Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2729
Hei!

Jeg har nettopp flyttet på hybel og sliter med å få TV'en min til å fungere på den eksisterende dekoderboksen. Det er en gammel CDC - 5050 med scartutgang. TV'en min min har ikke scartutgang, jeg fikk derfor anbefalt å kjøpe en 'scart til RCA' kabel. Det har jeg gjort men får fremdeles ikke kontakt mellom dekoder og TV. Jeg er klar over at bildet fra en slik løsning heller ikke vil være av særlig kvalitet.

Vil det være mulig å kjøpe en brukt, men nyere dekoderboks fra Canal Digital og flytte mitt kort over i denne, eller er boksene låst til kortet? Ser det er flere som selger på Finn, f.eks. slik som denne.

På forhånd, tusen takk for all hjelp!

Hilsen lite teknisk student.
Sist endret av tubaluba; 10. september 2015 kl. 19:10.
spør canal digital?

de har en chat løsnining du kan bruke slik at du får rett svar iløpet av minutter/timer
Hei,

Ta å snakk med canal digital du, veldig greit kundeservice de gangene jeg har vært borti dem

Men du bør være obs på at du kommer til å mangle noen kanaler. Vet ikke hvor mange så kanskje du burde vurdere å kjøpe deg en ny en?
http://www.teknofil.no/artikler/cana...s-dette/168115

Kortet er låst til boksen, men om de tar noe for å "overføre" kortet til ny dekoder er jeg usikker på.