Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 5671
Fikk Get fiber idag. De har sattopp ny router og gav oss en forsterker til å bruke som AP, ettersom routeren bare har 2.4GHz.

Jeg ønsker å endre SSID og passord på wifien som deles ut av forsterkeren, men finner ikke noen måte å gjøre det på. Den har SSID og passord som er på boksen som fulgte med.
Noen som vet hvordan jeg får byttet de?

Eneste som står i manualen som fulgte med er hvordan man endrer om man skal bruke den som forsterker (noe jeg ikke skal).
For AP-funksjonen står det bare "koble til med nettverkskabel, så settes den opp automatisk".
Kan vi få navn på ting?
get har en chat som du kan skrive til forresten
Forsterkeren henter bare det som er satt i ruteren, så hvis det er en forsterker må dette settes i ruteren
Trådstarter
10 0
Sitat av SinHazzard Vis innlegg
Kan vi få navn på ting?
Vis hele sitatet...
Routeren er en Huawei HG8245H.
Forsterker/AP står det ikke merke på, står bare Get. På esken står det modellnr. AW700GT. Står også Pace på esken, mulig det er merket (aldri hørt om den før isåfall).

Sitat av knutazz Vis innlegg
Forsterkeren henter bare det som er satt i ruteren, så hvis det er en forsterker må dette settes i ruteren
Vis hele sitatet...
Skal ikke bruke den som forsterker, men AP.
Så jeg bare deler trådløst nett fra forsterkeren/APen, og ikke noe annet enn kablet nett fra routeren.
Sist endret av Duriem; 4. mai 2017 kl. 17:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.