Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 31676
Hei, jeg satt p[ pcen min s[ plutselig virker ingenting! alt er ;delagt
Jeg klarer ikke lengre [ skrive norske bokstaver, det er s[nn at det kommer mange rare tegn n[r jeg skriver ',; og [ og diverse symboler. Dette er trist fordi da f[r jeg ikke chattet med mine venner. Kan noen hjelpe meg takk_
Takk p[ forh[nd.
Sjekk regionale instillinger i kontrollpanel. Eller se på den blå ruten nede med klokken. Der står det enten EN eller NO. Hvis den ikke er NO, bytt den til det.
Fikk fiksa det, takker og bukker.
Det var bra. Hadde samme problemet på skolepcen min. Litt dumt når du skal registrere deg på arrangement for skolen og så får du ikke velge skolen din fordi du har æ, ø eller å i navnet...
N[ klikket det igjen, kompisen min slo i tastaturet mitt s[ plutselig ble det s[nn uten at han stilte det inn. Er det noen spesielle tastekombinasjoner man kan trykke for [ fikse det_
ctrl + alt + shift
ctrl + alt + shift funka ikke, det gjorde derimot alt og shift
em. n[ fucket mitt seg og :S ma logge av og pa pa adminkonto. sitter pa skolepc...
Hvis du sitter pa skolepc kan du snakke med it avdelig p[ skolen din.
Alt+Shift
Ikke verre enn det.
fulloggal, bare trykk alt+shift så fikser det seg heldigvis. Jeg bruker også skolepcen, fiksa så jeg ble admin på den så er på det også.
▼ ... over en måned senere ... ▼
noen som vet hvordan jeg f[r norsk tatstatur n[r jeg bruker tiny xp ...virker ikke som den norske funsjonene ligger i windows...kan jeg laste den ned et sted _
Sist endret av slasherman; 3. november 2008 kl. 19:08.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Innstillinger -> Kontrollpanel -> Innstillinger for region og språk -> Språk -> Detaljer -> Tasteinnstillinger.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Innstillinger -> Kontrollpanel -> Innstillinger for region og språk -> Språk -> Detaljer -> Tasteinnstillinger.
Vis hele sitatet...
mange takk du er et geni