Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 13042
vet noen åssen man brekker av mercedes stjerna fra bilen?
hørte noe om at du skal bøye den mot frontruta mens du presser den ned ,så skal den vistnok poppe ut av seg selv..men dette funker ikke=/
du kan jo prøve og vri den 360 grader eller the easy way, bruke øks eller slegge, men litt store omkostninger hvis du blir tatt siden med en øks går jo sikkert panseret med også, ellers så har du jo baufil.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Det spørs nok også hvor mye av stjerna du kunne tenkt deg da.
Man river den rett ut... den er bare festet med en fjær...

Å skru den 360 grader rundt fungerer ikke....
sammefaen's Avatar
Trådstarter
25 2
Det spørs nok også hvor mye av stjerna du kunne tenkt deg da.

hele driten
Sitat av sammefaen
Det spørs nok også hvor mye av stjerna du kunne tenkt deg da.

hele driten
Vis hele sitatet...
Veldig OT, men du kan trykke på quote, så kommer det en person har skrevet opp som sitat..

MVH Fryktelig Hjelpsomme Ols111
Du burde kanskje snakke med fyren i denne posten
http://www.freakforum.nu/forum/showt...light=Mercedes
Har har klart å brekke vekk 40 stykker.
(hva han skal med de er et godt spørsmål )

Hilsen Panserpynten Potemkin
fy F. jeg vill også ha en sånn mercedes stjærne ass. lurer på om jeg får no god pris for den da
Sitat av h0w
fy F. jeg vill også ha en sånn mercedes stjærne ass. lurer på om jeg får no god pris for den da
Vis hele sitatet...
Hvem er det som vil kjøpe noe slikt?
Hva skulle i såfall bruksområdet være? Lime den på panseret til sin egen bil?
sammefaen's Avatar
Trådstarter
25 2
hva som er vitsen? det er jo selvfølgelig bare for faenskap..
folk er så jævla overfladiske fortida...det er en jævla stjerne..
drQ
Egendefinert
Hvem i alle dager skulle ville kjøpe en slik stjerne? Vil tro at de fleste som virkelig vil ha (dvs vil betale) går femti meter og tar den første de finner...
jeg ser nå hvor ideotisk det egentlig er det jeg har skrevet..

men jeg forstår det når jeg leser det nå.. beklager :P


men jeg kan vel tjene en 100 lapp da
faren min måtte kjøpe flust av sånne stjerner siden (dritt)unger stjal hans hele tiden. Mener å huske at de koster 200,- eller noe sånt. Tenk før du tar dem, plutselig er det feil fyr.
Hele greia her er vel selve handlingen... skulle man tro.
Mener at før i tiden fikk man gratis øl for den på blitz huset.

men det er kansje bare noen rykter som har gått.
Hadde noen flekket noe av bilen min på faenska så hadde jeg flekket noe av annsiktet på vedkommende hadde jeg funnet han. Drit i å ramponer andre sine eiendeler. Finnes ikke noe verre en å komme ut døra, på tur på jobb, og finne bilen vandalisert at drittunger. Hadde man sluppet unna slike ting så hadde man halvert en del lukkede avdelinger rundt om i landet.
skal du være rimelig pingle for å ikke klare å dytte en sånn slik at den knekker...:P
Sitat av Ivle
Mener at før i tiden fikk man gratis øl for den på blitz huset.

men det er kansje bare noen rykter som har gått.
Vis hele sitatet...
Sant det, har vært en del på blitz og det er fortsatt slik.
Better than thou.
Sitat av totto
Seriøst folkens... GI FAEN! Jeg blir så forbanna når jeg leser sånne ting. Hvorfor i helvette skal man gjøre dette? Det er som om du har kjøpt deg ett hus og noen plutselig kommer og tar pipa di for morro skyld. Det finnes INGENTING morro med å stjele mb stjerner... Det koster en liten formue å bytte på en del biler (hvor ikke bare stjerna må kjøpes ny), og det kommer ingenting godt ut av det. De som gjør dette er noen barnslige idioter...
Vis hele sitatet...
Omtrent like barnslig som all annen form for stjeling og hærverk. Hadde jeg sett en cd-mappe full av brente skiver liggendes i en slik bil hadde terskelen vært mye mindre for å brekke over stjerna.
Hvorfor det?
Jeg bruker da aldri mine orginale cdplater i bilen, det er jo som å kaste 180,- ut av vinduet.
Jeg kjøper og ripper min egen musikk og setter orginalplata tilbake i hylla der den hører hjemme.
Better than thou.
Det var egentlig bare brukt som eksempel, men fordi jeg vet at de færreste gjør som deg.

Og hvordan er det å kaste 180 kroner ut vinduet egentlig? Hvis du behandler skivene dine så ufattelig dårlig at du ikke kan ha de i bil uten at de blir ødelagt er det noe galt med deg. Honestly.
Sitat av Carlo
Det var egentlig bare brukt som eksempel, men fordi jeg vet at de færreste gjør som deg.

Og hvordan er det å kaste 180 kroner ut vinduet egentlig? Hvis du behandler skivene dine så ufattelig dårlig at du ikke kan ha de i bil uten at de blir ødelagt er det noe galt med deg. Honestly.
Vis hele sitatet...
Hva er galt med backup? Tenker du ikke så langt som om at bilen kan bli stjælt? Alle skiver blir slitt uansett hvor varsomt du behandler dem.
Feil eksempel fra din side.
Sist endret av Grimdoc; 28. august 2006 kl. 20:23.
Better than thou.
Nei, mitt eksempel er perfekt, fordi det er min mening. Det er min mening at om du ikke klarer å behandle skiver ordentlig er det noe galt med deg. Akkurat som det er andres mening at å brekke av stjerna på bilen er en dust ting å gjøre.

(Hvilket var poenget med posten min, jeg ventet selvfølgelig akkurat det svaret du gav.)

Altså, på FF kan vi gi folk alle mulige slags tips og triks når det kommer til så og si alt annet, men plutselig begynner en gjeng å sutre når noe kan gå ut over de selv?

Edit: Aye, Moyner gots le point.
Sist endret av Carlo; 28. august 2006 kl. 20:33.
Får vel påpeke det med t-skjeen min det samme som Carlo sier her: Ikke post meningen din om ting i praktiske diskusjoner. Folk gir da blanke i hva du mener om prosjektet deres?
Fjæra som sitter under er ganske kraftig og en må ta spenntak i panseret for å få de av viss den ikke er svekka på noen måte. Det som vanligvis skjer når folk bøyer de er at den knekker rett i underkant av ringen da krommen er svakere der enn fjæra under.
Sist endret av ivioyner; 29. august 2006 kl. 21:22.
sammefaen's Avatar
Trådstarter
25 2
jamen det skal vistnok vere en egen "mercedesstjernebrekketekknikk"
sån at den bare popper ut av seg selv..men det jeg nevnte funker ikke=/
I ekte ungdoms/pønke rebbelånd
bør folk/klyser som kjører mercedes, tåle det.

kjører rundt i biler til 500.000 er da ikke det lureste å gjøre
foran pønkebarna som så vidt har råd til en øl.
de tar med seg en stjerne da, skjønner det jeg.

men det er jo hærverk, slik som ekte ungdoms/pønke gjør.
Det er jo bare å bruke litt rå kraft, så får du den løs. Det med at den skal vris 9grader mot sola samtidig som du presser lett på med høyere pekefinger mens du støtter med tommelen er bare noe folk sier for at det skal høres vrient ut.

Om min stjerne er borte i morgen bør du løpe eller være grisesvær.
Bare bøy den ned mot pansere.. da får du den av.. den er festet med en vaier.. men er ikke altid du får med hele driten..

Aldri gjort dette selv.. bare sett på..

Vedlig unødvendig
Better than thou.
Sitat av iiconanii
Å knabbe de stjernene er bare forbanna irriterende siden det koster sikker masse tusen og få en ny en og hva fan skal du med en stjerne? Status? Respekt? "Jeg har fan meg knabba 6 mercedes stjerner, jeg er fan meg kul, snær"
Jeg har ikke stjerne bil selv men kjører en som taxi og det var jævlig irriterende og se på et forbanna hull i panzert i ett par månder
Vis hele sitatet...
Sitat av IvIoyner
Får vel påpeke det med t-skjeen min det samme som Carlo sier her: Ikke post meningen din om ting i praktiske diskusjoner. Folk gir da blanke i hva du mener om prosjektet deres?
Vis hele sitatet...
(Min penis er lenger enn tyve tegn.)
Vri stjerna to ganger helt rundt, og dra den ut. Bare samma grepet som når du åpner en boks med et eller annet og et skikkelig røkk, har funka for meg hver gang. Men mener at det ikke går så bra på nye mercer, de har en kule i bunnen av stjerna som ødelegger. Da er det bare å røkke alt du har og håpe det går.
Sitat av sammefaen
hva som er vitsen? det er jo selvfølgelig bare for faenskap..
folk er så jævla overfladiske fortida...det er en jævla stjerne..
Vis hele sitatet...
Det er en "jævla" stjerne som symboliserer hvordan bil du kjører? Hva skjer med å være så jævla feig å ta en jævla stjerne da? Jævla bølle.

Kan du værsåsnill å slutte å skrive det ordet HELE forbanna tiden?

Greit nok, skal svare her da; "bruk litt krefter, vri den rundt og dra opp". Vanskeligere er det ikke.

edit; en ting til, teknikken er laget for at så simple personer som deg ikke skal forstå det, skjønner?
Sist endret av Lundern; 11. september 2006 kl. 23:53.
Sitat av Henriken
Du burde kanskje snakke med fyren i denne posten
http://www.freakforum.nu/forum/showt...light=Mercedes
Har har klart å brekke vekk 40 stykker.
(hva han skal med de er et godt spørsmål )

Hilsen Panserpynten Potemkin
Vis hele sitatet...

Næmmen, jeg fikk nettopp ideen til en ny og spennede hobby!
Jeg kjøper en gammal Mercedes (med stjerne) og parkerer den i en stille bakgate i "Djevelstaden" en mørk kveld.
Selve stjerna isolerer jeg fra resten av bilen, kobler det med en coil og jorder mot gata.
Så gjemmer jeg meg i et mørkt portrom med en sprayboks og venter...
Når det kommer en liten drittunge og legger sine klamme fingre rundt stjerna så får han en 15 000 volts kilevink, og mens han står og rister så går jeg bort og tagger'n!

Hehe, "Panserpynten Potemkin"...
ta med en tang. Noen av dem er festet med en tynn weier(faen staver man det da)

tar deg 4 sec og få dem av.
Prøvde dette på vertens bil i dag. Er bare å rive den rett opp! Jeg gikk seff opp til ham å ba om forlatelse. Rett og slett pga at det var et "uhell". Da var teorien testet ut.
Jeg vet ikke hvordan det er med de nyeste mercene, men i gamle dager var det da bare å benne stjerna ned foran bilen, så knakk den i festet. Vips, ny halspynt.
Sitat av sammefaen
vet noen åssen man brekker av mercedes stjerna fra bilen?
hørte noe om at du skal bøye den mot frontruta mens du presser den ned ,så skal den vistnok poppe ut av seg selv..men dette funker ikke=/
Vis hele sitatet...
helt tragisk...
hva skal du egentlig med stjerna i det hele tatt??
det er mye som er moro, men å ødelegge ting er bare lame. tyder på at du har for lite å gjøre...dessuten er det ikke noe stress å ta av. tok av en som var herpa på bilen til en kompis. så pingle er du...
ja stemmer.......................
▼ ... noen uker senere ... ▼
Håper noen brekker av feil kar sin stjerne og blir brukki fingra på. Har gjort mye faen i min tid men gå løs på bilene til folk gjør man ikke. Og hvis noen har gjort noe faen mot deg så tar du han ikke eiendeler.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Har sett disse stjernene til 300,- stk. og hva man skal med det? Enten få gratis øl på blitz eller som jeg har sett flere gjøre; bruke de i ørene, på sekken, nøkkelknippe etc.
Må nesten få si at 300kr er dyr pils. Dessuten er det jo kjempemorsomt hvis du skulle få Stygge Tyggarokka som eide bilen etter deg.

Hadde vært kult å montert alarm på en stjernebil, som hadde ula noe uansendig høyt hvis bilden ble rørt! Da hadde kidza kutta ut det tullet ganske kjapt.
Men gratis øl ER gratis øl... Moral og prinsipper faller litt i grøfta når det står om kald, gratis øl.

Men som tidligere sagt, den vri rundt to ganger og trekk funker fint. Men ta men en liten tang og gå rundt og sank en kveld. Greit med innsanking, nesten som en slik perledykker.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av sammefaen
vet noen åssen man brekker av mercedes stjerna fra bilen?
hørte noe om at du skal bøye den mot frontruta mens du presser den ned ,så skal den vistnok poppe ut av seg selv..men dette funker ikke=/
Vis hele sitatet...
Dette skjedde med min bil etter at et rasshøl hadde vært i nærheten av min bil.
Hadde jeg tatt han på fersken, hadde jeg vist han litt Country Justice. Før jeg hadde dratt han med til nærmeste politikammer.