Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 15594
Hei leter etter et prog. som man kan se tv på pc'en gratis..helst uten å bruke noe sånn tv--kort eller noe...bare et prog. som man kan se tv på gjennom bredbånd..hvis det finnes da

[COLOR=Blue]Takk På Forhånd[/COLOR]
Sitat av lynzh
Vis hele sitatet...
funker ikke
Sitat av junkpal
funker ikke
Vis hele sitatet...
funker finfint hos meg
Virker som om sidene til EuChannels er nede for øyeblikket...

Javel, Campod? Merkelig....
Sitat av donost
Virker som om sidene til EuChannels er nede for øyeblikket...
Vis hele sitatet...
funker det på din pc?
bææ det funket for noen timer siden, men nå er serveren nede..
Bare å vente da..

Programmmet funker ikke når serveren er nede siden det er bygget opp rundt torrent teknologi..
Sist endret av campod; 1. september 2006 kl. 19:32.
Sitat av junkpal
funker det på din pc?
Vis hele sitatet...
nei, jeg får det heller ikke inn. Den går til "Problem ved lasting av side" uten å pinge først, ser det ut til.. Får feilmelding med en gang.
Hallo? Ingen som ser linken min? Er ikke nyeste verson (tror jeg) men den funker.. last ned der, og slutt å mase om at euchannels.net skal komme opp..
Sitat av Phoenix||
Hallo? Ingen som ser linken min? Er ikke nyeste verson (tror jeg) men den funker.. last ned der, og slutt å mase om at euchannels.net skal komme opp..
Vis hele sitatet...
Linken din funker den, men når man skal laste ned må man jo inn på euchannels.net og den siden funker ikke foreløbig
Sitat av Phoenix||
Hallo? Ingen som ser linken min? Er ikke nyeste verson (tror jeg) men den funker.. last ned der, og slutt å mase om at euchannels.net skal komme opp..
Vis hele sitatet...
Som jeg så fint prøvde å forklare krever programmet tilkobling til serveren siden det benytter torrent teknologi. Hvis du prøver å starte opp tvNOO får du bare feilmelding med at programmet ikke klarte å koble til serveren..
Sist endret av campod; 1. september 2006 kl. 19:38.
Så prøv TVKOO da.. http://itpro.no/download.php?op=view...etails&lid=970

TvKoo er det egentlige navnet TvNoo er bare norske versonen..
Nå Funker alle linkene....takk for hjelpa folkz

hehe...har bare 1 spørsmål, hvordan får jeg tv til å starte? det funker jo ikke, trykker på ''Direkte Tv'' alt jeg orker....skal jeg trykke på noe annet..prøver å få Tv2 til å funke...men funker ikke

Hjelp Please
trykk en enkelt gang og vent litt, gjerne 1. minutt eller mer!
det kommer en feilmelding på begynnelsen og sier at jeg trenger: cannot create file c:/windows/wno.log.
Har du nok ledig plass på c:?
Er c: skrivebeskyttet?(lite trolig men verdt en sjekk)

Edit: Ey, 600 innlegg
Sist endret av Henriken; 4. september 2006 kl. 19:51.
Sitat av Henriken
Har du nok ledig plass på c:?
Er c: skrivebeskyttet?(lite trolig men verdt en sjekk)

Edit: Ey, 600 innlegg
Vis hele sitatet...
kan tenke meg at jeg har lite plass på disk C: / ja...
▼ ... over et år senere ... ▼
Kjøpte satelitt tv for noen dager siden og vil bare si at jeg er superfornøyd med dette. Jeg fikk rundt 4,000 kanaler for 50 dollar. Ettersom dette var et engangsbeløp synes jeg det var en helt fair pris... Har brukt JLC-tv i lang tid, men kvaliteten der har aldri vært noe særlig å skryte av. Noen andre som har erfaringer med satelitt-tv? jeg kjøpte min "box" på http://thesatellitepcbox.com og jeg er ihvertfall strålende fornøyd.
Funker dette på mac også?