Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 4175
God morgen.

For å unngå doxing har jeg registrert en ny freaker.

Jeg har opprettet en blogg hvor jeg ønsker å lufte frustrasjonen jeg føler rundt politikken vi driver.

Har postet første innlegg og lurer på om noen gidder å lese det og gi meg tilbakemelding.
Er det søppel? hva kan bli bedre? skriver jeg bra nok? burde jeg gi opp? hvordan blogger man?

Tips til saker jeg kan skrive om tas godt imot.

Første bloggpost kan du lese her
Det var grei lesning det ja, trasi at du mista jobb 2 ganger pga avisnotis om hasj da..det bidrar ikke til tilbakeføring/rehabilitering..
Anti-fascism's Avatar
Trådstarter
9 4
Takker så meget Jerna.

Det er nettopp slike ting jeg ønsker dra frem i lyset, har det skjedd meg to ganger så vil jeg tro det er en del andre nordmenn som også har fått smake det samme sure eplet.
Er ikke bare disse sidene du beskriver som kan gi angst og depresjon. Ved misbruk med så og si alle stoffer. Alt fra cannabis til heroin så er det en form for nedtur og bivirkninger. Søvnløse netter. Angst å depresjon osv
Anti-fascism's Avatar
Trådstarter
9 4
Sitat av uerigert daddel Vis innlegg
Er ikke bare disse sidene du beskriver som kan gi angst og depresjon. Ved misbruk med så og si alle stoffer. Alt fra cannabis til heroin så er det en form for nedtur og bivirkninger. Søvnløse netter. Angst å depresjon osv
Vis hele sitatet...
Sant, men veldig individuelt og forbipasserende.
Angst og depresjon som samfunnet påfører er varig, jeg er fortsatt "han der" i hjemkommunen min. Nåværende bosted er jeg bare en vanlig fyr med et vanlig liv.

Har du vært fyllesyk? det er vel ikke noe galt i det?
Sist endret av Anti-fascism; 15. november 2021 kl. 12:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
«Om du hadde vært tvunget til å leve i frykt for at politi, arbeidsgiver eller svigermor skulle finne ut hva du driver med når ingen ser så tror jeg du også hadde blitt noe stresset.»

Det er ingen som tvinger deg til dette, andre enn du selv. Det var voldsomt til offerrolle du skulle påta deg, at folk er uenig i valg og verdier du selv har utbasunert offentlig er heller ikke et resultat av tvang.
Anti-fascism's Avatar
Trådstarter
9 4
Sitat av Anticide Vis innlegg
«Om du hadde vært tvunget til å leve i frykt for at politi, arbeidsgiver eller svigermor skulle finne ut hva du driver med når ingen ser så tror jeg du også hadde blitt noe stresset.»

Det er ingen som tvinger deg til dette, andre enn du selv. Det var voldsomt til offerrolle du skulle påta deg, at folk er uenig i valg og verdier du selv har utbasunert offentlig er heller ikke et resultat av tvang.
Vis hele sitatet...
Dingding, jeg er tvunget av mine egne valg.
Men når det ikke går utover noen andre, hvorfor skal jeg straffes for det? Det er jeg som påvirker meg, ikke deg.
Om du ikke klarer å se galgen-humoren i første del av posten så må jeg ta den på min kappe, trodde det var åpenbart at det var ironi.

Edit:
Litt usikker på om jeg er i riktig subforum.

Det er flere grunner til at jeg ønsker å skrive en blogg, det er nok ikke bare ruspolitikk jeg vil skrive om.
Jeg liker å skrive og ruspolitikk er noe som engasjerer meg spesielt.

Hvis dette er feil plass, for all del slett.
Hvis ikke så har jeg skrevet en introduksjon på bloggen for å fortelle litt om OP.

Liker du å lese så kan du gjøre det her.
Sist endret av Anti-fascism; 15. november 2021 kl. 21:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anti-fascism Vis innlegg
Dingding, jeg er tvunget av mine egne valg.
Men når det ikke går utover noen andre, hvorfor skal jeg straffes for det? Det er jeg som påvirker meg, ikke deg.
Om du ikke klarer å se galgen-humoren i første del av posten så må jeg ta den på min kappe, trodde det var åpenbart at det var ironi.

Edit:
Litt usikker på om jeg er i riktig subforum.

Det er flere grunner til at jeg ønsker å skrive en blogg, det er nok ikke bare ruspolitikk jeg vil skrive om.
Jeg liker å skrive og ruspolitikk er noe som engasjerer meg spesielt.

Hvis dette er feil plass, for all del slett.
Hvis ikke så har jeg skrevet en introduksjon på bloggen for å fortelle litt om OP.

Liker du å lese så kan du gjøre det her.
Vis hele sitatet...
Jeg synes det er interessant at du tørr å by på deg selv på den her måten, og det var fascinerende å lese om deg. Min eneste feedback foreløpig ville vært at du skriver mer i introduksjons-posten din om hva det er du har tenkt å blogge om, og også gjerne hvorfor det opptar deg.

Det tror jeg ville vært greit å vite fordi jeg som leser gjerne vil forstå hvorfor jeg skal lese din blogg. Spennende prosjekt, og jeg håper at du lykkes i å få utløp for din kreative side! Stå på.
Sist endret av Jokke; 15. november 2021 kl. 21:27. Grunn: rettskriving
Anti-fascism's Avatar
Trådstarter
9 4
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Jeg synes det er interessant at du tørr å by på deg selv på den her måten, og det var fascinerende å lese om deg. Min eneste feedback foreløpig ville vært at du skriver mer i introduksjons-posten din om hva det er du har tenkt å blogge om, og også gjerne hvorfor det opptar deg.

Det tror jeg ville vært greit å vite fordi jeg som leser gjerne vil forstå hvorfor jeg skal lese din blogg. Spennende prosjekt, og jeg håper at du lykkes i å få utløp for din kreative side! Stå på.
Vis hele sitatet...
Takk! Veldig gøy å høre.
Det er absolutt motiverende.
Jeg prøvde å gå litt inn på hvorfor jeg skriver, men når du peker det ut så ser jeg at det ble litt vagt.
Skal ta i et tak og oppdatere.

WOW!
Jeg må bare si en million ganger takk til alle som har vært innom.
Det første jeg gjorde i dag var å sjekke hvordan det lå an med bloggen.
Den ligger på topp5. Amazing. Takk.

Dagens innlegg tar for seg første gang jeg ble arrestert
Sist endret av Anti-fascism; 16. november 2021 kl. 12:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Her var det mye vas og subjektive meninger.

Det virker mer som en klage blogg enn en blogg som skal opplyse. Det er vanskelig å ta innholdet seriøst.
Anti-fascism's Avatar
Trådstarter
9 4
Sitat av Rosander Vis innlegg
Her var det mye vas og subjektive meninger.

Det virker mer som en klage blogg enn en blogg som skal opplyse. Det er vanskelig å ta innholdet seriøst.
Vis hele sitatet...
Kanskje det er en klageblogg?
Jeg skal være så ærlig å si at jeg vet ikke hva jeg driver med akkurat nå, jeg har aldri gjort noe som dette før.
Jeg kan ikke gjøre annet enn å skrive utifra hva jeg selv har erfart og fra mitt eget perspektiv.
Det jeg vet sikkert er at jeg var veldig deprimert da jeg startet å tenke på dette, fast forward noen uker til i dag, jeg er i meget godt humør. Kanskje det ikke hjelper deg, men det hjelper meg.

Selv om jeg liker å skrive så betyr ikke det at jeg kan skrive.
Hvis du ikke liker det så trenger du ikke lese det.

Men uansett, takk for tilbakemeldingen.
Sist endret av Anti-fascism; 16. november 2021 kl. 14:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Unnskyld, men jeg syntes det var et eneste stort rot. Kanskje jeg ikke er målgruppen heller. Fortsett gjerne, ingen skade i det du gjør.
Anti-fascism's Avatar
Trådstarter
9 4
Sitat av Relevant Vis innlegg
Unnskyld, men jeg syntes det var et eneste stort rot. Kanskje jeg ikke er målgruppen heller. Fortsett gjerne, ingen skade i det du gjør.
Vis hele sitatet...
Det synes jeg å, det er veldig lite redigering muligheter på plattformen så jeg synes det er vanskelig å sette opp et sammenhengende dokument som faller lett på øyet.

Om det var det du siktet til?
Du må gjerne opplyse meg.

Tråden blir oppdatert for hver post jeg legger ut på bloggen.

Jeg har fått veldig mye tilbakemeldinger, her inne og på andre plattformer.
Noen liker ideen og noen kan ikke fordra det.
Og det er slik det burde være.

Jeg har skrevet en takk til alle som har tatt seg tid å lese,
jeg har hørt tilbakemeldingene og jeg skriver litt om inntrykket jeg har fått av det lille jeg har skrevet til nå.
Sist endret av Anti-fascism; 16. november 2021 kl. 23:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.