Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 2304
Det har seg sånn at jeg har bestilt noe fra nettet med postoppkrav, så fikk jeg postslippen i posten igår men har ingen penger så kan ikke betale på posthuset.
Er det noen som vet om det er mulig å feks viske ut der det står at det koster noe på postslippen å slippe å betale?

Kopierte slippen på paint, men såklart gjorde jeg meg selv anonym.
http://img457.imageshack.us/my.php?image=slippenoe1.png

Hadde vært fint med svar.
De har nok systemer som sier hvor mye den koster uansett, så det er nytteløst.
Finnes det noen andre metoder ellernoe da?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Finlandshette+pistol og bytte navn etterpå?

Reelt svar: Glem det.
Prøv med korrekturlakk på din lapp... Så når de ser på lappen som står på pakken når du henter den, så bare "snubler" du tilfeldigvis over den og drar litt korrekturlakk over prisen der også...

Fikk selv en pakke som avsender hadde glemt å sette pris på... så det går an å sende i oppkrav uten å smelle på pris. (Jeg betalte avtalt pris i tilfelle noen lurte)..
Du kan bare stryke og herje med den hentelappen så mye du vil, man får laget kopi uansett.

Det som er cluet er at postoppkravet kommer med pakkene i egen konvolutt der de ligger samlet. Disse kommer i form av giroblanketter som blir klistret på hver eneste pakke eller blir samlet sammen på en annen måte der du henter pakka de. Dessuten så står det vel også på pakke hvis jeg ikke husker helt feil.

Lenge siden jeg jobbet sist i en PiB.

Edit: Selvfølgelig vil du også få et krav i posten når man oppdager i regnskapet sentralt eller at avsender klager på ikke motatt beløp.
Sist endret av KVTL; 3. november 2007 kl. 12:09.
Må bare prøves da, Tar heller bare å visker ut med viskelær fra den lappen jeg har og håper at de ikke ser for mye på pakken.
haha sender: H hansen. haha du har bestillt sex leke!
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Dei leser m.a av en strekkode, så eg er rimeleg overbevist om at einaste du oppnår er at du blir politianmeldt viss dei er i dritthumør.
Har bestilt ei "dukke" som jeg skal ta med på party just for fun^^
Sitat av Dani87
haha sender: H hansen. haha du har bestillt sex leke!
Vis hele sitatet...
HAHA, og hvordan kunne du vite det?
Ja, det samme lurer jeg på?:P
har jeg tråkka i salaten nå?
Hah. ^^
Er vel ingen måter du kan gjøre det på, ellers hadde naturligvis alle gjort det.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Dani, ja, du har nok det
eneste måten og LURE posten her og gå på posten.no og finne endrings skjema for postoppkrav. så MÅ du sette opp en cisco isdn router og fax eller modem, så faker du nr så det kommer fra dem som sender deg pakka. da er det bare og fake singatruern på dagligleder i firma, har du ikke navn på han finner du det på brreg.no . så når du skal hente den sier du bare den har blitt endre beløp og så ringer dem til posten og faxer den "fake beløp" og du payer det nye beløpet.
NB: det er VELDIG litt og sport til bake til deg, og avsender får regninga på 200kr for endring postoppkrav.

NB: veldig smart av deg IKKE og ta vekk sporings nr fra bilde:
http://62.148.47.152//posten/PagesKM...02121504560793
Sist endret av ranvik; 3. november 2007 kl. 13:43.
Jeg lurer på hvorfor du i det hele tatt bestiller ting fra nettet hvis du ikke har penger til å betale?
Trodde at jeg hadde penger, men hadde visst ikke det allikavel.
Er uansett bedre å ikke betale:P

Ranvik, er ikke særlig pcpro ellerno... Men er det vanskelig å gjøre det du sa?
ja, sladde sporingsnr som alt det andre du har sladdet
Såkalt kollieID:
Sist endret av RichiRich; 3. november 2007 kl. 14:00.
Kan ikke edite førsteposten...^^
Kan man ikke redigere/slette bildet som du legger ut?
Sitat av freaker911
Trodde at jeg hadde penger, men hadde visst ikke det allikavel.
Er uansett bedre å ikke betale:P

Ranvik, er ikke særlig pcpro ellerno... Men er det vanskelig å gjøre det du sa?
Vis hele sitatet...
nei, du må bare ha et sted med isdn linje, en cisco router(isdn) eller isdn korttype(tels) dem veit jeg 100% siker du kan fake nr på. du kan og bruke isdn tlf sentral og fake fra.
har du analog linje så glem det. eneste isdn som du kan sette egent callerid.
NB: bedre og bare pay sier jeg da.

her er mer info om hva du trenger:
http://www.posten.no/Posten/Template...ACHEHINT=Guest
NB2: glem det, du blir tatt veldig lett.
Sist endret av ranvik; 3. november 2007 kl. 14:26.
Nice. I morgen får jeg en pakke!

*printe ut en slip!*
printe ut en slip hva da?:P
Sitat av Bundy
Nice. I morgen får jeg en pakke!

*printe ut en slip!*
Vis hele sitatet...
Du må fortsatt betale 530kr for en pakke med ukjent innhold siden denne tråden ikke har framskaffet en måte å unngå å betale.
Ja, jeg har nok av penger, jeg

Edit: Neida, hadde ikke orka å hente ut en sexdukke(har ikke navnet ditt uansett)
Sist endret av Bundy; 3. november 2007 kl. 15:05.
Nei det kan du ikke.
Enkelt og greit fordi at KolliNr og KidNr har en programmert sammenheng slik at du får bare den pakken du har betalt for.
Kviteringen har en strekkode som sjekkes av systemet, og beløpet kommer opp på skjermen.
Beløpet som står på kvitteringen er bare der slik at du kan se hvor mye du skal betale, og de som står på posten tar ikke hensyn til dette, men til strekkoden som innholder data med KidNr og KolliNr.

edit: leif
Sist endret av LilleGull; 3. november 2007 kl. 15:13.