Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  136 12829
Tipper det horden av fans'a hans ja som gjør han hatet av mange.
Jeg er en musikkelsker, det er det ingen tvil om. Jeg digger alt fra Gorgoroth og Ulver til Lady Gaga og Justin Bieber. God musikk er god musikk, på tvers av alle sjangre.

Men det skal sies at ikke alt Bieber kommer med er ålreit. Men det mest kjente er god popmusikk.
Jeg misliker Bieber fordi han mine øyne søppler ned musikkverdenen med i mine øyne meningsløse og overfladiske tekster utelukkende for å tjene penger.

At han er femi og kan virke homofil for mange bryr jeg meg ikke om.
Jeg misliker han fordi han er rik og vasser i fitte.
Jeg misliker bieber. Men jeg har lagd en drink til ære for han, en real trusefukter.

Rosa Bieber:
2 cl Bacardi Razz
2 cl Passoa
litt sour mix
fyll opp med sprite
Jeg "hatet" også Justin Bieber før, mest av alt fordi jeg ikke likte musikken hans, og mye fordi også andre hatet ham. Men nå har jeg i ettertid tenkt litt på det, og funnet ut at det jo egentlig ikke er noen grunn til å hate ham? Javel, sangene hans er dårlige (etter min smak), de er simple, og tekstene er som sagt overfladiske og kjedelige. Men går man ut og skyter folk som har andre meninger enn deg? Eller folk som liker andre typer musikk enn deg? Ikke hvis du ikke er gæærn, nei. Og hvis du skulle hatet Justin Bieber for musikken hans, så er det flere andre artister du kan velge og vrake i, som til og med lager simplere og "dårligere" musikk enn han.
Og så vidt jeg vet så er han jo veldig god til å synge, og han kan også spille gitar. Så tror nok at det bare er en slags "trend" å hate ham.

Men det blir jo noen facepalms når jeg ser alle disse tenårings-jentene som står og hyler og er helt borte.
Herre....
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Det er bare en trend. Det er kult å hate Justin Bieber og Rebecka black for tiden.
Sånn er det og slik vil det alltid være.
Vis hele sitatet...
Just for the record..Rebecka Black er nå kewl : D alle som synger med Katy perry er kule. Bless those legs
vet ikke hvorfor jeg hater Justin Bieber. Synes bare sangene hans er irriterende, og tekstene er vidunderlig middelmådige. Hater for det meste all popmusikk av samme grunnen, inkludert Rebecca Black. Det finnes nok kjedelige popsanger med overfladiske og lite nyanserte tekster...
Han oppfører seg ikke som en man kunne tenkt seg til kompis når han er på skjermen.
Sjarmerer noen dama til en annen fortjener han juling. (Ikke at dama mi blir tiltrukket av han da)
Han har ikke noe spesielt talent utenom å ha andre til å passe på han så han klarer være trusefukter til en viss grad. Så da fortjener han ikke vasse rundt i fitte og synge musikk som spilles overallt og gjør folk sinte
Innlegget ditt er like seriøst som Europaunionen.
Katy Perry <3
Misunnelse.
Hvem kunne ikke tenkt seg å bli kjendis pga et par videoer man har lagt ut på Youtube?

http://www.youtube.com/watch?v=_mC_Uisd0tw&feature=fvst

Gutten har jo faktisk talent.

http://www.youtube.com/watch?v=iZQuLQxzPrU

Jeg liker denne sangen. Og jeg er stolt av det.
Sist endret av saxoni; 22. august 2011 kl. 04:22.
Sitat av Killuminati Vis innlegg
Jealous much?

Han spiller guitar bedre enn veldig mange andre, og har kunnet spille det siden han var en liten unge. Han spiller trommer, noe jeg ikke kan noe om, så vet ikke hvor nivået er. Han synger bedre enn 99 % av verdens gutter. Og, siste punktet er, at han har hatt GOD stemmekontroll siden han var 10 år, noe som er sjeldent.



ut på ... YOUTUBE
Vis hele sitatet...

*Host* stemmeskifte *host*
Slik jeg ser det, er Justin Bieber, Rebecca Black Lady gaga osv et åtsel, "fansa" dems er gribber som hakker og eter alt av kjøtt "åtselet" har, til slutt finner gribbene ut at det ikke er mer kjøtt igjen på det åtselet og flyr videre til neste åtsel, hvis dere skjønner hva jeg mener. Dagens popindustri, er lik som fotball har blitt, bare kommersiell søppel som kun er ute etter 1 ting, og det er å tjene penger og dere sluker det rått som gribbene dere er :P
Sitat av saxoni Vis innlegg
Gutten har jo faktisk talent.
Vis hele sitatet...
Alle har talent med auto tune.
Bed intruder
My daddy tought me good
Sist endret av Xernox; 25. august 2011 kl. 21:43.
Jeg hater justin bieber fordi det viste seg at han var en gutt, da jeg lenge hadde trodd det var en søt jente.
Sitat av Door145 Vis innlegg
Haha, altså, det jeg lurer på er: Hvorfor alt hatet mot justin bieber?
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke med alle andre, men jeg "hater" Justin Bieber fordi han er en rasistisk homsehetser. Fordrar ikke slike slimaktige drittsekker.
Sitat av hemmeligegreier Vis innlegg
Jeg vet ikke med alle andre, men jeg "hater" Justin Bieber fordi han er en rasistisk homsehetser. Fordrar ikke slike slimaktige drittsekker.
Vis hele sitatet...
Rasistisk homsehetser faktisk. Nå ble jeg nysjerrig. Bevis?
Haters gonna hate..
Jeg er ikke noe big fan av Justin Bieber fordi han lager musikk som jeg overhode ikke fordrar, men til gjengjeld liker jeg ikke Gaga heller
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
http://www.youtube.com/watch?v=UcTLJ692F70

lol.. Vet ikke hvorfor, men fikk veldig lyst til å poste den her.. ERB<3
I wanna play a game.
Sitat av nilsern Vis innlegg
Njaaa.. Justin Bieber kan jo faktisk synge. Rebecca Black derimot, er rett og slett helt forferdelig, både lyrisk og vokalt
Vis hele sitatet...
Liker verken Justin Bieber eller Rebecca Black, men dei er jo fortsatt ungdommar endå. Justin Bieber er 17, og Rebecca Black er 14? Rebecca Black har jo ei fantastisk stemme til å ve 14!

Friday var kanskje ikkje noko stor suksess, mest sansynleg på grunn av sterk bruk av auto tune, og gjentaking av ord, og veldig enkle ord og setningar. For eksempel "Yesterday was thursday, today is friday, tomorrow is saturday and sunday comes afterwards". Det er jo en setning mange håner Rebecca Black for. Det kan eg forstå, men det er då ikkje noko vits i å gå rundt å sei at ho er heilt forferdelig som nokon seie fordi? Har du høyrt den siste songen av Rebecca Black? "My moment"? Ta å høyr den. Håner du Rebecca Black fortsatt då, bør du gå til psykolog!

Skjerp dekan!
Hater ikke Justin Bieber. Hater dog fanskaren hans.
Sitat av villmannen Vis innlegg
Jeg misliker Bieber fordi han mine øyne søppler ned musikkverdenen med i mine øyne meningsløse og overfladiske tekster utelukkende for å tjene penger.

At han er femi og kan virke homofil for mange bryr jeg meg ikke om.
Vis hele sitatet...
Foruten at gutten fremmer et <meget, metrofilt> image, så er det du skriver her, den åpenbare hovedgrunnen. Hvordan folk kan påstå noe annet, er meg forbi.
Sitat av ToRdX95 Vis innlegg
Liker verken Justin Bieber eller Rebecca Black, men dei er jo fortsatt ungdommar endå. Justin Bieber er 17, og Rebecca Black er 14? Rebecca Black har jo ei fantastisk stemme til å ve 14!

Friday var kanskje ikkje noko stor suksess, mest sansynleg på grunn av sterk bruk av auto tune, og gjentaking av ord, og veldig enkle ord og setningar. For eksempel "Yesterday was thursday, today is friday, tomorrow is saturday and sunday comes afterwards". Det er jo en setning mange håner Rebecca Black for. Det kan eg forstå, men det er då ikkje noko vits i å gå rundt å sei at ho er heilt forferdelig som nokon seie fordi? Har du høyrt den siste songen av Rebecca Black? "My moment"? Ta å høyr den. Håner du Rebecca Black fortsatt då, bør du gå til psykolog!

Skjerp dekan!
Vis hele sitatet...
My moment var ekstremt dårlig den også desverre, men var heldigvis hakket mindre dårlig en friday.

Når jeg hører på musikk må teksten få meg til å kjenne meg igjenn, tenke, eventuelt sette i gang en form for følelse. My moment gjorde sist nevnte, men følelsen var av sinne og oppgitthet.
Sitat av kummi90 Vis innlegg
Rasistisk homsehetser faktisk. Nå ble jeg nysjerrig. Bevis?
Vis hele sitatet...
http://www.pinknews.co.uk/2011/02/17...esult-of-rape/
Sitat av hemmeligegreier Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Tja, takk for linken, men var ingen spor av homsehat, og ihvertfall ikke rasisme.
Han er ignorant om sexualitet, men nevnte ikke at han hatet dem. Og rasisme? WTF
Limited edition
Moff's Avatar
Sitat av Oterhals Vis innlegg
Rebecca Black er bare en forferdelig vokalist og at de lot henne spille inn den hjernedøde Friday-låta skjønner jeg ikke.
Vis hele sitatet...
Hvis du har 20 sekunder til overs, så synes jeg du skal ta en kikk på dette:
http://www.youtube.com/watch?v=FZQ0Fsk468s
Kom over den der i relaterte videoer på Friday. Da innså jeg at hun faktisk kan synge hvis hun vil; hun bare velger å ikke vise det. Jeg synes med andre ord at vokalprestasjonen i både Friday og My Moment er helt grusom. Friday mer enn den andre, åpenbart.

Sitat av Baronen Vis innlegg
Black Eyed Peas er veldig lite sammenlignbart med Rebeca Black og Justin Bieber.
Vis hele sitatet...
Hvis vi går ut i fra at alle tre kan synge, til en viss grad om ikke annet, så kan vi jo sammenligne tekster. Vi kjenner jo alle Friday alt for godt. Den er ikke et mesterverk, det kan jeg være enig i. Men, for å være helt fullstendig ærlig, så hører jeg heller på den, enn følgende sang fra the Black Eyed Peas.

Exibit A: Black Eyed Peas - I Got a Feeling

I gotta feeling that tonight’s gonna be a good night
That tonight’s gonna be a good night
That tonight’s gonna be a good good night
That tonight’s gonna be a good good night
That tonight’s gonna be a good good night
[...]
And then we'll do it again
Let's do it
Let's do it
Let's do it
Let's do it
And do it
And do it
Let's live it up
And do it
And do it
And do it
Do it
Do it
Let's do it
Let's do it
Let's do it
[...]
Monday, Tuesday,
Wednesday, Thursday,
Friday, Saturday,
Saturday and Sunday
Get get get get get
[...]
I gotta feeling that tonight gonna be a good night
That tonight's gonna be a good night
That tonight's gonna be a good good night
That tonight's gonna be a good good night

Jeg hater i utgangspunktet ingen av artistene, hverken som musikere eller som personer, men jeg er ikke noen kjempestor fan av musikken. Den går an, hverken mer eller mindre. "Baby" er ikke noe jeg ville skiftet radiokanal for, liksom. Men for all del, du skal få lov til å kalle Justin Bieber dum fordi han kom ikke på at tysk var et språk. Mens han satt i et intervju på riksdekkende TV. Og Rebecca Black, hun er jo tross alt hele 14 år.
En veldig interessant samtale. Nå har ikke jeg lest alt, men jeg ser at folk i alle aldre faktisk ikke liker Justin Bieber.

En av problemene er kanskje det at musikken de siste årene har endret seg noe veldig. En av endringene er disse nye unge talentene som representerer mye av "det nye". I teten her, er nok Bieber.

Bieber er jo en talentfull guttunge. Det er greit, men musikken han synger er fader ikke noe som fenger de som liker litt "bråkete" musikk, og det er det jaggu meg mange folk som gjøre. Derfor er det blitt smak og behag.
Men man kan være uenige om hvilken musikk som er bra eller ikke, det er jo som alt annet. MEN blir det latterlig og bruke ord som : jeg hater og homo. Bieber ser kanskje ikke ut som den mest maskuline personen, men gutten har da talent. Hva hadde dere sagt hadde Bieber sunget metall ? Jeg hadde nok digga det.

Når det gjelder Rebecca, så er det en jente som ikke akkurat har talent, men det har da Bieber.
De fleste "haters" er vell bare misunnelig..
Det har du helt rett i, Exotic.
Vell, folk er vell missunelig.
Hallo, kin ville ikkje songe inn et par songa med autotune, for å tjena milliona på milliona av dollar, å data Selena Gomez?!
Nei, gutten leve livet!
Men, eg kan ikkje takla musikken hans, eg forlate rommet når da kjeme på. Enkelt å greit :P
Nå har jeg ikke også ikke et reinspekka hat mot justin beiber. MEN!

Jeg har klart å utvikle et hat mot musikken hans på grunn av refrenget og den generelle teksten i "hovedsangen" hans "baby". For meg føles det ut som om det er veldig repetativt og lite tanke lagt inn bak det bortsett fra rytme og rim. Nå er nok dette sikkert ikke sant og det finnes sikkert et skjult meningsfult "budskap", men det hørte ikke jeg og ønsker ikke å høre en sang x antall ganger før jeg liker den. Dette gjelder egentlig ALL "dinsney" musikk. og mye pop.

også liker jeg ikke "baby, baby, ahh!" tonen er høy og vond. så kommer den x antall ganger till.

Er enig med LesPaul kort sagt. holde seg unna musikken man ikke liker høres egentlig ut som en god ide, men hvis jeg sitter fast et sted med den musikken så ville jeg nok gjøre noen tiltakk for å stoppe den.
Sitat av Agaen Vis innlegg
Vell, folk er vell missunelig.
Hallo, kin ville ikkje songe inn et par songa med autotune, for å tjena milliona på milliona av dollar, å data Selena Gomez?!
Nei, gutten leve livet!
Men, eg kan ikkje takla musikken hans, eg forlate rommet når da kjeme på. Enkelt å greit :P
Vis hele sitatet...
Jeg ville ikke. Jeg vil heller spille trommer i en jazztrio og bli "verdens"kjent i undergrunnen, og ha den jenta jeg har ut livet.
Jeg digger han.

Never say never
Personlig tror jeg at alle som "hater" han er så jævla sjalue at de kunne gjort hva som helst for å være i hans situasjon. Tenk alle de penga, damene, festene, kjendisvennene, osv. han har.

Han har oppnådd sykt mye, fylle hele Madison Square Garden på under 22 minutter f.eks.

Jeg er ingen "belieber", men har respekt for han.
Sitat av fisk23 Vis innlegg
Personlig tror jeg at alle som "hater" han er så jævla sjalue at de kunne gjort hva som helst for å være i hans situasjon. Tenk alle de penga, damene, festene, kjendisvennene, osv. han har.

Han har oppnådd sykt mye, fylle hele Madison Square Garden på under 22 minutter f.eks.

Jeg er ingen "belieber", men har respekt for han.
Vis hele sitatet...
Enig i det du sier.. Han burde få like mye respekt som artister som Eminem, Bruno Mars osv.
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
De fleste "haters" er vell bare misunnelig..
Vis hele sitatet...
Sitat av saxoni Vis innlegg
Det har du helt rett i, Exotic.
Vis hele sitatet...
De fleste "haters" hater de som forguder Bieber. De såkalte beliberne (aner ikke hvordan det skrives da det ikke er et ord).