Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 4569
Digital Drugs

La meg starte med at jeg vet det er en del tråder om det her, og at folk har liten tro på dette, men jeg har noe nytt å tilføye, noe jeg nylig oppdaget.



Litt om I-Doser for de som ikke vet hva det er:
I-Doser bruker noe som heter binaural beats.
Dette er for å skifte hjernbølgefrekvensen din, for at du skal skifte din mentale tilstand.




Her er en simpel frekvensliste med forklaring:

>40 Hz - Gamma:
Høyere mental aktivitet, herunder persepsjon, problemløsning, frykt og bevissthet.

13–39 Hz - Beta:
Aktiv, opptatt eller engstelig tenkning og aktiv konsentrasjon, opphisselse, kognisjon og eller paranoia.

7–13 Hz - Alpha
Avslapping(mens våken), pre-søvn og pre-våkne døsighet, REM søvn, Drømmer.

4–7 Hz - Theta
Dyp meditasjon / avslapping, NREM søvn.

< 4 Hz - Delta waves
Dyp drømmeløs søvn, tap av kroppsbevissthet.



For at I-Doser skal skifte din frekvens må det sendes en frekvens i det ene øret og en frekvens lavere i det andre øret, og så kjøre frekvensene opp og ned på denne måten for å skal manipulere hjernebølgene dine.




Over til min sak.
Jeg har alltid trodd dette med binaural beats var totalt bløff, og jeg har blitt skuffet etter å ha prøvd en del andre binaural beats apps enn I-Doser.

Jeg lastet nå nylig ned I-Doser Premium til min iPhone av pur kjedsomhet, og prøvde dosen "Sleeping Angel", denne fikk meg slitt søvnig på få minutter.

iPhone dosene varer i 15 minutter, du kan også velge QuickHit versjonene som varer i 10 minutter.

Jeg prøvde noen andre doser også, men det ble en skuffelse.




Så en dag prøvde jeg min egenmiksede kveldste før jeg la meg, og satt på dosen "Green" som skal simulere cannabis rus når jeg hadde lagt meg.

Jeg hørte dosen helt ut og sovnet kjapt, så skjedde det.
Rett etter jeg sovnet drømte jeg at jeg lettet ut av kroppen min og så ned på meg og kjæresten min sammen, så skiftet drømmen seg til en annen slags flytende dimensjon.
Ting ble mer og mer trippy, men ikke skremmende bare fantastiske følelser, farger og lyder, akkurat som når du er høy på ordentlig, men den deilige sove følelsen i tillegg.

Utrolig mye mer skjedde, men skal ikke lage en triprapport, bare fange interessen deres litt.



Dagen etterpå lurte jeg på om dette var tilfeldig eller bare ren flaks, for dette var for godt til å være sant.
Så jeg gjorde det samme igjen; laget meg en kopp kveldste og fyrte opp "Green" dosen igjen.
Til min store overraskelse skjedde det samme igjen.



Etter dette tenkte jeg "Let's crank this up!".
Så jeg tok meg en kopp kveldte igjen, men denne gangen satt jeg på dosen "Cactus Buttons" som skal simulere meskalin.

Jeg har aldri prøvd noen stoff for å trippe før, untatt lystgass som jeg føler jeg tripper på, men fy faen
Dette må være slik ordentlig trip føles, for en fantastisk opplevelse!



Det er alle typer rus doser der, jeg har bare prøvd disse to hittil.

Det er noen doser der som koster 200$ å kjøpe som "Black Subshine", "Hands of God og "White Crosses", disse har jeg ikke prøvd ennå, vet ikke helt om jeg tør




Mitt ønske og spørsmål er følgende, kan dere som har interesse og tilgang til dette prøve, og gi meg tilbakemeldinger?




Her er ingrediensene i kveldsteen min:

Kode

Humle (Humulus lupulus)
Kamille (Chamomilla recutita)
Kattemynte (Nepeta cataria)
Lavendel (Lavandula angustifolia)
Peppermynte (Mentha x piperita)
Rosenrot (Rhodiola rosea)
Salvie (Salvia officinalis)
Røsslyng (Calluna vulgaris)
Sitronmelisse (Melissa officinalis)
Lind (Tilia cordata)
Prikkperikum / Johannesurt (Hypericum perforatum)
Legevendelrot (Valeriana officinalis)
Marianøkleblom (Primula veris)
Legebetonie (Stachys officinalis)
Damiana (Turnera Diffusa)
Fennikel (Foeniculum vulgare)
Alt er lovlig handelsvare og kan kjøpes hos rolv.no





For å oppsumere litt:
- Bare doser uten kveldste har aldri gitt noen annen effekt enn å bli litt trøtt.
- Bare kveldste uten doser har aldri gitt noen annen effekt enn dyp og deilig søvn.
- Om dette er placebo effekt eller ikke, vet jeg ikke, men jeg vet at jeg er velsignet ved å bli påvirket til denne deilige opplevelsen.
- Jeg tror hovedingrediensen i kveldsteen som forårsaker dette er Legevendelrot, men jeg har ikke prøvd med en og en urt ennå.


Kan vi prøve å holde denne tråden ryddig, uten motargumenter mot I-Doser/binaural beats og helst kun tilbakemeldinger etter testing?

Har dere sterke behov for å kritisere noe så lag gjerne en ny tråd eller bruk PM.

Glemte å legge til at du må bruke hodetelefoner eller ørepropper, slik at du får forskjellige frekvens fr ahøyer til venstre øre.

Og i I-Doser appen så anbefaler jeg deg at du trykker på "Guide" slik at du får forsikret deg om at du har rette omgivelser og humør og form til en dose.
Sist endret av TylerDurden; 25. april 2012 kl. 22:28.
Selv er jeg overbevist om at dette er 100% placebo. Det at du drømte veldig rare greier mens du hørte på det skyldes mest sannsynlig hypnagogic hallusinasjoner. Har prøvd flere av disse iDoser filene før, merket ingenting.

Dette må være slik ordentlig trip føles
Vis hele sitatet...
Det kan jeg hvertfall love deg det ikke er.
Sist endret av Grix; 25. april 2012 kl. 22:57.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Det er jo åpenbart kveldsteen din som gir deg effekten. Kan hende det er feks koffein i teen som gjør at du får klarere drømmer. At det er i-doser som gir deg denne effekten er det ingenting som tilsier.
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Sitat av Grix Vis innlegg
Selv er jeg overbevist om at dette er 100% placebo. Det at du drømte veldig rare greier mens du hørte på det skyldes mest sannsynlig hypnagogic hallusinasjoner. Har prøvd flere av disse iDoser filene før, merket ingenting.



Det kan jeg hvertfall love deg det ikke er.
Vis hele sitatet...


Jeg synest du bør være litt forsiktig med å love meg at det ikke er slik det føles å trippe iom at jeg ikke forklarte hvordan trippen var på "Cactus Buttons".
Også at du ikke har prøvd det slik jeg har lagt det opp her.


Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Det er jo åpenbart kveldsteen din som gir deg effekten. Kan hende det er feks koffein i teen som gjør at du får klarere drømmer. At det er i-doser som gir deg denne effekten er det ingenting som tilsier.
Vis hele sitatet...
Les oppsummeringen min!
Sist endret av TylerDurden; 25. april 2012 kl. 23:06.
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Tviler på at det er noe i det, drikker damiana hver kveld, skal gi det et forsøk med det
Har prøvd dette for lenge siden, det var faktisk grunnen til at jeg kjøpte et så bra headset som jeg gjorde (noe jeg har fått mye igjen for uansett da, heldigvis), men for meg funka det hvertfall ikke!
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Dette er ikke ment for å være en diskusjon om I-Doser alene funker, men oppsettet jeg har lagt frem, vennligst hold dere til det.
Og lær dere å lese hele posten min.
Jeg har drevet med det endel, og for meg gir det ikke noe som på noen måte tilsvarer rusmidler. Men det fungerer veldig bra for out-of-body, som du opplevde, og lucid drømming. Det er også en kul greie å bruke med meditasjon.
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Jeg synest du bør være litt forsiktig med å love meg at det ikke er slik det føles å trippe iom at jeg ikke forklarte hvordan trippen var på "Cactus Buttons".
Også at du ikke har prøvd det slik jeg har lagt det opp her.
Vis hele sitatet...
Jeg er faktisk 100% sikker på at det du følte ikke var i nærheten av slik en tripp føles. Det er rett og slett umulig at lyder kan utløse slike opplevelser, det ville i såfall vært en medisinsk mirakel.
Sist endret av Grix; 26. april 2012 kl. 00:16.
Tror det er placebo. Hørte en gang på en orgamsmefrekvens, alt jeg fikk var en halvkjip boner!
husker jeg prøvde meg på dette, prøvde meg like gjerne på et "speed" spor og vel jeg slukna som et lys
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Har holdt på med dette i snart 2 år, og ja, det kan faktisk gi effekt. har bare kjent så som så, men på de fleste sex-greier (og de andre faktisk) gir det en ganske hard boner. det andre jeg har opplevd var at jeg prøvde en Out Of Body greie, og hele kroppen svaia og det føltes nesten ut som jeg gikk inn og ut av senga
Placebo? jeg vet ikke, men egentli bryr jeg meg ikke, så lenge det kan gi en virkning.
(PS, fantastisk ting å sløse tid på, visst man er utålmodig)
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Jeg har en oppfordring/forespørsel.

Jeg prøvde forleden iPhone appen "MindWave - Binaural"(den første) av Jakub Koter, med lydsporet "Healers Dream" med bakgrunnslyden "Sea Scape", sammed med Valerina rot(urt!) når jeg hoppet i loppekassa.

Sluknet som et lys og fikk noe av de nydligeste drømmene jeg har hatt og en vannvittig god kontroll i lucid dreaming.

Etter å ha sett på Heroes før jeg la meg, bestemte jeg meg for å gi meg de "evnene" jeg ville i drømmene.
Prøv å gi deg selv telekenisis i din neste lucid dream, du er uovervinnelig!!!!
Sist endret av TylerDurden; 20. juni 2013 kl. 23:31.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Det er kjempekoselig at du opplever placeboeffekt, men jeg forstår enda ikke at du ikke har forstått at det er nettopp det, placebo.

Eventuelt beroligende effekt av Valerinaroten.
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Les den første posten min på nytt.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Les den første posten min på nytt.
Vis hele sitatet...
Vel, du skriver jo tross alt:

Sitat av TylerDurden
For at I-Doser skal skifte din frekvens må det sendes en frekvens i det ene øret og en frekvens lavere i det andre øret, og så kjøre frekvensene opp og ned på denne måten for å skal manipulere hjernebølgene dine.
Vis hele sitatet...
Som er temmelig far fetched at du egentlig tror på. Men bare for å bevise at det du føler er placebo:

Sitat av TylerDurden
Dette må være slik ordentlig trip føles, for en fantastisk opplevelse!
Vis hele sitatet...
Du får ikke en ordentlig trip av å høre på musikk, for det er nettopp det idoser er; musikk.
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Vil også legge til at den sistnevnte er ikke ment som "drugs".
Den gir meg en vanvittig avslappet følelse.

Du må også huske på at det skjer ikke stort når du ligger og fokuserer på at det ikke funker.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Du må også huske på at det skjer ikke stort når du ligger og fokuserer på at det ikke funker.
Vis hele sitatet...
Det er jo ein viss indikasjon på placebo - opiater vil slå deg ut enten du trur på det eller ikkje for å sei det sånn.
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Poenget her er jo å unngå opiater.