Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1087
Hallo freaks!

Har nettopp startet å spille på ts3.travian.no, og tenkte det kunne være lurt å spørre om noen av dere spiller der også? Veit at Travian begynner å bli litt gammelt og alt det der, men så lite som man har å gjøre i sommerferien så er det et greit tidsfordriv :P

Så det jeg vil spørre om er; Noen av dere som spiller der?

Spiller under navnet Dolandyret, som har blitt midt gjengangstnavn i onlinespill.
spillt for 2 uker siden før konton ble voldtatt av multihunter. var top 20 og spillte i secret
Nerd0's Avatar
Trådstarter
Sitat av paddus Vis innlegg
spillt for 2 uker siden før konton ble voldtatt av multihunter. var top 20 og spillte i secret
Vis hele sitatet...
Sikkert før server restart det da? Serveren startet på nytt på tirsdag elns.

Hater multihunter jeg også.. Alt de gjør er å gjøre spillet kjedelig, og banne alle, og få de til å ragequitte.

Blei selv kontaktet av MH her om dagen, de hadde utestengt meg fra serveren pga "bot og scripts". Dette kom av at jeg lastet ned en travian app til telefonen, prøvde den såvidt, fant ut at det var en bot og slettet den igjen.
Etter dette var forklart fikk jeg også vite at jeg var en "multi-accer", med flere en en konto, noe som egentlig stemte. Lagde først en konto i full stress klokka 06:00 på start dagen, denne ble galler, en stamme jeg ikke ville spille som. Derfor dreit jeg i kontoen og lagde meg en ny konto som germaner. Dette hadde MH fått fatt i, og straffen jeg fikk, var tømte varehus og silo+66% degradering av ALLE bygninger.

Huff..
Spilte på turneringserveren som tok slutt i går. Var noen av dere der?

Sto igjen med litt over 1 mill off poeng og avsluttet som rank 1 angriper og rank 1 helt.

Var germaner med 20k pop.