Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4050
Som tittelen antyder: Jeg kommer ofte opp i situasjoner hvor jeg har behov for å dele en nettside bak betalingsmur til noen som ikke har abonnement. Hvordan løser dere dette på en elegant måte?
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Screenshot?
Vis hele sitatet...
Joa, men blir så mange screenshots for å komme i mål med en lengre artikkel. Eller, kan det gjøres for hele siden på noen måte? Satan.

Eller skriv ut som PDF. Herrelol. Tidenes lolleste post.
Ålø
Screenshot eller copypaste teksten..
https://pastebin.com

Last opp teksten din her, så sender du lenken til personen som skal lese teksten. Slepper du problemer med maks antall ord og slik.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Halalgeir Vis innlegg
Joa, men blir så mange screenshots for å komme i mål med en lengre artikkel. Eller, kan det gjøres for hele siden på noen måte? Satan.

Eller skriv ut som PDF. Herrelol. Tidenes lolleste post.
Ålø
Vis hele sitatet...
Evt. finn screenshot extension som tar heile nettsida:


For Chrome er GoFullPage heilt kurant.
print til pdf?
Ctrl A og Ctrl C. Åpne notisblokk eller lignende og Ctrl v
Jeg har brukt en app som heter longshot eller noe sånt på mobilen.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Hvis du bruker Vivaldi (Chrome-basert) er dette integrert i nettleseren, faktisk;

Sist endret av robhol; 14. januar 2021 kl. 22:03. Grunn: I'm So Meta Even This Acronym
Redcord screen når du scroller nedover og upload på YouTube