Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1547
Hei!
Hadde en gang i tiden en doro-telefon som hadde en knapp, og når man trykket på den byttet man mellom jobbtelefon og hjemmetelefon(nesten som to brukere). Noen som vet om dette finnes til android, da det er upraktisk å ha med seg to telefoner, men også upraktisk med alle jobbkontaktene og jobbrelaterte ting på telefonen du bruker hjemme.( Appen må aller helt ha passord for å bytte modus.)
På forrhand takk!
På telefonen min kan jeg opprette flere brukere, kan det fungere? har en xperia z2, med lollipop. Dette kom etter at jeg la inn lollipop, så det er vel en funksjon android tilbyr.
Det finnes en del telefoner med to sim-kort, som gjør at man kan velge hvilket kort (og da mobilnummer) som benyttes. Les f.eks. en test her: http://www.pcadvisor.co.uk/test-cent...ing-advice-uk/

I "the evil empire" (Telenor) har min avdeling brukt Mobilt Bedriftsnett (http://www.telenor.no/bedrift/mobilt-bedriftsnett/) som software-løsning for vaktnummer og kontaktnummer til helpdesk. Alle ansatte kan da bruke en app på telefonen sin til å skru av/på om de er tilgjengelig for ett eller flere av numrene vi har definert der. Vi har også mulighet til å skru på at vaktnummeret vises på utgående anrop. Når man går hjem, drar på ferie etc, så kan man bare melde seg ut og slippe alle samtalene.

Andre mobilleverandører har sikkert tilsvarende løsning, men jeg har ikke oversikt over hva som er bra eller ikke. Det er heller ikke støtte for SMS (såvidt jeg vet), det kan sikkert være negativt for en del.
Hvordan gjore du dette? Håper htc har samme funksjonen
Hvis det er mitt forslag du lurer på.
Trekk ned over slik at du får opp snarveier til til wifi/Bluetooth osv. Oppe i høyre hjørne har jeg profilbilde til Google kontoen min, trykk der og konfigurer ny bruker.
Sitat av Yorke Vis innlegg
Hvis det er mitt forslag du lurer på.
Trekk ned over slik at du får opp snarveier til til wifi/Bluetooth osv. Oppe i høyre hjørne har jeg profilbilde til Google kontoen min, trykk der og konfigurer ny bruker.
Vis hele sitatet...
Ser ikke ut til å fungere på htc, eller så gjør jeg det feil..
Har du oppdatert til lollipop? Funksjonen kom med oppdateringen.
Du må legge "brukerkort" til snarveiene. Skal være en mulighet for å konfigurere profiler der.