Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 5883
Hei!

Etter mye fritid på hendene, har jeg nylig lest The Game av Neil Strauss, fantastisk bok! Vil gjerne ha en slik bok, som omhandler det samme (gjerne dypere om teknikker om hvordan man skal oppføre seg, holdninger, kroppspråk og lignende). Noen som har noen anbefalinger? Vil ikke ha en ren faktabok, men med historier tilknyttet.

Mvh
Indolence
Alfa.

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/pr...duktId=3694045

Navnet høres kanskje slibrig ut, men ganske underholdende å lese, får se ting fra andre vinkler når det kommer til sjekking.
Flott! Hørtes ut som midt i blinken for meg!
The tao of badass er vel det eneste som gjelder.
Sitat av indolence Vis innlegg
Flott! Hørtes ut som midt i blinken for meg!
Vis hele sitatet...
Ja, den er skrevet av en kamerat av en kamerat av meg, jeg er ikke akuratt noen leseløve, men den boka var faktisk utrolig morsom å lese, samtidig som jeg fikk et nytt syn på mye når det kom til åssen jenter tenker, og hvordan det jeg sier / gjør kan bli oppfattet!
Skal vi se...

Først og fremst denne, boka Models av Mark Manson handler om attraksjon ikke gjennom bruk av triks og rutiner, såkalt "performance" slik mye annen slik litteratur handler om. Den handler om naturlig attraksjon og om hvordan du kan bli en attraktiv mann. Å stå for det man sier, være seg selv 100% og hvordan få høy selvtillit og bli en selvsikker mann. Boka har undertittelen "attracting women through honesty", så du skjønner vel hva det går ut på. Men den anbefales!

Ellers har vi kroppsspråkbibelen What Every Body Is Saying skrevet av en eks-FBI agenten Joe "the human lie detector" Navarro. Fåes kjøpt her

Influence er også en klassiker, dog kanskje mer rettet mot salg - men det å forføre kvinner handler jo om å selge seg selv, så man får mye bra ut av den. F.eks knapphetsprinsippet(folk vil ha det som er eksklusivt/vanskelig å få tak i), etc. Boka er faktisk pensum på noen BI-fag og fåes også tak i på norsk dog til over tredobbel pris! (kjøp bøker på Amazon folkens, bøker er tollfrie!!)

Hvis du virkelig vil gå i dybden på attraksjon og forførelse så bør du sjekke ut The Art of Seduction av Robert Greene. En historisk analyse av notoriske kvinnebedårere som f.eks Casanova med fler.

Hvis du sliter med dårlig selvbilde, eller er usikker på deg selv anbefaler jeg boka The Six Pillars of Self Esteem av Nathaniel Branden. Den gir en god forklaring på hva selvtillit er og hvorfor noen har mer av det enn andre. Den inneholder også øvelser man kan gjøre for å øke selvtillit.

Si fra om noen vil høre mer om temaet, eller trenger boktips.
Sist endret av Revbatim; 5. desember 2013 kl. 22:30.
▼ ... over et år senere ... ▼
Art of Seduction er en meget fasinerende bok som lærer deg noen meget effektive metoder for forføring. Det er ikke en bok for sjekking på byn, men en bok på hvordan man forfører andre over tid. Følger du oppskriftene i boken blir du en mester til å forføre. Hver forsiktig; litt forføring kan hjelpe deg med å skaffe deg en kjæreste eller innflytelse, men for mye kan gjøre deg til en manipulativ jævel uten hensyn til andres følelser.

Man kan også lese for å se når andre prøver og forføre deg.
Sist endret av Tilkoblet; 19. januar 2016 kl. 20:44.