Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 617
dette var mitt bidrag til en konkurannse på et annet forum. i tillegg til dette kommer alle knappene som brukes i vbulltin. egentlig var toppen mye mer gorungeaktig, men det kledde ikke lyseblått særlig bra... kom på andre plass.
Sist endret av nso; 7. september 2009 kl. 13:05.
jeg ville kanskje brukt noen jordfarger, som kontrast til alt det blå.

Men ellers var det fint da...=)
Dæven, du er leet med den blåfargen din. Skikkelig lys og digg. Jeg regner med at du mekker et design for v5?

Han ene karen der hadde tøft nick forresten (Rancid)
original reprint
xaff's Avatar
I like, I like. Bortsett fra orange, grønt og rødt så er blå favoritt fargen min.
Designen var jo veldig bra da, men for å være litt kritisk fungerer det nok ikke så veldig bra med en så "skrikende" farge på et forum. Ettersom folk skal lese mye, kan det bli litt stressende for øynene.
synes det så rått ut jeg! go fritte!
jævlig kult, skulle nesten kunne velge den designen i dette forumet!
Var jævli stiligt det, men det liker bedre fargene her.. Trenger noe avslappende farger når jeg skal sitte og bruke forumet som jeg gjør... Men særiøst, tøft det....
spellingnazi
canonix's Avatar
Jeg skryter sjelden av design fordi det pleier å høres falskt ut, men faen heller, det der så råbra ut.
(Og ja, det er helt irrelevant at jeg elsker blå )
Jeg synes det var kult! Er enig med de som nevner at det blir litt "skrikende", men blå er likevell en meget "behaglig" farge

PS! Har du link til vinneren?

edit: ops, gammal post!