Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 14212
Hei, har noen spørs. angående windows 7 ldr. Vurderer å bruke dette da jeg er drittlei av avbrytelser om at windows ikke er genuine. Men det jeg lurte litt på var om noen hadde noen erfaringer ang. bruken av den? evt. dritt som kan oppstå.
Jeg har ikke prøvd Win7 Loader selv, men regner med det er noen som funker og andre som bare er dritt. Anbefaler deg å ta en titt på piratbukta og lese noen kommentarer på win7 loaders der, da får du fort sett om de virker eller ikke.
Trådstarter
hm, har anskaffet en som heter bare: Windows Loader 7. Funker for alle typer windows, men har lastet den ned fra en relativt sikker tracker, og får gode kritikker der. Men får sjekke litt
Jup. Tips: Hvis du går på VGS er det mulig du er medlem i Windows sitt student program, her kan du få både gratis og lovlig Windows 7. Dette fikk jeg ihvertfall når jeg gikk på Sandefjord VGS. Du kan se på denne siden: http://www.microsoftschoolsearch.com...h/Default.aspx om skolen din er medlem i dette programmet.
Trådstarter
damn, det skal jeg sjekke ut. (be til alle guder om at vi er med i programmet)
EDIT: Nei, det var vi ikke nei... Og på skolepcene går det i xp og greier
Sist endret av Makri; 11. august 2010 kl. 10:08.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
7 Loader funker bra den, burde bruke den nye, versjon 1,8? tror jeg.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Personlig har jeg brukte RemoveWAT i over ett år nå, hiver inn patcher på ukentlig basis også, på tre forskjellige maskiner her.

Tar omtrent 30sekunder å installere, full of win, ingen knot slik som de tidligere W7-"hacks".
▼ ... noen uker senere ... ▼
Virker PERFEKT, trykka bare på "Install" å restarta datamaskinen seg, jeg logga inn også sto det at Windows var aktivert Jeg kan updatere osv. uten noe prob
▼ ... over et år senere ... ▼
Hei. Jeg har en veldig gammel versjon av Win7loader som jeg fikk av en venn i forbindelse med en win7 32bit jeg fikk av han.

Jeg har en ny dvd med win7 ultimate 64bit nå ett år etterpå, kan det være mulig å bruke den samme win7 loaderen eller kan det skape noe krøll?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Hvorfor ikke bare bruke 30 sek på google og finne den nyeste Loaderen å bruke den? Du må ikke "aktivere" windows med en gang uansett
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Personlig har jeg brukte RemoveWAT i over ett år nå, hiver inn patcher på ukentlig basis også, på tre forskjellige maskiner her.

Tar omtrent 30sekunder å installere, full of win, ingen knot slik som de tidligere W7-"hacks".
Vis hele sitatet...
Patcher? Hva tenker du på da? Noe annet enn de vanlige oppdateringene?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Okey, nå får jeg beskjed om ar win ikke er genuine her igjen, har kjørt w7 loader før og det funka, men nå sliter jeg med å finne en som funker. Er det noen her som har gjort det i det siste og kan hjelpe meg å finne en som ikke er no nasty trojaner greier?
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Okey, nå får jeg beskjed om ar win ikke er genuine her igjen, har kjørt w7 loader før og det funka, men nå sliter jeg med å finne en som funker. Er det noen her som har gjort det i det siste og kan hjelpe meg å finne en som ikke er no nasty trojaner greier?
Vis hele sitatet...
Gjorde dette for et par dager siden da akkurat det samme skjedde men jeg brukte bare noe som heter Remove WAT og da funka det som bare fanken