Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1677
Hei!

Jeg tenkte å spare en 1000lapp ved å kjøpe pc fra komplett uten operativsystem (for jeg orker ikke w8)

Så jeg har lagt w7 inn på en USB som jeg skal bruke til å installere på den nye pc'en. Men så kom jeg til å tenke på at tastaturet jeg skal bruke er tråløst. Vil det fungere under installasjonen?
Det pleier som regel å gå bra så lenge tastaturet støttes av Windows driverne og ikke trenger noe helt spesielt for å virke.
Det får jeg håpe på det, ble veldig usikker. Har ikke fått pc'en enda. Takk for svar!
Ellers kjenner du vel en person i nærheten du kan låne et tastatur av..
:(){ :|:& };:
tripflag's Avatar
Burde gå greit dersom tastaturet har en USB-mottaker, men dersom tastaturet er rent bluetooth kan det bli verre.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Som tripflag sa: burde fungere fint vedmindre det er bluetooth. Dersom det er av feks. logitech og har en USB mottaker burde det fungere helt fint.
Er logitech med usb mottaker. Takk for svar!
Har ett logitech med usb mottaker og dette funker.
Og jeg har ett logitech med usb mottager som ikke funker før windows har bootet opp.. (På et gigabyte mb, eneste dem hadde inne med 775 socket da det ble installert) Men stort sett så går det gulle fint.

Har også vert ute for at jeg må hente fram PS2 tastatur, men det begynner å bli en god tid tilbake..
skal nok få løst det på ett vis om det ikke går, alltids en annen jeg kan låne kablet tastatur av. Men greit å vite på forhånd. Takk for svar!