Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1464
Iallfall etter min mening. Fikk brodern til å "mastere" den.
Lyden blei litt "våt" på soundcloud av en eller annen grunn.

http://soundcloud.com/steenrns/steenrns-gustavo-bay

Hva syns dere? Vil gjerne høre litt meninger.
Hva skjer på 0:40, det hele går fra psytrance til Pop/begynnelse på en hardstyle. Du har og andre byttingsmomenter, få transaksjonene til å gli bedre inn i hverandre og bygge opp til hverandre, samarbeide bedre ikke bare cutte.
Liker å gjøre ting litt annerledes. Overraske. Kunne jeg gjort 0:40 bedre? Antagelig :P
Nei dette her var dårlige greier gitt. Høres ut som en 13-åring som har piratkopiert FL Studio og funnet en synth-plugin og brukt den på alle instrumenter. Både melodi, mastring og sangens oppbyggning er skikkelig dårlig.
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Syntes det var helt greit jeg. Litt kjedelig, men langt fra det verste jeg har hørt

Edit: skal sies at jeg er mer glad i dubstep/brostep
Sist endret av Dr. fungitumb; 19. desember 2015 kl. 03:42.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
I min mening bryter du med det jeg legger i ordet Trance. På 0:40 så stopper alt liksom opp, den "transen" som jeg skal bli hypnotisert til i løpet av sangen får et brudd, man venter på at ting skal starte og dysse en inn i transen igjen.
Sangen stopper opp, melodien skifter toneart to ganger så man mister helt familiæriteten i sangen og føles seg bortkommen. Så kommer noen skarptrommeslag i stillheten, men de høres ut som de kommer fra et billig Casio keyboard og blir veldig cheesy, og scratchelyden som kommer etterpå setter bare kronen på harrykaka på plass.
Her skulle alle de forskjellige lagene av hihats og kule grovye perkusjonselementene vært på full blås, men de kommer gradvis inn først 15 sekunder etter take-offen? i dont get it, du gir oss en take-off men snylter oss for perkusjonen når den kommer, alt høres så tomt og nakent ut, så fader den gradvis inn.

Eksperimentering er noe alle burde gjøre, man finner på nye kule ting, men det her var et bomskudd for min del desverre.
Mye konstruktiv kritkk her. Takker