Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2093
Hei!

Jeg regner med at det er flere enn meg her inne som er interessert i rock og/eller metal i Trondheimsregionen, og tenkte derfor å spørre dere freaks om dere vil dele litt tips og triks.
Jeg har bodd i Trondheim en stund, men desverre er det få i min omgangskrets som er veldig interesserte i rock og metal.
Lurte derfor på om noen av dere freaks vet om gode steder hvor man kan møte musikkglade mennesker, og kanskje nyte en øl?
Er heller ikke forbudt å skrike ut om noen av dere vil møtes over ei kald ei en dag!
Kan også nevne at jeg aldri sier nei takk til nye musikktips, så gjerne del i vei!
fru lundgren er plassen jeg vet om i trondheim som spiller mest metal og hardere rock. det er et helt ok sted for å ta noen øl og spille biljard. er en stund siden jeg pleide å være mye på byen så kan godt være det har åpnet noen nye steder jeg ikke vet om.
Sitat av Mongotryne Vis innlegg

Kan også nevne at jeg aldri sier nei takk til nye musikktips, så gjerne del i vei!
Vis hele sitatet...
Siden vi snakker om Trondheim føler jeg at jeg må nevne at Triosphere slipper sin tredje plate nå på fredag. Det gledes, for ventetiden har vært lang!

https://www.youtube.com/watch?v=C_tGJPSQRPU

(og nei: jeg spiller ikke i bandet, eller har økonomiske interesser i det :-) Har imidlertid vært blodfan av denne gruppa siden de ga ut sitt første album for rundt 7 år siden)
Det var en uteplass i området rundt ravnkloa back in the days der mørke klær og langt hår var normen. Det var en første etasje og en kjeller med bombedør. Alle forsøk på å finne ut hva det heter har båret lite frukter for min del. Ellers er jeg også interessert i det samme som deg. Fru lundgren er det jeg kommer på jeg også i farta..
Sitat av Hjelm1 Vis innlegg
Det var en uteplass i området rundt ravnkloa back in the days der mørke klær og langt hår var normen. Det var en første etasje og en kjeller med bombedør. Alle forsøk på å finne ut hva det heter har båret lite frukter for min del.
Vis hele sitatet...
Mener den plassen kanskje het "Hard'n Heavy" eller noe slikt?

På Facebook-siden til Trondheim MetalFest omtales "Good Omen" som "Trondheim´s brand new club venue for rock & metal". Kjenner dog ikke til stedet.
Det burde kanskje sjekkes ut
Mitt inntrykk er at Trondheim har det største miljøet for ekstrem metal musikk sammenlignet med mange andre plasser i Norge, spesielt grindcore, og lignende punk-sjangre, så vel som black metal.. stemmer dette, eller er det bare mitt intrykk?

I Trondheim har man jo UFFA-konserter, og Aftermath-music, som selger mange bra plater. Jeg bor på vestlandet og jeg kjenner så og si ingen som hører på samme musikk som meg. Enten så er det moderne falsk tenåringsmetall, eller så er er det ikke metall i det hele tatt..

Vet imidlertidig ikke direkte om noen steder som jeg kommer på nå, men ser lett for meg at det skal være lett å finne der, sammenlignet med her nede:P