Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 7036
Har en Note 3 med ødelagt skjerm. Telefonen skrur seg på, men får ikke tastet pin-kode eller låsekode siden hele lcd-skjermen er svart.

Er det muligheter for å hente ut kontakter, SMS-logg osv?
Bruker Mac, så litt usikker på hva som er kompatibelt. Eneste jeg får hentet ut av Samsund account er samtalelogger.
På Iphone kan du deaktivere låsekoden fra iCloud, har ikke samsung noe lignende greier? Såfall kan du jo deaktivere koden via nett, for så å prøve å starte telefonen uten simkortet i. Da er det vel bare å plugge i pcn og hente ut det du måtte ønske
Dersom du har en USB OTG (on-the-go) overgang, så kan du kople til helt vanlig usb-tastatur/mus til alle android-telefoner. Da blir det en smal sak å taste inn PIN-koden, koster 30kr på teknikmagasinet.

Problemet ditt er at skjermen er helt død, så du må få ut bildet på et eller annet vis også... Samma folka selger også MHL-adapter, som gir telefonen HDMI-utgang. Dessverre kan man ikke bruke MHL og OTG samtidig, så du blir nødt til å bytte mellom å ha bilde, og kunne styre telefonen

Forresten, alle samsung-telefoner trenger forskjellig type MHL-overgang, så trippelsjekk at du kjøper riktig
Papa
Mr. Flash's Avatar
Trådstarter
Burde kanskje nevnt det, men jeg har selvfølgelig også skjermlås med mønster. Ingen programmer hvor man kan komme seg inn i telefonen, evt, speile skjermen på dataskjermen?

Bilder har jeg dropbox til. Mer interessert i kontakter, meldinger osv.
Sist endret av Mr. Flash; 8. desember 2014 kl. 20:37.