Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 14572
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Fant dette programmet og ble veldig forbauset over hvorfor jeg ikke har hørt om det før.

Det oppdaterer programmer som flash player, quicktime, acrobat etc HELT automatisk. Du trenger ikke klikke en eneste gang, den laster ned og installerer av seg selv.

http://i.imgur.com/VSCz9.jpg

Det kjører i bakgrunnen og tar ikke mer en ~5mb RAM.

Veldig greit for de som liker en sikker PC.
Sist endret av lex123; 18. februar 2011 kl. 22:00. Grunn: tittel leif
Hadde de integrert inn java, ville norges inkompetente nettbankbrukere blitt glade. Dessverre finner de ikke dette selv.
Det ser ut som om Heimdal dessverre ikke støtter så mange programmer.

Secunia PSI er et meget godt alternativ som sjekker oppdateringsstatus på betraktelig flere programmer, men man må oppdatere selv. Secunia gir altså beskjed om hvilke programmer/apps/addons osv som er usikre og krever oppdatering og om hvilke som ikke lengre støttes og som bør avinstalleres.
▼ ... over en uke senere ... ▼
it.shavlik.com er et annet alternativ. Web-basert, men det ser ut til å gjøre jobben. Gleder meg til flere programmer kan auto-oppdateres i PSI.
Microsoft burde ta ansvar og legge til rette for automatiske oppdateringer...
▼ ... over et år senere ... ▼
Anbefaler Ninite for oppdatering og nyinstallasjon av alle de programmene man ofte bruker.
Sitat av lumbricus Vis innlegg
Anbefaler Ninite for oppdatering og nyinstallasjon av alle de programmene man ofte bruker.
Vis hele sitatet...
Støttes! Brukt dette i yrkessammenheng og privat sektor.

Brukte FileHippo tidligere, men da jeg fant Ninite ble jeg forelsket og dumpet den stygge Hippo'n