Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4543
Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Jeg vil ha OnePlus 3 til Norge, men de sender selvfølgelig ikke til Norge. Vil ha den fordi at den er mye billigere enn de fleste flagship tlfene, så jeg er ikke interrisert i å betale mer enn 4000 for å få den til Norge.

https://oneplus.net/3
Hvis du har mulighet til å hente i Strømstad, så anbefaler jeg det, da slipper du toll.
Link
Ville nå heller brukt Poste Restante på postkontoret i Strømstad. Det er nå ihvertfall gratis.

http://www.postnord.se/sv/foretag/ta...-restante.aspx
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Rå tlf, har aldri hørt om den før. Håper den kommer til Norge!!
Norskehesten
Alden's Avatar
Hvorfor sender de ikke til Norge? Er det mulig å få ladet den med "norsk" socket på kontakten?

Hvordan er denne tlf sammenlignet med f.eks huawei sine toppmodeller?
Sist endret av Alden; 20. juli 2016 kl. 17:59.
Sitat av Alden Vis innlegg
Er det mulig å få ladet den med "norsk" socket på kontakten?
Vis hele sitatet...
Hvis du mener om det følger med europeisk kontakt, så ja, hvis du får den bestilt til et europeisk land.
Trådstarter
2 2
Takk for gode svar, men kjøpte en på finn til 4500. Skal sikkert ha oneplus neste gang det kommer en ny, så da skal jeg definitivt hente i Sverige til en billig penge

Sitat av Alden Vis innlegg
Hvorfor sender de ikke til Norge? Er det mulig å få ladet den med "norsk" socket på kontakten?

Hvordan er denne tlf sammenlignet med f.eks huawei sine toppmodeller?
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte at jeg skulle ha huawei p9 først, men så så jeg at oneplus hadde sluppet en ny iPhone killer. Denne er bedre enn huawei p9 vet jeg (og p9 plus) og mye billigere hvis du gjør som forslagene oppforbi deg sier. En iPhone og samsung killer til 3500kr er ikke dårlig og har faktisk råd til å oppgradere tlf hvert år nå btw så bruker Norge europeisk standard på socket og de sender ikke til Norge fordi vi ikke er i EU.
Sist endret av sirbuttonhd; 21. juli 2016 kl. 01:39.
Norskehesten
Alden's Avatar
Sitat av sirbuttonhd Vis innlegg
Takk for gode svar, men kjøpte en på finn til 4500. Skal sikkert ha oneplus neste gang det kommer en ny, så da skal jeg definitivt hente i Sverige til en billig penge



Jeg tenkte at jeg skulle ha huawei p9 først, men så så jeg at oneplus hadde sluppet en ny iPhone killer. Denne er bedre enn huawei p9 vet jeg (og p9 plus) og mye billigere hvis du gjør som forslagene oppforbi deg sier. En iPhone og samsung killer til 3500kr er ikke dårlig og har faktisk råd til å oppgradere tlf hvert år nå btw så bruker Norge europeisk standard på socket og de sender ikke til Norge fordi vi ikke er i EU.
Vis hele sitatet...
takk for svar jeg kommer til å skjekke tipsene mer ut
▼ ... over en måned senere ... ▼
Er det noen her som har hatt noen problemer med dekning med denne telefonen? One Plus 3 tar bare imot GSM: 850, 900, 1800, 1900 MHz og telenor sitt nettverk bygger stort sett på 800, 1800 og 2600 mhz.

Jeg ringte telenor for å høre om det ville ha mye og si, og jeg ble fortalt at man ikke ville kunne motta de høyeste hastighetene som 2600 mhz leverer, og at man kan bli nedprioritert når det er høy aktivitet - vertfall i de store byene. Men man skal fortsatt få inn 4g og kunne motta helt fine hastigheter.

Jeg tror at det skal gå fint om man ikke streamer filmer i 4k og annet som krever høy hastighet. Jeg legger inn en bestilling ettepå så får vi se. Men del gjerne deres erfaringer dere som allerede har telefonen, merker dere noe forskjell i hastighet og eller dekning?