Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1269
I fem år har jeg laget trailere og tributes nå, men aldri før har jeg laget noe for Game of Thrones - en serie som jeg har blitt helt oppslukt av, og som jeg lever meg helt inn i. Jeg lagde denne traileren like mye for dere som jeg lagde den for meg selv, og jeg håper derfor at dere vil like den like mye som jeg selv gjør! Hehe!

La den ta deg med inn i seriens historiske og ikoniske omfang enda en gang, og ta del i storheten!

Klikk her for å se videoen (YouTube)!

Håper dere vil like den, og jeg er alltid åpen for - og vil veldig gjerne ha - konstruktiv kritikk, hvis det er noe dere synes jeg kunne ha forbedret!
Sist endret av Anjohan; 23. juni 2013 kl. 23:50.
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Jeg er nok på tynn is, men jeg syntes den var veldig lang. Slo meg mer som et kortfattet sammendrag.
Sist endret av Wiggles; 24. juni 2013 kl. 00:42.
Dette er jo GoT på 5 minutter. Burde vel kanskje si ifra at det er spoilers :-)!
Awesome redigering!
Jævla bra laga, men husk å si ifra når ting ineholder spoilers.
Norskehesten
Alden's Avatar
Jeg er en som glemmer alt jeg ser eller leser så for meg var dette ganske oppfriskende.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
- Klipper for raskt på enkelte steder. Virker som om for mye viktighet tillegges å vise folk når de snakker.
- Å vise en ny scene ved et trommeslag kan fungere veldig bra når man lager en musikkvideo, noe dette ikke er. Her ser det ikke bra ut.
- En del rask klipping uten overganger blandet med dissolves. Ser ikke bra ut.
- T.d. "Karl Drogo is their best warrior" ble ikke vist i pausen mellom dét utsagnet og "and you will be his queen". Er det begrenset til første sesong? Isåfall kunne man brukt noe fra bryllupet.
- Ingen rød tråd gjennom videoen. Fokus på Stark-familien, men kun fra første sesong? Lannisters og Targaryan vises en del de også, men andre, som Renly og Stannis Boratheon, vises ikke.
GeneralBake
DustMan's Avatar
Jeg syntes den var utrolig bra! men som sagt litt mye spoilers for folk som ikke har sett serien men som har tenkt til å se den. som sagt litt for lang, og fokuser litt mindre på spoilers men selve redigeringen og alt det var utrolig bra!
Ser at du har mye erfaring i å redigere, bra laga Inneholdt som andre sier for mye spoilers til å kalles en trailer, men heller en tribute/oppsummering. Ellers hadde det vært kult med litt flere actionfylte scener.
Utrolig bra redigert! Kanskje du skulle ha lagt det litt mer kronologisk mot slutten, jeg vet ikke
▼ ... noen uker senere ... ▼
Her er fortsettelsen til min første Game of Thrones tribute, denne med temaet kaos.

Se Phase II her!

Håper den faller i like god, om ikke bedre smak, enn den første!

Sitat av Tyrkeren Vis innlegg
Ellers hadde det vært kult med litt flere actionfylte scener.
Vis hele sitatet...
Phase II byr på akkurat det! Fortell meg hva du synes!
Sist endret av Anjohan; 9. juli 2013 kl. 22:35.