for eksempel. det samme gjelder "logoen".
Vis hele sitatet...
Takk for tilbake melding. Vet du hvordan det kan forbedres? Veldig dårlig på webside design og koding

Sitat av cmoen11 Vis innlegg
Siden du skriver artikler om html og css, burde du lage en egen side.. Ikke forandre andre sitt design..
Vis hele sitatet...
Er ikke hovedsakelig det jeg skriver om, men noen små tips vil jeg ta med. Har planer om eget design på sikt, men det vil ta litt tid.

Nytt innlegg om HDR edit med iPhone http://www.badsystemproduction.com/h...ed-med-iphone/
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Fin side. Irriterer meg over underkategorien "Annet", der står "filformater" skrevet uten stor bokstav.
Sist endret av Magnisx; 29. november 2013 kl. 16:40.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Rectyg0o Vis innlegg
Satser på å få ut det siste innlegget i løpet av kvelden, men har en del andre ting å gjøre først! Men stikk innom siden å sjekk ut andre Photoshop veiledninger, tips & triks m.m

Poster her så fort innlegget er klart
Vis hele sitatet...
Dette er ikke lenger en tråd hvor du ber om kritikk. Denne tråden har utviklet seg til å bli omtrent en blogg. Eller i alle fall ren reklame for en blogg. Veldig synlig med dette bildet, kombinert med innholdet i innleggene dine.

http://i.imgur.com/hFA7WJQ.png

8 av 9 innlegg i 2013 er postet av deg selv. Når tråden bare bumpes av deg selv hele tiden er det på tide å ta det som et tegn på at det er laber interesse for tråden.