Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  136 12827
Haha, altså, det jeg lurer på er: Hvorfor alt hatet mot justin bieber?

jeg er ingen gigafan av han, men overlever musikken hans helt fint, har tilogmed sett den filmen hans, og han som mange andre musikere nå ble kjent igjennom youtube.

Han er ikke talentløs, ja han har en litt for lys stemme? Jeg mener det begynner og bli for mainstream og hate han, jeg gjorde det i starten jeg også, men følte meg bare dum, for han er jo 16-17 år, han har tjent mere penger en de aller fleste av oss fil tjene i løpet av hele livet, han kan umulig være homo, han er jo kjæreste med selena gomez, og damer fra hele verden ville gjort alt for og hooke opp med han.
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Det er bare en trend. Det er kult å hate Justin Bieber og Rebecka black for tiden.
Sånn er det og slik vil det alltid være.
Sitat av Door145 Vis innlegg
Haha, altså, det jeg lurer på er: Hvorfor alt hatet mot justin bieber?

jeg er ingen gigafan av han, men overlever musikken hans helt fint, har tilogmed sett den filmen hans, og han som mange andre musikere nå ble kjent igjennom youtube.

Han er ikke talentløs, ja han har en litt for lys stemme? Jeg mener det begynner og bli for mainstream og hate han, jeg gjorde det i starten jeg også, men følte meg bare dum, for han er jo 16-17 år, han har tjent mere penger en de aller fleste av oss fil tjene i løpet av hele livet, han kan umulig være homo, han er jo kjæreste med selena gomez, og damer fra hele verden ville gjort alt for og hooke opp med han.
Vis hele sitatet...
Dette hatet mot Justin Bieber er bare fjortissdrittunger som har funnet på for å være "kule".
Jeg hater han ikke, og kan ikke se en grunn for at jeg skulle ha gjort det.
De som sier de hater han fordi de mener han er homofil, viser jo bare selv at det er homofober.
Jeg tenker sånn: Det er bedre å ikke bry seg om noe enn å hate noe. Da kaster man bare bort energi.
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Det er bare en trend. Det er kult å hate Justin Bieber og Rebecka black for tiden.
Sånn er det og slik vil det alltid være.
Vis hele sitatet...
Selv så digger jeg og sette på friday høyt som faen på anlegget.
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Sitat av Door145 Vis innlegg
Selv så digger jeg og sette på friday høyt som faen på anlegget.
Vis hele sitatet...
Friday er en veldig fengene sang, problemet er at det er en av de sangene du blir lei av etter en uke.

Går rett inn i rekken, sanger som "ring meg" med Gabrielle eller "Dragostea din tei" med O-zone.
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Det er bare en trend. Det er kult å hate Justin Bieber og Rebecka black for tiden.
Sånn er det og slik vil det alltid være.
Vis hele sitatet...
Njaaa.. Justin Bieber kan jo faktisk synge. Rebecca Black derimot, er rett og slett helt forferdelig, både lyrisk og vokalt, samtidig som hun bærer preg av å ikke være den skarpeste skjeen i skuffen, og jeg får en vag følelse av ekstra kromosomer når jeg ser henne. Hvorfor det fort blir en "trend" vet jeg ikke, men bunner vel i missundelse. Husker at jeg på barneskolen overbeviste noen klassevenniner om at han dreadlock-fyren i musikkvideoen til Freestyler var døv, av den latterlige grunn at de syntes han var kjekk, og jeg ble sjalu
Sitat av Door145 Vis innlegg
Hvorfor alt hatet mot justin bieber?
Vis hele sitatet...
Det at det ser ut som han har et hamster oppå huet, gjør ganske mye. Han trente også med fc barcelona en gang, gud bedre hvor irritert jeg blei da. Jeg liker ikke barcelona, men dette menneskebarnet synes jeg bør styre langt unna denne idretten. Fotball altså.

I tillegg til dette, så husker jeg flere gikk rundt og sang på låtene hans da han ble populær. Spesielt låta "Baby". Hva i helvete er dette for noe, tenkte jeg da. Bieberfever var i anmarsj, og jeg likte det dårlig.
Heldigvis har det meste av hypen dabba av, men jeg ser selvsagt med grøss og gru fram til neste "hit" han kommer ut med.
Måtte han ta til fornuft og legge opp, og satse på en skuespillerkarriere istedenfor.
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Friday er en veldig fengene sang, problemet er at det er en av de sangene du blir lei av etter en uke.
Vis hele sitatet...
Nei, problemet er at teksten i den låten kunne vært laget av en unge i barnehagen. "Etter fredag kommer lørdag, og etter lørdag kommer søndag"

Ellers er jeg enig at hatet mot Bieber og Rebekka er meget barnslig. Tror det er fjortissjentene på blogger som har skapt denne trenden. Da er det ekstra flaut når jeg hører mine venner på 25-35 år prate dritt om de (bare fordi de ikke liker den type musikk)
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Sitat av grandiz Vis innlegg
Det at det ser ut som han har et hamster oppå huet, gjør ganske mye. Han trente også med fc barcelona en gang, gud bedre hvor irritert jeg blei da. Jeg liker ikke barcelona, men dette menneskebarnet synes jeg bør styre langt unna denne idretten. Fotball altså.

I tillegg til dette, så husker jeg flere gikk rundt og sang på låtene hans da han ble populær. Spesielt låta "Baby". Hva i helvete er dette for noe, tenkte jeg da. Bieberfever var i anmarsj, og jeg likte det dårlig.
Heldigvis har det meste av hypen dabba av, men jeg ser selvsagt med grøss og gru fram til neste "hit" han kommer ut med.
Måtte han ta til fornuft og legge opp, og satse på en skuespillerkarriere istedenfor.
Vis hele sitatet...
Slike holdninger er bare barnslige. Ta deg sammen.
Hvorfor hater mange Justin Bieber? Fordi man vet at han kunne fått hvem som helst av de fine venninne dine i seng anyday.
Sitat av grandiz Vis innlegg
Det at det ser ut som han har et hamster oppå huet, gjør ganske mye. Han trente også med fc barcelona en gang, gud bedre hvor irritert jeg blei da. Jeg liker ikke barcelona, men dette menneskebarnet synes jeg bør styre langt unna denne idretten. Fotball altså.

I tillegg til dette, så husker jeg flere gikk rundt og sang på låtene hans da han ble populær. Spesielt låta "Baby". Hva i helvete er dette for noe, tenkte jeg da. Bieberfever var i anmarsj, og jeg likte det dårlig.
Heldigvis har det meste av hypen dabba av, men jeg ser selvsagt med grøss og gru fram til neste "hit" han kommer ut med.
Måtte han ta til fornuft og legge opp, og satse på en skuespillerkarriere istedenfor.
Vis hele sitatet...
Skulle ønske jeg kunne gi omvendte kvalitetspoeng ...
Sitat av Skateward Vis innlegg
Hvorfor hater mange Justin Bieber? Fordi man vet at han kunne fått hvem som helst av de fine venninne dine i seng anyday.
Vis hele sitatet...
word. titegn!
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Sitat av Killuminati Vis innlegg
Skulle ønske jeg kunne gi omvendte kvalitetspoeng ...
Vis hele sitatet...
Neste gang du ser et innlegg av han du vil gi Kp på så lar du være. Nesten like bra som minuskp
Sitat av Door145 Vis innlegg
Haha, altså, det jeg lurer på er: Hvorfor alt hatet mot justin bieber?
Vis hele sitatet...
Jeg vil tro at det meste har sin rot i misunnelse, fordi det er ikke alle som er like gode til å takle at en umyndig gutt har muligheten til å feie over x antall damer til dagen dersom han selv ønsker det.
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Slike holdninger er bare barnslige. Ta deg sammen.
Vis hele sitatet...
Vel, slik føler jeg det. Nå aner jeg ikke hva slags musikk du hører på til daglig, og hva du definerer som musikk. Men denne soppen er etter min mening med på å ødelegge det siste lille av ordentlig musikk som eksisterer idag. Om 10 år så hører vel alle på black eyed peas, rebecka black og justin bieber, mens man surrer rundt i selvlysende drakter og vifter med sugerør.
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Sitat av grandiz Vis innlegg
Vel, slik føler jeg det. Nå aner jeg ikke hva slags musikk du hører på til daglig, og hva du definerer som musikk. Men denne soppen er etter min mening med på å ødelegge det siste lille av ordentlig musikk som eksisterer idag. Om 10 år så hører vel alle på black eyed peas, rebecka black og justin bieber, mens man surrer rundt i selvlysende drakter og vifter med sugerør.
Vis hele sitatet...
Så det er kun dine meninger som teller her i verden?
Han ødelegger ikke noe han, mange som liker musikken hans?

Spar meg.

Alle har forskjellig musikksmak, og om du ikke liker musikken til Justin Bieber så er det helt greit, men du trenger ikke å komme med barnslige utsagn mot han.
Tenk hvis vi alle skulle hate de som ikke lager den musikken vi selv liker da. Hadde ikke gått bra det.
Sist endret av Spankyboii; 6. august 2011 kl. 11:48.
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Så det er kun dine meninger som teller her i verden?
Vis hele sitatet...
Og du forteller meg om å ta meg sammen... Når jeg sa det? Jeg poengterte at det etter mitt syn er slik, og kommer til å bli slik. Jeg kunne ha leita gjennom alle dine innlegg og kommet med samme dumme spørsmål tilbake.
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Sitat av grandiz Vis innlegg
Og du forteller meg om å ta meg sammen... Når jeg sa det? Jeg poengterte at det etter mitt syn er slik, og kommer til å bli slik. Jeg kunne ha leita gjennom alle dine innlegg og kommet med samme dumme spørsmål tilbake.
Vis hele sitatet...
Du sa at han ødelegger det som er igjen av bra musikk.

På hvilken måte ødelegger en artist som du ikke liker musikken som du liker?
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Sitat av Knask Vis innlegg
Jeg vil tro at det meste har sin rot i misunnelse, fordi det er ikke alle som er like gode til å takle at en umyndig gutt har muligheten til å feie over x antall damer til dagen dersom han selv ønsker det.
Vis hele sitatet...
Vet ikke, her er det ikke akkuratt snakk om 'damer.' Med mindre du er i nær slekt med pedobear vil jeg ikke si det er normalt å være misunneligpå noe slikt.

Har ikke noe særlig i mot han, men liker ikke stemmen hans, popmusikken han lager og hvilken retning han fører moderne musikk. Holder meg stort sett unna fyren og prøver å ikke klage.
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Du sa at han ødelegger det som er igjen av bra musikk.

På hvilken måte ødelegger en artist som du ikke liker musikken som du liker?
Vis hele sitatet...
Jeg er vel kanskje litt gammaldags, og sverger til pønken og rocken som ordentlig musikk. Flere og flere kaster seg på bølgen med autotune og teite musikkvideoer, man veit jo at majoriteten digger det. Se bare på hip-hopen. For 10 år sida var den bra, men så begynte den å dø ut (hei lil wayne, madcon m.fl).

Så hva er igjen? Jo, pønken og rocken. Ikke alt den kommerse dritten som regjerer idag. Men folk vokser vel opp. Jeg har en kompis som tatoverte "hardstyle" på underarmen for 2 år siden. OM han angrer idag.
Gutten synger greit, men som en nevte overfor her er det en trend og hate JB. ihvertfall slik jeg oppfatter det.

Rebecca black med friday er jo en kul sang egentlig, etter naboen på tg spilte den 24/7 så fikk jeg den på hjernen :P
Er nok sånn som med JB og RB at man hater dem for enten man er misundelig eller fordi kompisen din gjør det.
Han kan jo synge, såvidt jeg har fått med meg. Ble oppdaget via youtube o.l. Men dette hatet er for min del ikke mot JB, men hele musikkbransjen om dagen. Det er en ekstrem "bruk og kast" holdning i samfunnet som har smittet over på musikken. Om man hører på topplister for 6mnd tilbake husker man knapt halvparten.

Jeg gruer meg til jeg blir gammel og skal høre på "god musikk" fra når jeg var ung. Må jo faktisk høre på musikk fra en generasjon bakover, for vi har ikke noe som er tidløst og kvalitetspreget.

Lenge leve Beatles og 90-talls hiphop!
Sitat av Mohammedlarsen Vis innlegg
Gutten synger greit, men som en nevte overfor her er det en trend og hate JB. ihvertfall slik jeg oppfatter det.

Rebecca black med friday er jo en kul sang egentlig, etter naboen på tg spilte den 24/7 så fikk jeg den på hjernen :P
Er nok sånn som med JB og RB at man hater dem for enten man er misundelig eller fordi kompisen din gjør det.
Vis hele sitatet...
Når det gjelder Rebecca Black er jeg nesten enig med noen haters, teksten på den sangen er det mest hjernedøde jeg har hørt siden jeg jobbet deltid i barnehage.
Makes me wanna cut again..
Grunnen til alt hat starter med sjalusi
Dyktig sanger som er rikere som tenåring enn samtlige av de som hater han noen gang kommer til å bli. Derfor hater folk han.

Han er meget mulig borte og glemt om noen år. Talentet kan like gjerne forsvinne med puberteten for alltid, eller om han er heldig kan han utvikle seg til å bli enda bedre også.
Sist endret av connubialis; 6. august 2011 kl. 12:31.
Sitat av grandiz Vis innlegg
Jeg er vel kanskje litt gammaldags, og sverger til pønken og rocken som ordentlig musikk. Flere og flere kaster seg på bølgen med autotune og teite musikkvideoer, man veit jo at majoriteten digger det. Se bare på hip-hopen. For 10 år sida var den bra, men så begynte den å dø ut (hei lil wayne, madcon m.fl).

Så hva er igjen? Jo, pønken og rocken. Ikke alt den kommerse dritten som regjerer idag. Men folk vokser vel opp. Jeg har en kompis som tatoverte "hardstyle" på underarmen for 2 år siden. OM han angrer idag.
Vis hele sitatet...
Hip hop er ikke ødlagt, langt ifra! har du hørt noe på folkene fra odd future? altså ikke bare tyler? har du hørt Hopsin? Kid cudi har også utrolig mye bra. Curren$y, Gamle musikken til Wiz khalifa, Pusha T, Atmosphere, Braille, Cunninlynguist, Masta Ace, Common.. ja, jeg kan sitte og ramse opp artister i hele dag, dette er bare noen få artister av det jeg hører på innen hiphop
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Hatet mot JB er en trendsak. Jeg tviler på at mange egentlig "hater" ham i ordets rette forstand, men når 14-15-16 år gamle ungdommer "hater" Justin Bieber, så er det fordi dette er en alder det er viktig å passe inn. Alle vennene gjør det, og dermed gjør man det selv også.
Jeg hater dem ikke, men jeg misliker de.
Sist endret av Fusjon; 6. august 2011 kl. 12:55.
Jeg bryr meg ikke for å være helt ærlig, jeg syns det virker som om Justin Bieber-hysteriet har lagt seg litt.
Alle de youtube kommentarene om justin bieber bekrefter kun at menneskeheten er en stor saueflokk med noen unntak..
Sitat av grandiz Vis innlegg
Det at det ser ut som han har et hamster oppå huet, gjør ganske mye. Han trente også med fc barcelona en gang, gud bedre hvor irritert jeg blei da. Jeg liker ikke barcelona, men dette menneskebarnet synes jeg bør styre langt unna denne idretten. Fotball altså.

I tillegg til dette, så husker jeg flere gikk rundt og sang på låtene hans da han ble populær. Spesielt låta "Baby". Hva i helvete er dette for noe, tenkte jeg da. Bieberfever var i anmarsj, og jeg likte det dårlig.
Heldigvis har det meste av hypen dabba av, men jeg ser selvsagt med grøss og gru fram til neste "hit" han kommer ut med.
Måtte han ta til fornuft og legge opp, og satse på en skuespillerkarriere istedenfor.
Vis hele sitatet...
1. Utseende er subjektivt. Du syns han er stygg, tusenvis av jenter syns han er hot. Dessuten burde ikke utseende ha noe spessielt å gjøre med musikk.

2. Om du ikke liker musikken, ignorerer du det bare. Vil "Kidza" høre på det som er inn, liste-pop og what not, la dem. De som er idiotene, ikke du.

3.Ta til fornuft? Han tjener mer en den normale nordmann vil gjøre på en livstid. Han får roller i serien pga han er så populær som han faktisk er.

Nå, til min mening:

Jeg har stor respekt for fyrn, han har talent (Ikke sykt talent, but still), han gjør det han elsker, å tjener en shitload med penger. Musikken derimot, simplistisk chord-progression kjedelige rytmer og cheesye tekster som er ment for fjortisser. NOT FOR ME.
Jeg har en følelse av at det bunner i trolling av fansen hans, de er jo ganske hardcore. Ikke i hat mot artisten selv.
Sitat av Mohammedlarsen Vis innlegg
Gutten synger greit, men som en nevte overfor her er det en trend og hate JB. ihvertfall slik jeg oppfatter det.

Rebecca black med friday er jo en kul sang egentlig, etter naboen på tg spilte den 24/7 så fikk jeg den på hjernen :P
Er nok sånn som med JB og RB at man hater dem for enten man er misundelig eller fordi kompisen din gjør det.
Vis hele sitatet...
Ehh.. Nei. Du ser ikke at folk går rundt og hater på Tool, Lamb of god eller Eminem? Akkurat.
Grunnen til at Rebecca Black er hatet, er fordi hele konseptet til sangen er helt idiotisk. Teksten, videoen, musikken, alt. Jeg er langt ifra misunnelig, og jeg hater ikke henne. Jeg hater den ene spesifikke sangen hennes.
Sant det som Ruca sier da: "And every time he sings, the girls all squirt through their jeans".... Tror de fleste som "hater" Justin Bieber enten er lesbiske eller misunnelig
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
1. Utseende er subjektivt. Du syns han er stygg, tusenvis av jenter syns han er hot. Dessuten burde ikke utseende ha noe spessielt å gjøre med musikk.

2. Om du ikke liker musikken, ignorerer du det bare. Vil "Kidza" høre på det som er inn, liste-pop og what not, la dem. De som er idiotene, ikke du.

3.Ta til fornuft? Han tjener mer en den normale nordmann vil gjøre på en livstid. Han får roller i serien pga han er så populær som han faktisk er.
Vis hele sitatet...
1 Jeg synes ikke han er stygg. Fakta er at han er en kjekk, ung kar, med en forferdelig hårsveis.

2 Jeg synes det er på sin plass å si ifra. Allikevel mener folk at dette er musikk, og da snakker jeg ikke bare kids, men også folk på min egen alder.

3 Jeg liker blant annet Kongen av Queens, South Park, Two and a half Men og Seinfeld. At Justin Bieber kommer til å få en rolle i noen av disse seriene, bekymrer meg minst av alle ting her i verden. Får han en rolle i One Tree Hill, kunne jeg ikke brydd meg mindre, da jeg driter fullstendig i slike serier.
Sitat av grandiz Vis innlegg
Jeg er vel kanskje litt gammaldags, og sverger til pønken og rocken som ordentlig musikk. Flere og flere kaster seg på bølgen med autotune og teite musikkvideoer, man veit jo at majoriteten digger det. Se bare på hip-hopen. For 10 år sida var den bra, men så begynte den å dø ut (hei lil wayne, madcon m.fl).

Så hva er igjen? Jo, pønken og rocken. Ikke alt den kommerse dritten som regjerer idag. Men folk vokser vel opp. Jeg har en kompis som tatoverte "hardstyle" på underarmen for 2 år siden. OM han angrer idag.
Vis hele sitatet...
Greit nok at musikken hans blir mer og mer populær osv, men kan du være så snill å fortelle meg hvordan det dreper all annen musikk? De som liker "pønk" vil jo fremdeles like det selv om JB lager musikk, eller er det noe jeg ikke forstår?
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Det er bare en trend. Det er kult å hate Justin Bieber og Rebecka black for tiden.
Sånn er det og slik vil det alltid være.
Vis hele sitatet...
Bare en myte, det har aldri vært kult å hate,
hvertfall om man gjør det gratis
Sitat av KeithFlint Vis innlegg
Greit nok at musikken hans blir mer og mer populær osv, men kan du være så snill å fortelle meg hvordan det dreper all annen musikk? De som liker "pønk" vil jo fremdeles like det selv om JB lager musikk, eller er det noe jeg ikke forstår?
Vis hele sitatet...
Ja, det gjør dem, men flere kaster seg på bølgen. Litt dårlig formulert av meg, det dreper jo ikke musikken. Beatles hadde f.eks aldri latt seg rive med av all hypen rundt den kommerse driten som finnes idag, og Beatles frelste flest ville heller aldri har gjort det.
Men jo flere som hiver seg på bølgen, jo mer oppmerksomhet denne typen sjanger får igjennom media, jo mer dør etter min mening den gode, gamle musikken som regjerte tronen på 70-80 og delvis 90tallet, ut. Det synes jeg er synd, og gremmes derfor over folk flest musikksmak idag.

Hvor mye respekt og hyllest fikk Jokke av musikken sin da han levde lissom. Han hadde jo langt på nær så stor fanskare da han levde, enn det han fikk etter at han strøyk med.
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Grunnen til at jeg misliker JB (ikke hater) er at det så tydelig at det er et plateselskap som har hentet frem en forholdsvis kjekk ung mann, latt han synge i et studio og fikset det meste med autotune for så å skape en hype ut av denne verden.
Hele imaget denne gutten har er lagd av et musikkselskap for å tjene mest mulig penger.

Ellers er han sikkert en ålreit kar han
og ja, jeg hadde gjerne byttet plass med han anyday=)
Sitat av LesPaul Vis innlegg
Vet ikke, her er det ikke akkuratt snakk om 'damer.' Med mindre du er i nær slekt med pedobear vil jeg ikke si det er normalt å være misunneligpå noe slikt.
Vis hele sitatet...
Hehe, det er til og med voksne damer som kaster undertøyet sitt etter han, ikke bare jailbait alà deiligst.no.
Poenget er at han ikke kommer til å bli støl i runkearmen med det første for å si det sånn.
Ingen mennesker er perfekte, sjalusi og misunnelse er følelser de fleste mennesker har. Trangen til og følge en trend og føle ett fellesskap er også sterk hos de fleste.
Ved å "hate" Bieber tilfredsstiller vi vel alle disse.
Ikke spør meg azza! D:

Selv elsker jeg Mr. Bieber! ;* Han er jo så nusselig! ;3

Tror bare gutter er jelly siden Biiiiber er så søøøøøøøt! c:
personlig er jeg ikke så fan av Justin Bieber, mest pga av den lyse stemmen hans, og mye av tekstene der han synger om kjærlighet, noe etter egen erfaring jeg mener han ikke vet noe om.
Men noe ekstremt hat er det ikke snakk om, noe andre jeg kjenner har imot han, tror mest det er mainstream siden han har lett for å bli likt av jentene, noe som gjør guttene sjalu
Har hørt "baby" et par ganger, jeg trodde det var ei jente som sang.
Sitat av Husemann Vis innlegg
Har hørt "baby" et par ganger, jeg trodde det var ei jente som sang.
Vis hele sitatet...
Jeg hørte også en av de nye sangene hans på radioen, lurte fælt på hvilken dame som sang denne sangen, det viste seg å være Justin Bieber. Da lo jeg godt
Sist endret av Xernox; 6. august 2011 kl. 15:14.
Sitat av T.J Vis innlegg
personlig er jeg ikke så fan av Justin Bieber, mest pga av den lyse stemmen hans, og mye av tekstene der han synger om kjærlighet, noe etter egen erfaring jeg mener han ikke vet noe om.
Men noe ekstremt hat er det ikke snakk om, noe andre jeg kjenner har imot han, tror mest det er mainstream siden han har lett for å bli likt av jentene, noe som gjør guttene sjalu
Vis hele sitatet...
"my first love broke my heart for the first time. Baby, baby, baby oh"
Greia i Baby er jo at han opplever det alle andre synger om for første gang.
Eg trur ein av grunnane til at folk "hatar" artistar som Justin Bieber er fordi musikksmaken din er ein del av din identitet. Musikken passar på ein måte inn i forskjellige miljø, techno for rånarar, country for bønder, osb. Dersom ein ikkje ynskjer å bli assosiert med miljøet rundt musikken (eller der musikken passar inn), vil ein heller ikkje vedgå at ein høyrer på den.

Men det eksisterer nok ein del snikfans rundt omkring!
Sitat av Sem Vis innlegg
Eg trur ein av grunnane til at folk "hatar" artistar som Justin Bieber er fordi musikksmaken din er ein del av din identitet. Musikken passar på ein måte inn i forskjellige miljø, techno for rånarar, country for bønder, osb. Dersom ein ikkje ynskjer å bli assosiert med miljøet rundt musikken (eller der musikken passar inn), vil ein heller ikkje vedgå at ein høyrer på den.

Men det eksisterer nok ein del snikfans rundt omkring!
Vis hele sitatet...
Dette tror jeg er helt riktig. Country for bønder, Backstreet Boys og A1 for fags. hva kaller man Bieber fans? Faller det under sistnevnte kategori?
Sitat av grandiz Vis innlegg
Dette tror jeg er helt riktig. Country for bønder, Backstreet Boys og A1 for fags. hva kaller man Bieber fans? Faller det under sistnevnte kategori?
Vis hele sitatet...
Ja, det mener jeg ihvertfall.