Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  50 5509
Hei har tenkt og få noen flere char til lvl 90 men hater og gjøre quest derfor har jeg lyst på en bot som kan levle 2-3 til lvl 90. Hvilken bot bør jeg velge og er det mulig og få skaffet gratis?
Den mest populære wowbotten er Honorbuddy og er ganske bra hvis du har en bra profile
Honorbuddy er å anbefale ja. www.honorbuddy.com
Trådstarter
Skal bare opp til 90 ikke noe annet, vil ha en warrior og kanskje en mage, har en priest fra før. Det tar jo 10dager spille tid og levle fra 1-90?

Hvor lang tid vil honorbuddy ta fra 1-90 tror du iforhold til en guide (husker ikke navn)
Sitat av ISWIFT Vis innlegg
Skal bare opp til 90 ikke noe annet, vil ha en warrior og kanskje en mage, har en priest fra før. Det tar jo 10dager spille tid og levle fra 1-90?

Hvor lang tid vil honorbuddy ta fra 1-90 tror du iforhold til en guide (husker ikke navn)
Vis hele sitatet...
Det er veldig vanskelig å svare på, da det avhenger stort av hvilken profile du kjører.
Trådstarter
Jeg vil bare gjøre allt for og nå 90raskest mulig, jeg vurdere en guide noen erfaringer der? Og er det mulig og skaffe gratis?
Ølglad nordlænning
Du kommer ikke langt med en gratis bot. Ville ha gått for Honorbuddy og så kjøre profilene til "Kicks".
Har selv lvla 3 stk fra 85-90 med den og 2 stk fra 1-90.
Trådstarter
Sitat av rolls Vis innlegg
Virkelig, en guide? Du er helt utrolig.
Vis hele sitatet...
Du er helt utrolig, har sett en rewiew og der lvl'er de fra 1-90 på under 5dager spille tid jeg brukte over dobbelt så lenge!

Sitat av Sp3cies Vis innlegg
Du kommer ikke langt med en gratis bot. Ville ha gått for Honorbuddy og så kjøre profilene til "Kicks".
Har selv lvla 3 stk fra 85-90 med den og 2 stk fra 1-90.
Vis hele sitatet...
Mente om jeg kunne crake :P hvor mye koster honorbuddy? Betaler du får lisens eller dager?
Viss du bare vil ha 1 character opp til lvl 90 så kan du gå på ownedcore.com og finne powerlevlers som gjør det for deg fra 30-90$, spørs hva du vil ha inkludert i levlingpakken som du bestiller kan anbefale hi5, er bare å søke og finne frem
Herregud, her var det mange som ikke likte at trådstarter ikke liker å levle. Kan ikke skjønne hvorfor andre skal bry seg om hvordan han ønsker å spille spillet. Men ja, jeg tror det finnes cracks til honorbuddy.
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Men ja, jeg tror det finnes cracks til honorbuddy.
Vis hele sitatet...
Hva vil det si?`
Sitat av Kristianweb Vis innlegg
Fordi han er med på å ødelegge wow og gleden vi ærlige spillere har av det.
Vis hele sitatet...
På hvilken måte ødelegger det for andre at han ikke gidder å levle 1-90? De som er level 90 får jo bare flere å spille mot/med.
for noen sin del starter wow gleden når en blir lvl 90, for noen andre er wow gleden når en levler.. skjønner godt at han ikke orker å levle en fra 1-90 da han ikke synes det er noe gøy, men derimot å pvp'e eller gå raids/heroics er mer gøy. Eller det at alle vennene hans kanskje har 90 characters og da vil jo TS også komme opp så fort som mulig?

Er ikke vits å begynne med moralprekner.. det ender bare i uendelig diskusjon.

Her har du en link til en powerlevler som er moderator på dette forumet, veldig gode priser og 100% til å stole http://www.ownedcore.com/forums/mmo-...fast-safe.html
Trådstarter
Hva ødelegger jeg med og få en bot til og gjøre quest?

Sitat av KingFezz Vis innlegg
for noen sin del starter wow gleden når en blir lvl 90, for noen andre er wow gleden når en levler.. skjønner godt at han ikke orker å levle en fra 1-90 da han ikke synes det er noe gøy, men derimot å pvp'e eller gå raids/heroics er mer gøy. Eller det at alle vennene hans kanskje har 90 characters og da vil jo TS også komme opp så fort som mulig?

Er ikke vits å begynne med moralprekner.. det ender bare i uendelig diskusjon.

Her har du en link til en powerlevler som er moderator på dette forumet, veldig gode priser og 100% til å stole http://www.ownedcore.com/forums/mmo-...fast-safe.html
Vis hele sitatet...
Tusen takk
Sitat av Screwdriver Vis innlegg
På hvilken måte ødelegger det for andre at han ikke gidder å levle 1-90? De som er level 90 får jo bare flere å spille mot/med.
Vis hele sitatet...
Mindre personer å sloss mot om det er pvp server, mindre personer å spille med i instance mens man lvler, får kanskje ikke drept de mobsene man vil fordi trådstarter står der, grinding gir mer gull osv osv. Fins flere grunner, men det var ikke det som trådstarter lurte på.

Og ja, blizzard kommer vel snart med første banwave siden MoP startet. Så gå heller for "proffesjonell powerleveler" istedet du.
Sist endret av indolence; 13. desember 2012 kl. 21:47.
Ser ikke helt hvordan det ødelegger spillet for oss andre som spiller (har holdt på i 7 år og aldri brukt bot).
Så lenge den ikke brukes til honorfarming i level 90 så har det jo ingenting å si for deg som går og quester.
Syns og det er latterlig kjedelig å queste hele veien til 90 men heldigvis har jeg den classen jeg liker så slipper det med det første.
Og om han ikke har tid til den lange veien fra 1 til 90 bare for å ha det gøy når han kan spille så er jo det jo greit å få hjelp til det.

Kan anbefale honorbuddy btw. kjenner flere som har brukt den til leveling.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Til dere som sier at han ødelegger for dere hvis han skal botte 1-90, ta dere en bolle .

Botting i BG's og herbs/orbs er en annen sak da, men jeg gjør det uansett for det er liten sjangs for å bli bannet, selvom det sikkert kommer en banwave snart siden det er så mye snakk om det for tiden.

Kan også legge til at jeg har bottet i over 200 dager played på forskjellige characters uten og fått en eneste ban.
"moralprekner"... Ugh så lei jeg er av det ordet. Ser ikke helt hvordan det å botte seg til 90 IKKE er å ødelegge for oss andre..... Først og fremst, så er BG systemet ødelagt pga bots.... Ikke bare 90 BGs, men også bracketsa fra 1-89. Questing bots, greit, ikke like ille..
Bots i BG ødelegger hardt! Men at du løper forbi en maskin som dreper en gris kan jeg ikke tenke meg skal ødelegge din spill-opplevelse.
Blizzard har bannet sykt mange bottere den siste tiden, uansett om det er BG, farming eller bare instance.. Skaff deg lvling gear, det går raskt! Og ja, det finnes crack til honorbuddy med/uten profiler..
Sitat av Claryn Vis innlegg
Hvorfor skal du betale for at en maskin skal spille spillet for deg?
Vis hele sitatet...
Han betaler en maskin for å spille spillet han betaler for å spille

Men ja, Honorbuddy er det beste alternativet vil jeg tro. Bare betal og last ned, sett den på alterac valley og la deg gå sin gang i noen dager, sjekk om du har blitt avlogget iblant.
Om du bare er ute etter PVP vil jeg anbefale League of Legends. Da slipper du alt styret med å komme til lvl 90.
Uenig i at botting til lvl 90 ødelegger spillet. I bgs / instancer er det grusomt, men jeg skal ikke forholde meg til det.
Her er nemlig et godt alternativ til å botte, Recruit a Friend med deg selv, spill til lvl 80 i dungeons med en annen karakter på slep. Da levler du med 300% xp, antageligvis mange ganger fortere enn en bot kunne gjort det
Det var/er samme problemet i Diablo 2.

Det skulle vært slik at om du botta., skulle du fått et merke eller en tittel i spillet. Da kunne de som ville spille ærlig handle med hverandre. Hvorfor skal jeg som har brukt lang tid og jobb på å samle ting å handle med, bruke det til en som ikke har gjort en dritt?

Hva er poenget med å spille hvis man ikke liker spillet? Det er bedre å ta en pause om man går lei. "Liker bare pvp", greit nok, men det betyr ikke at du må jukse deg veien dit for det. Betal heller en kamerat for å spille for deg! Det er mer rettferdig.

For det tredje, når man kjøper botteprogram, støtter man en eller annen lat slask som tjener fett på å ikke gjøre noen ting. Er det noe man egentlig vil gjøre?

Én måte å "jukse" på i D2, er å kjøpe flere spill, lage flere brukere på dataen og ha flere brukere på den måten. Det anser jeg ikke som juks.
ikke bare skal du bote men du skal også unngå å betale de som gir deg denne boten ved å skaffe crack...
Kjøp heller en power lvling tjeneste siden du også vil ha gjort dette raskt..
Ved en bot så er det ikke bare en knapp du trykker på som heter start.
viss jeg forsto dette riktig, så er jo det bare en 200kr for lifetime på honorbuddy
viss noen synes dette er mye penger å betale EN gang, så er dere rett og slett gjerrige
Sitat av Taurean Vis innlegg
Hvorfor skal jeg som har brukt lang tid og jobb på å samle ting å handle med, bruke det til en som ikke har gjort en dritt?
Vis hele sitatet...
Spørsmålet er vel heller hvorfor du som ærlig spiller skal gidde å bry deg om andre jukser eller ikke. Det spiller vel ingen rolle om andre jukser for å få samme utstyret som deg. Spiller man for å være bedre enn andre, eller spiller man for å ha det gøy?
ser ut som at endel her var forbanna vis de ikke hadde en u aktiv bruker den 4mai

Sitat av Taurean Vis innlegg
Hva er poenget med å spille hvis man ikke liker spillet? Det er bedre å ta en pause om man går lei. "Liker bare pvp", greit nok, men det betyr ikke at du må jukse deg veien dit for det. Betal heller en kamerat for å spille for deg! Det er mer rettferdig.
Vis hele sitatet...
Forstår virkelig ikke det der..
Du føler at det er mere rettferdig at en kineser/kompis gjør det isteden for en bot?

Sitat av Taurean Vis innlegg
For det tredje, når man kjøper botteprogram, støtter man en eller annen lat slask som tjener fett på å ikke gjøre noen ting. Er det noe man egentlig vil gjøre?
Vis hele sitatet...
Man får det man betaler for, updates å vedlike holdning


Har 3 90s selv nå som jeg har jobbet med siden tbc. Har gått gjennom alle zones manuelt, men etter at jeg levlet min første til 90 botet jeg de to andre fordi jeg bare ikke orker å gå gjennom mye av det samme igjen.
Er en pvp spiller, eneste jeg er ute etter er 90 Arena-BG, som er det eneste grunnen ved spillet som gjør det verdt for meg å betale

Hva så om jeg spiller med folk som har botet til 90, er de bedre en meg i pvp så er de det, som da er skills. pve er sikkert noe annet, vet ikke.
Forstår frustrasjon med bg/instance/farm bots, hater det selv. men er da ingen feil ved en som boter via quests siden han ikke orker, har tid, gjort det før osv?

til TS, Vis du liker arenas/duels, kan du kjøpe deg tilgang til Arena pass serveren. Vendors med gear, instant 90
Trådstarter
Hmm koster meg 180 og få 1 til 90 powerlevling.
Med honorbuddy kan jeg få alle i 90 for 200kr?
Hadde vert litt kjekt og prøvd alle classene skal ikke bote i noe annet en levling
Bare sån det er sagt. Hva er sjangsen og bli bannet og er det vanskelig og bruke?
Sitat av ISWIFT Vis innlegg
Hmm koster meg 180 og få 1 til 90 powerlevling.
Med honorbuddy kan jeg få alle i 90 for 200kr?
Hadde vert litt kjekt og prøvd alle classene skal ikke bote i noe annet en levling
Bare sån det er sagt. Hva er sjangsen og bli bannet og er det vanskelig og bruke?
Vis hele sitatet...
Det spørs hvilken profile du kjører. Noen blir tatt etter noen få dager mens andre botter i flere år uten å bli tatt. Men om du skal botte flere chars fra 1-90 ville jeg sagt at det er en real fare for at du blir tatt.
Trådstarter
Vis jeg skal ha alle tar jeg dem ikke på likt, jeg tenkte nå 2-3 hvilke profiler bør jeg kjøre etter din mening?

Og trenger jeg bare og kjøpe den til 25eur?

Og funker det på Mac? Eller må jeg laste ned Windows?
Sitat av ISWIFT Vis innlegg
Vis jeg skal ha alle tar jeg dem ikke på likt, jeg tenkte nå 2-3 hvilke profiler bør jeg kjøre etter din mening?

Og trenger jeg bare og kjøpe den til 25eur?

Og funker det på Mac? Eller må jeg laste ned Windows?
Vis hele sitatet...
Aner ikke hvilken profile du bør kjøre, men det er jo viden kjent at standardprofilene har en stor sjanse for at man blir bannet.

Om du vil være helt sikker bør du lage din egen profil, men det tar jo en evighet da, sikkert mye lenger tid enn det ville tatt å levlet opp selv
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
3 sessions var dyrt... Skulle likt en bot. Hater å levle. Spillet er gøy, men ikke når man er rundt level 25
Trådstarter
Hva er forskjellen på 1 og 3 session er det hvor mange char du kan botte?
Og jeg fant en 1-90 bot som bare quester tror jeg kjøper honorbuddy 1 vs 3 session, Hva er forskjelen?

fant det ut...
Sitat av ISWIFT Vis innlegg
Hmm koster meg 180 og få 1 til 90 powerlevling.
Med honorbuddy kan jeg få alle i 90 for 200kr?
Hadde vert litt kjekt og prøvd alle classene skal ikke bote i noe annet en levling
Bare sån det er sagt. Hva er sjangsen og bli bannet og er det vanskelig og bruke?
Vis hele sitatet...
Skal du bruke honorbuddy så kan det være greit å kunne lage profiler til botten. Å bruke offentlige profiler gjør sjangsen for å bli bannet myye større. I tillegg så må du passe på botten sånn av og til for å se at alt er i orden og det skjer myee bugs. Det er ressurskrevende og du må faktisk bruke tid på å få til botting skikkelig. Derimot viss du får en powerlevler til å gjøre det for deg slipper du all bekymring. De lager egne levling profiler og er veldig profesjonelle da de vet akkurat hvilke plugins og profiler de skal bruke for at din character skal bli mest mulig trygg. De vet også når og hvor mange timer de bør levle/botte for at det skal gå knirkefritt.

Er ikke bare å kjøpe en bot og trykke start så skal alt gå bra
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Sitat av ISWIFT Vis innlegg
Jeg vil bare gjøre allt for og nå 90raskest mulig
Vis hele sitatet...
Sett av noen timer til googling/lesing. Å botte skikkelig er ikke enkelt.
I dag tror jeg ikke det er noe store odds for å bli banna. Alle gjør det jo.
Om man hater å levle så liker man ikke MMORPG sjangeren. Så enkelt er det. Nå slutt å ødelegg for alle legit players.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av Rammlied Vis innlegg
Om man hater å levle så liker man ikke MMORPG sjangeren. Så enkelt er det. Nå slutt å ødelegg for alle legit players.
Vis hele sitatet...
Sier freak politiet?
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Sier freak politiet?
Vis hele sitatet...
Nei, men en som ikke er retard. Og ikke så inkompetent at man må jukse seg gjennom noe så lett som wow
Trådstarter
Sitat av Rammlied Vis innlegg
Nei, men en som ikke er retard. Og ikke så inkompetent at man må jukse seg gjennom noe så lett som wow
Vis hele sitatet...
Lett men tidkrevende og kjedelig.

Har jo lyst og få en powerlevler til og gjøre det men jeg vil ha 2 eller 3 char og det kan bli litt dyrt.

Har sett litt på denne1-90 profilen som bare quester bør jeg gå for den eller powerlevling?
Sist endret av ISWIFT; 14. desember 2012 kl. 16:21.
Jeg bruker selv en bot som har lvlet opp warlocken min. Anbefaler honorbuddy, bruk kickz profiles å vær sikker på at du har sottet den opp riktig.
Kjøper du honorbuddy en gang så skal vell den lisensen vare i mange år så det er ikke et problem.
Til alle de som mener han ikke burde spille wow, hvorfor ikke?

Ja, lvlingen er en del av spillet. Men etter at man har lvlet opp en char og er lei av den, så er det veldig kjedlig og lvle en splitter ny en. Har selv lvlet en paladin og druid for hånd og en warlock med full hjelp fra honorbuddy.
Poenget mitt er at for sondre som meg (som bare spiller for pvp'n) Synes alt det andre er drit kjedlig (værtfall jeg). Så jeg kjøper heller en bot en å farmer alt det kjedelige, spesielt nå når halve wow har en bot og blizzard har sluttet å bry seg.
Boter kan være greit, men Blizzard har blitt veldig opptatt av dette og er flinke til å avsløre dem. Og spillere rapporterer så fort de ser noen. Snakker ikke fra egen erfaring, men har spilt med mange som rapporterer -.-
Trådstarter
Sitat av whaeck Vis innlegg
Jeg bruker selv en bot som har lvlet opp warlocken min. Anbefaler honorbuddy, bruk kickz profiles å vær sikker på at du har sottet den opp riktig.
Kjøper du honorbuddy en gang så skal vell den lisensen vare i mange år så det er ikke et problem.
Til alle de som mener han ikke burde spille wow, hvorfor ikke?

Ja, lvlingen er en del av spillet. Men etter at man har lvlet opp en char og er lei av den, så er det veldig kjedlig og lvle en splitter ny en. Har selv lvlet en paladin og druid for hånd og en warlock med full hjelp fra honorbuddy.
Poenget mitt er at for sondre som meg (som bare spiller for pvp'n) Synes alt det andre er drit kjedlig (værtfall jeg). Så jeg kjøper heller en bot en å farmer alt det kjedelige, spesielt nå når halve wow har en bot og blizzard har sluttet å bry seg.
Vis hele sitatet...
Hvordan gikk det, hadde du noen problemer og hvilken profil brukte du.
Tror du den jeg linket til funker bra?

Og hvor lang tid tok det og levle den?
Force protection
ShaolinMonk's Avatar
Å levle "alle" til 90 er en risk. Å botte er aldri trygt og det er alltid en risiko for å miste accounten din.

Honorbuddy med Kickz "1-90 questing" er forøvrig den tryggeste. Å "grinde" mobs e.l medfører stor risiko, det samme gjør BGbotting. Du er nødt å sette deg opp et system der du lar botten "leve" et liv. Ingen her i verden er online 24timer i døgnet i ei veke. Start den opp kl 0800, ta en "matpause" 12-12.30, la den kjøre til 14-1500, ta en pause, kjør fra 1800 til 21-22. Det er det absolutte maksimum hvis du har tenkt å holde på med det en stund. Du burde holde oppsyn med den store deler av tiden, er en fordel å kunne svare på whispers, og botten har random bugs iblant, og der er dumt om du står i 5 timer mens du prøver å plukke opp et quest som ikke er der. Det finnes plugins som logger deg ut på forhåndsbestemte tidspunkter, eller hvis den har x antall stucks, men denne kan også faile. Botten spiller som regel smart, men det er veldig lett å se en bot hvis du vet hva du skal se etter, spesielt i bgs. de gjennomfører det meste i en spesiell rekkefølge og ting som heroic leap blir gjort 100% nøyaktig oppå target de aller fleste ganger, noe en vanlig spiller sjelden klarer. Hvis du er glad i accounten din, bør du ikke botte. Selv om sannsynligheten for å bli tatt med questing er liten(hvis du følger råd, og gjør oppsettet nøye) så er den der.
Sitat av ISWIFT Vis innlegg
Jeg vil bare gjøre allt for og nå 90raskest mulig, jeg vurdere en guide noen erfaringer der? Og er det mulig og skaffe gratis?
Vis hele sitatet...
Zygor leveling guide er jeg veeeldig fornøyd med. Kan lastes ned gratis, men om du er villig til å ofre litt penger har de en hjemmeside hvor du kan kjøpe guiden lovlig. Du trenger strengt tatt bare følge en pil fra 1-90. Den godtar og leverer quests på egenhånd.

Kjøper du den får du også med en updater, slik at du enkelt kan holde deg oppdatert til enhver tid.

Skaffer du deg heirlooms i tillegg blir det nesten gøy å levle.
Sist endret av Baaaamse; 19. desember 2012 kl. 13:46.
Du nevner at du hater å queste og å drepe mobs, da kan du glede deg til lvl 90! Det er bare enda fler quest og enda mer dreping av mobs, så hvis du ikke liker det, selve essensen av WoW, så burde du vurdere å slutte å spille
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Spørsmålet er vel heller hvorfor du som ærlig spiller skal gidde å bry deg om andre jukser eller ikke. Det spiller vel ingen rolle om andre jukser for å få samme utstyret som deg. Spiller man for å være bedre enn andre, eller spiller man for å ha det gøy?
Vis hele sitatet...
man spiller for å være bedre enn andre, og det vet du like godt som meg !!
Sitat av Shitbreak Vis innlegg
Du nevner at du hater å queste og å drepe mobs, da kan du glede deg til lvl 90! Det er bare enda fler quest og enda mer dreping av mobs, så hvis du ikke liker det, selve essensen av WoW, så burde du vurdere å slutte å spille
Vis hele sitatet...
Unnskyld meg men er du helt på tur?
Ja det er fler quest på 90 men han trenger da
Ikke gjøre dem? Selv kan jeg ikke huske å
Ha gjort ett eneste quest nettopp fordi det er møkk kjedelig
Force protection
ShaolinMonk's Avatar
Endgame er vell strengt tatt hva du gjør det til. Personlig har eg aldri gjort et eneste raid, noen få dungeons, ingen quests, ellers kun PvP, som jeg synes er gøy.

edit leif
Sist endret av ShaolinMonk; 20. desember 2012 kl. 10:22.