Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  963 252585
Registrer deg for å skrive svar Trådrulett
nov. 2015
261  61
Identifisering av LSD som ikke innebærer testkit. Jeg er kjent med at delysid skal fluorisere under UV-lys, er dette en legit og enkel måte å se om det man har fått er LSD? Vil stoffet ta skade av å bli eksponert for denne type lys på bare noen sekunder?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
feb. 2012
Grunnet setting ble forrige tur ikke så altfor artig. Tenkte å ta 250 med et par kompiser i helgen. Noen som har kjent litt på nervøsitet for ny trip, når forrige var bad?
#D4AF37
moret's Avatar
aug. 2009
Sitat av Carmex Vis innlegg
Grunnet setting ble forrige tur ikke så altfor artig. Tenkte å ta 250 med et par kompiser i helgen. Noen som har kjent litt på nervøsitet for ny trip, når forrige var bad?
Vis hele sitatet...
Yeah. For meg gir det seg på opptur, akkurat når jeg kjenner hvor intens turen kommer til å bli. Da glir alltid min nervøsitet bort.
jan. 2017
21  5
Må man ta lsd ute i skogen, eller er også gøy inne i leiligheten?
nov. 2015
261  61
Sitat av Sherminator! Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Må man ta mdma på rave eller kan man gjøre det når man sitter å mixer musikk? Må man drikke alkohol bare når man er på fest eller kan man kose seg med en pils til maten? Må man ta seg en joint når det er kveld, eller kan man gjøre det midt på dagen i parken også? Skjønner poenget her ?

Du får nesten bare teste det ut å se hva du liker best. Høres ut som du ikke har tatt lsd før, og da er det kanskje mest praktisk å starte inne i hus/leilighet. Er formen god kan du jo gå ut en tur å se hvordan du synes det er.
jan. 2017
21  5
Sitat av Ellipsis Vis innlegg
Må man ta mdma på rave eller kan man gjøre det når man sitter å mixer musikk? Må man drikke alkohol bare når man er på fest eller kan man kose seg med en pils til maten? Må man ta seg en joint når det er kveld, eller kan man gjøre det midt på dagen i parken også? Skjønner poenget her ?

Du får nesten bare teste det ut å se hva du liker best. Høres ut som du ikke har tatt lsd før, og da er det kanskje mest praktisk å starte inne i hus/leilighet. Er formen god kan du jo gå ut en tur å se hvordan du synes det er.
Vis hele sitatet...
Skjønner, haha. Virka bare som at alt jeg har lest har handla om å være ute i kontakt med skogen og få den Alice in wonderland effekten. Jeg vil heller slappe av i leiligheten med musikk.
#D4AF37
moret's Avatar
aug. 2009
Skjønner, haha. Virka bare som at alt jeg har lest har handla om å være ute i kontakt med skogen og få den Alice in wonderland effekten. Jeg vil heller slappe av i leiligheten med musikk.
Vis hele sitatet...
Jeg er en av dem som synes det nesten er bedre. Det er flott med skog ass, men det er enda fetere å kunne ha god musikk, starinlys, dusj, kjøleskap og tørre sokker...
Bearass's Avatar
feb. 2009
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke har prøvd LSD ute i skogen så ja da. MÅ man. At du til vanlig foretrekker leiligheten din fremfor skog har egentlig ingenting å si. (Hodet ditt på LSD, og natur på LSD er fundamentalt annerledes enn til vanlig) Hvis tanken.på å bevege seg ute byr deg kraftig imot så bør du iallfall trippe et sted med mulighet til å også bevege deg ut, sånn at du kan oppleve det som for mange er en helt enorm forskjell
Lyst på skjegg.
Lyra's Avatar
sep. 2012
490  359
Vil uansett anbefale å starte inne hvor du er i kontrollerte omgivelser, så kan du heller spankulere en tur om du føler deg komfortabel med det, første gangen du tar det.
Kan være skummelt å bli kasta inn i en såpass kraftig opplevelse som syre jo er, langt ute i skogen vekk fra hjem og kjente trakter.

Selv er jeg veldig glad i stua på tur, blir fort et romskip der man sitter.
nov. 2015
261  61
Jeg er fullstendig enig i det å ta en trip ute i skogen, gjerne alene. Men hvis det er første gang? Har dere opplevd hvordan der er å måtte gå langt hvis man badtripper som faen for så å gå seg vill? Skogen blir ugjenkjennelig til slutt, alt ser likt ut og du ender med å gå rundt i ring.

En annen ting er at sommeren er over, kulda har kommet. Og det blir ganske tidlig mørkt. Popper @Sherminator! syra i 18 tiden og beveger seg utover så kanskje effektene ikke inntrer før kl 20. Og det kan bli virkelig mørkt inne i skogen, du ser ikke en meter foran deg engang, og han må kanskje sove over i skogen, har gjort det flere ganger selv. Skogen sommerstid derimot er noe helt annet imo, det kan være virkelig virkelig magisk, du kan erfare hvordan absolutt alt er levende. Og om du er heldig møte på ikke-menneskelige livsformer.
Bearass's Avatar
feb. 2009
Å trippe i natur innebærer ikke å loke ut i mørket og å ta syra etter mørkets frembrudd. Å ta syra tidlig på dagen er uansett å anbefale, så får man sove til natten. Å trippe ute i natur vil jeg mene hindrer badtrip i langt større grad enn å trippe i et kunstig miljø med mennesker i hverdagsbevisther i nærheten som plutselig kan buse på en..
▼ over en uke senere ... ▼
sep. 2017
3
Er det noen som vet om å ta lsd i ung alder (10-14 år) kan gi noen skader?
Investigathor's Avatar
mars 2017
94  40
Nå vil jeg kalibrere mitt moralske kompass for første gang uten å komme med tilleggsargumentasjon: på generelt basis, ikke gi barn så sterke rusmidler.
Anonym bruker
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tjukk Makrellhai
De fleste som har prøvd kombinasjonen LSD+Cannabis vet nok at de to stoffene forsterker effektene til hverandre ganske mye når de blir tatt sammen.

Hittil er 220ug den høyeste dosen jeg har tatt i kombinasjon med ganske potent Cannabis(uten nevneverdig toleranse), det ble ganske så intenst, men en fin tur var det. Ellers er vel 300ug den største dosen jeg har tatt med LSD alene.

220ug trippen var vesentlig mer intens enn den på 300, så det jeg lurer på er ca hvilken dose må jeg opp i for å komme på ca samme nivå som om jeg skulle ha røyket i tillegg?
Er det noen som sitter på relevant info, eller har egne innspill basert på erfaringer?

Kan det i det hele tatt sammenlignes? De fleste reagerer jo forskjellig på slikt, og ting kan utarte seg veldig forskjellig fra tur til tur, men hadde vært spennende å høre deres meninger.

Tipper den neste "rene" trippen min blir på ca 350ug, jobber meg sakte men sikkert oppover.
Registrer deg for å skrive svar
Moderer