Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 781
Dette har jeg gjort:
Kjøpte to MSI GEFORCE 660 og koblet de i SLI.
Så installerte jeg driver og aktiverte "Maximize 3D performance" og satte kort nr. 2 til å være PhysX prosessor.
Koblet så BenQ 24" til HDMI og LG 47" til DVI med HDMI til DVI plugg mellom i kort nr. 1

Her er problemet:
Bare HDMI reagerer, den skjermen som er koblet i HDMI viser bilde, hvis jeg bytter kablene om hverandre så byttes bilde mens den andre skjermen da blir sort og skrur seg av, står navnet på skjermen på Nvidia Control Panel, men den kan ikke "aktiveres" (er en boks man skal kunne huke av men den vil ikke)

Hvis jeg deaktiverer SLI fungerer begge display som normalt.

Help!
Slik er SLI.
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Slik er SLI.
Vis hele sitatet...
Utdjup? Har små tanker om og kjøpe 2stk kort i framtiden.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Skal se ut som dette; http://imgur.com/7GDONKn
Du vil ikke dedikere et helt 660 til physx, så sett på auto-select.
Så kobler du en skjerm i hvert kort.
Sånn er i allefall mitt oppsett.

Sitat av Spørsmåltegn? Vis innlegg
Utdjup? Har små tanker om og kjøpe 2stk kort i framtiden.
Vis hele sitatet...
Noen mener SLI og crossfire byr på veldig mye problemer, noe det også gjorde for et par år siden, men i det siste har ihvertfall nvidia sin løsning blitt mye bedre. Jeg har enda ikke opplevd microstuttering eller problemer med kompatibilitet, og har kjørt SLI i over et år nå.
Nei, jeg mener ikke at SLI byr på veldig mye problemer
"Slik er SLI" betyr at man må deaktivere det for å kjøre flere enn en skjerm.
Jeg tror ikke at Crossfire er slik, har aldri prøvd, så jeg vet ikke.

Hadde du bare forsket på SLI før du anskaffet deg, hadde du sluppet å gå på denne smellen.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
"Slik er SLI" betyr at man må deaktivere det for å kjøre flere enn en skjerm.
Jeg tror ikke at Crossfire er slik, har aldri prøvd, så jeg vet ikke.
Vis hele sitatet...
But thats wrong, jeg sitter jo på et dual-monitor-oppsett med SLI selv. Her må du utdype hva du mener.
Trådstarter
11 0
Var ikke klar over det, tar det som en selvfølge at man kan bruke flere skjermer.
Prøvde oppsettet ditt FatMan (se vedlegg) men fungerte ikke. har kjørt disse to skjermene før på ett Gtx 560 TI og det fungerte utmerket, så er ikke noe galt med skjermen.
Altså, det skal jo gå an står det på nettsidene til nvidia. Det kan hende at jeg roter fælt nå.
Det kan jo hende at nyere SLI-teknologi har kommet siden den gang.

Men det siste oppsettet jeg hadde gjorde slik at de andre skjermene gikk i svart når jeg startet spill.
Jeg hadde kanskje vært for rask i å sammenligne hans case med min ja.
Trådstarter
11 0
Da må man bite i det sure eple å kontakte PC-styling i Tønsberg, de har virkelig peiling og har hjulpet før, føles bare så kleint å spørre de om noe som sikkert er helt åpenbart. takk for hjelpen folkz
Hvilken "SLI Render Mode" bruker du FatMan?
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Hvilken "SLI Render Mode" bruker du FatMan?
Vis hele sitatet...
Har den på Nvidia recommended.