Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1302
Jeg leser på forumet her at hasjen smaker stygt hvis den blandes med smør og at den derfor heller bør blandes med kokosolje. Samtidig så har jeg blitt fortalt at hvis jeg skal blande hasj i mat/drikke, bør jeg varme den sammen med smør fordi THC frigjøres når hasj smeltes sammen med smør. Men hvis jeg vil at hasjen skal smake godt, bør jeg da i stedet smelte den sammen med kokosolje? Og isåfall, frigjøres THC da?
Ja, kokosolje er til og med muligens bedre enn smør. Du skal varme det i fett, det er ikke noen regel på at det må være smør. Selve smaken av hasj blir du ikke kvitt uansett.
Syns hasjen smaker bedre i usaltet smør.

Det blir for kraftig smak når salt er involvert,spør du meg.
Sitat av spektakulær Vis innlegg
Jeg leser på forumet her at hasjen smaker stygt hvis den blandes med smør og at den derfor heller bør blandes med kokosolje. Samtidig så har jeg blitt fortalt at hvis jeg skal blande hasj i mat/drikke, bør jeg varme den sammen med smør fordi THC frigjøres når hasj smeltes sammen med smør. Men hvis jeg vil at hasjen skal smake godt, bør jeg da i stedet smelte den sammen med kokosolje? Og isåfall, frigjøres THC da?
Vis hele sitatet...
Lag deg en eller to muffins! Funker fett å få i seg dem!
Kokosolje er bedre faktisk siden den hat høyere fettprosent enn smør synes selv det er godt i kakao eller mat med mye sterkt krydder som en ordentlig meksikansk kjøtt og chili gryte mmm passer perfekt oppi
Sist endret av Sukkerpapir; 28. november 2021 kl. 17:11.
Det går an å lage veldig sterke oljer som man doserer på tomme kapsler. Noen mener kokosolje fungerer raskere enn med smør. Man skal bruke minst mulig av det fordi det kan bli diaré av for mye kokosolje
Det er smøres som smaker stygt av å blande det med hasj
Sitat av discorebel Vis innlegg
Det er smøres som smaker stygt av å blande det med hasj
Vis hele sitatet...
Stemmer
Om det smaker stygt eller ikke kommer vel helt an på personlig smak. Jeg synes ikke det smaker så stygt. De få gangene jeg har smelta hasj i smør så har jeg bare varma en eggkopp med smør og hasj i mikrobølgeovnen og smurt det på ei brødskive, brukte Bremykt.
Hasjen kommer til å smake hasj stort sett uansett hva du blander den med.