Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2595 758232
når jeg tenker meg om fikk jeg faktisk en liten pakke hvor det sto rist på ! takk for at dere minte meg på det :P hehe

hvordan funker disse ristene ? er det slik at jeg bare skal legge de neddi brønnen ?
Beste er jo bare røyke helle buds. uten tobakk. Men så klart det blir dyrere og det blir stramt. :P
Selv synes jeg pott er best i en jonas :P
Nei, det blir til melk.

Selvfølgelig kan du det! Har du ikke rist, så kan du ta en nål og stikke masse hull i et telys, så klippe du til.
Sitat av simengeorg Vis innlegg
Nei, det blir til melk.

Selvfølgelig kan du det! Har du ikke rist, så kan du ta en nål og stikke masse hull i et telys, så klippe du til.
Vis hele sitatet...
hadde faktisk rist men hvordan er det jeg skal putte risten nedi bongen ? fant ikke no video på youtube
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av Realtaylor Vis innlegg
hadde faktisk rist men hvordan er det jeg skal putte risten nedi bongen ? fant ikke no video på youtube
Vis hele sitatet...
Du legger den i skålen...
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Du legger den i skålen...
Vis hele sitatet...
mente skålen! hehe :P
Sitat av Realtaylor Vis innlegg
hadde faktisk rist men hvordan er det jeg skal putte risten nedi bongen ? fant ikke no video på youtube
Vis hele sitatet...
Om du ikke klarer å komme på en grei patent for dette på egenhånd så trenger du strengt tatt ikke å røyke weed, da er du mer enn tullete nok fra før.
Sitat av Knask Vis innlegg
Om du ikke klarer å komme på en grei patent for dette på egenhånd så trenger du strengt tatt ikke å røyke weed, da er du mer enn tullete nok fra før.
Vis hele sitatet...
hahahaha! tilgi meg ?
Sist endret av Realtaylor; 12. april 2012 kl. 21:24.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Hvaslags bong er det?
Hvis den er akryl har den trolig et metalløp ut av seg med en liten metallskål i. Hvis du har kjøpt en annen skål burde du skru av denne metallskålen og skru på din egen, legge i rist, fylle på med weed og trekke mandige trekk mens du ser på skippern.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Hvaslags bong er det?
Hvis den er akryl har den trolig et metalløp ut av seg med en liten metallskål i. Hvis du har kjøpt en annen skål burde du skru av denne metallskålen og skru på din egen, legge i rist, fylle på med weed og trekke mandige trekk mens du ser på skippern.
Vis hele sitatet...

det er glassbong
Sist endret av Realtaylor; 12. april 2012 kl. 21:29.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av Realtaylor Vis innlegg
det er glassbong
Vis hele sitatet...
Får du den til? Hvis ikke er det bare å ta bilde og poste her, så kan vi hjelpe deg.
Sist endret av PerPerPerPer; 12. april 2012 kl. 21:35.
Hva med å legge aliminiumsfolie over brønnen og lage bittesmå hull slikt ikke ikke det blir sugd igjennom?

Med en bitteliten nål.
Sist endret av Prompdompap; 12. april 2012 kl. 21:46. Grunn: Glemte noe
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av Prompdompap Vis innlegg
Selv syntes jeg egentlig at om man er heldig at ikke vinden blåser inn i vinduet så funker det like greit med ingenting eller sigarett. Så lenge man ikke tar med jointen eller bongen inn i rommet mens den ryker eller skal leke Snoop dogg mens man blåser ut røyken så tviler jeg på at det vil lukte noe inne. Hvis ikke kan man jo bare ta seg en liten tur ut og gjøre det.
Vis hele sitatet...
Kan være trøblete for byfolk eller folk som bor i hus med foreldrene, så hører de lighteren tennes etc. Selv røyker jeg fra vinduet når foreldrene er i hus.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Kan være trøblete for byfolk eller folk som bor i hus med foreldrene, så hører de lighteren tennes etc. Selv røyker jeg fra vinduet når foreldrene er i hus.
Vis hele sitatet...
Det har aldri vært noe problem for meg

Men hvis man er redd for å blitt tatt kan man alltids tenne en sikkerhets-sig slik at man kan stompe jointen eller pøve gjemme vekk bongen og rette fokus mot siggen hvis noen eventuelt skulle sett deg utenfor.

Det er et tips som gjelder for alle som røyker steder der man KAN bli oppdaget. Det er en livredder til tider det

Man hvis man vil skjulle lighter klikket kan man jo alltids kremte litt :P
Sist endret av Prompdompap; 13. april 2012 kl. 00:39.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av Prompdompap Vis innlegg
Det har aldri vært noe problem for meg


Man hvis man vil skjulle lighter klikket kan man jo alltids kremte litt :P
Vis hele sitatet...
Ja, det er jo det da.. Problemet er jo ikke at det er en lighter lyd, problemet er at det er en lyd. Hva skal noen gjøre nedenfor vinduet til moren og faren min klokken ett om natten?
u c my problm, sir?

Heldigvis er jeg ninja som faen, så jeg røyker enten ut vinduet eller går ut hoveddøra. Og ut på veien.
For noen dager siden så jeg på en tv reklame på tv2 eller noe, dagbladet fredag sier coffeeshopsa i Amsterdam stenger dørene for ''narkoturistene''. Så da var det vel gjort, ingen tur på meg i sommer.
Er dette bare ren lureri fra dagbladet siden forskjellige type aviser i mange år har fortalt det samme? Skjønner ingenting, er hvertfall veldig kjedelig for min del og andre som røyker som hadde store planer dit. Dette er ikke tull, dere kan glane litt på tven så ser dere reklamen.
Sitat av jusse92 Vis innlegg
For noen dager siden så jeg på en tv reklame på tv2 eller noe, dagbladet fredag sier coffeeshopsa i Amsterdam stenger dørene for ''narkoturistene''. Så da var det vel gjort, ingen tur på meg i sommer.
Er dette bare ren lureri fra dagbladet siden forskjellige type aviser i mange år har fortalt det samme? Skjønner ingenting, er hvertfall veldig kjedelig for min del og andre som røyker som hadde store planer dit. Dette er ikke tull, dere kan glane litt på tven så ser dere reklamen.
Vis hele sitatet...
Enkelte disktrikter vil stenge turister ute fra coffeeshopsa, men bl.a Amsterdam har motsatt seg dette, så der vil det visstnok ikke bli innført før tidligst 2013.
Hva skjer hvis jeg blander forskjellige typer grønt og røyker det? Får jeg bedre effekt, eller blir det bare fucka?
Sitat av choxorz Vis innlegg
Hva skjer hvis jeg blander forskjellige typer grønt og røyker det? Får jeg bedre effekt, eller blir det bare fucka?
Vis hele sitatet...

Det er ikke noe problem. Du vil bare bli ruset.
Sitat av choxorz Vis innlegg
Hva skjer hvis jeg blander forskjellige typer grønt og røyker det? Får jeg bedre effekt, eller blir det bare fucka?
Vis hele sitatet...
Blander du lite potent marijuana med potent marijuana så vil du få bedre effekt enn om du inntok den første typen alene, naturlig nok. Ellers kan det gi utslag på smak/ettersmak og lukt av mekket, eventuelt fingrene dine dersom du røyker joint. Inntar du en strain som alene vil gi hovedsaklig couchlock sammen med en annen som vil gjøre deg relativt høy, så kan du nok oppleve distinktivt ulike, om enn minimale, effekter fra begge strainene. Dette varierer riktig nok mtp. kvaliteten på produktene og individet som eksperimenterer
Litt kleint å gå til tannlegen fjern. Har helt ekstremt skrekk for tannleger. Bare lukten der inne får meg til å nærmest brekke meg. Tok en god joint med to kompiser en stund før og jeg latterlig fjern, så klart. Blodrød i øynene og så dehydrert at det var liten vits med slange for å suge bort spytt. "Sånn, bare spytt og skyll, du!". Spytte, eh, hva? Jeg bare kom med en eller annen dustete forklaring. Dama hadde tross alt rosa jobbantrekk. Sikkert ikke så moralsk streng. Det mamma sa til meg etterpå var iallefall "Jeg skjønner jo hvorfor du var så rolig, da haha. Så det på øynene dine".
Sist endret av Lucy In The Sky; 17. april 2012 kl. 00:34.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Litt kleint å gå til tannlegen fjern. Har helt ekstremt skrekk for tannleger. Bare lukten der inne får meg til å nærmest brekke meg. Tok en god joint med to kompiser en stund før og jeg latterlig fjern, så klart. Blodrød i øynene og så dehydrert at det var liten vits med slange for å suge bort spytt. "Sånn, bare spytt og skyll, du!". Spytte, eh, hva? Jeg bare kom med en eller annen dustete forklaring. Dama hadde tross alt rosa jobbantrekk. Sikkert ikke så moralsk streng. Det mamma sa til meg etterpå var iallefall "Jeg skjønner jo hvorfor du var så rolig, da haha. Så det på øynene dine".
Vis hele sitatet...
Morsomt, men jeg ville ALDRI ha gjort noe slikt selv. Måten sansene mine forsterkes på, sammen med at jeg er veldig "bevisst" ville gjort det til et rent helvete. Ser for meg at jeg ligger der og kjenner den minste beføling av huden som et stikk gjennom hele kroppen, lyset, de skarpe lydene og hele situasjonen blir en skrekkfilm når jeg forestiller meg det.
Heldigvis har jeg ikke noe problem med tannleger til vanlig, så det er jo ikke noe problem egentlig.

Jeg tror alkohol kunne gjort en tannlegetime bedre for meg, da jeg føler at det på en måte har motsatt effekt, demper sansene og bevisstheten til apatiske nivåer. Men så liker jeg ikke alkohol heller..

Men men, forskjellig fra individ til individ
Sist endret av lex123; 17. april 2012 kl. 14:24.
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Kjapt spørsmål: Drikke før røyke eller røyke før drikke?
Sitat av GeirGeirGeir Vis innlegg
Kjapt spørsmål: Drikke før røyke eller røyke før drikke?
Vis hele sitatet...
Drikke før røyke, selvfølgelig. Gjør du omvendt spyr du garantert, hehe.
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Drikke før røyke, selvfølgelig. Gjør du omvendt spyr du garantert, hehe.
Vis hele sitatet...
Støtter denne. Første gang jeg prøvde cannabis var før en skolefest, og jeg husker ingenting av den festen, bortsett fra de videoene folk filmet av meg... Våknet også opp med en tidligere hvit skjorte som hadde alle mulige farger på seg (gress, vin, bols blå, øl), rene kunstverket altså

Edit: Har forøvrig aldri kastet opp etter kun å ha røyket eller kombinert det med alkohol. Alkohol alene, plenty of times.
Sist endret av Tawon; 18. april 2012 kl. 19:12.
Pålitelig kilde
Bredesen's Avatar
Sitat av GeirGeirGeir Vis innlegg
Kjapt spørsmål: Drikke før røyke eller røyke før drikke?
Vis hele sitatet...
Kommer an på hvilken form du vil komme i. Skal du ta et par pils med kompisene dine ville jeg anbefalt røyke før drikke, men om du skal ut å bli svingstang ville jeg gjort omvendt.
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Takker for svar, får se hva faen jeg finner på utover kvelden
Husker godt da jeg var på nedturen etter fire gram sopp. Planen var å legge seg men plutselig ringer kompisen til han jeg var sammen med, og insisterte på å få komme inn. Han var fullstendig dritings, og hadde løpt fra taxien. Vi sitter der steine som Mount Everest mens han prater i vei som at han gikk på karate med Bertine Zetlitz som han påsto hadde banket ham. Ikke bare det, nei. Han skulle også vise hvor Breivik skulle sitte i retten, og han hadde en koffert med en million kroner hjemme. Vi delte en joint med ham, og rundt fem, ti minutter etterpå krøp og slepte han seg bortover gulvet til dassen for å spy som en foss. Der inne sov han vel i et par timer. Da jeg våknet hadde han greid å komme seg til rette i en stol, iallefall.

Alkohol + weed for min del, vertfall, = No go.
Sist endret av Lucy In The Sky; 18. april 2012 kl. 21:54.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
En annen ting med alkhol + cannabis er jo om man er full, og gjerne litt små svimmel.. og røyker og blir enda mer svimmel elelr svimmel i det hele tatt...


BLØØØÆÆÆÆHHH!!!! Hehe :P
Sist endret av deGrønne Skoger; 19. april 2012 kl. 00:23.
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Litt kleint å gå til tannlegen fjern. Har helt ekstremt skrekk for tannleger. Bare lukten der inne får meg til å nærmest brekke meg. Tok en god joint med to kompiser en stund før og jeg latterlig fjern, så klart. Blodrød i øynene og så dehydrert at det var liten vits med slange for å suge bort spytt. "Sånn, bare spytt og skyll, du!". Spytte, eh, hva? Jeg bare kom med en eller annen dustete forklaring. Dama hadde tross alt rosa jobbantrekk. Sikkert ikke så moralsk streng. Det mamma sa til meg etterpå var iallefall "Jeg skjønner jo hvorfor du var så rolig, da haha. Så det på øynene dine".
Vis hele sitatet...
Kjenner meg igjen. Hit'a bongen før jeg skulle til tannlegen. Fikk cotton mouth fra helvete. Sykt ubehagelig å få den greia i kjeften som skal suge bort spyttet, når man ikke har noe spytt. Slangen satt seg fast i alt som var i munnen, ekstremt ubehagelige 1,5t (Rotfylling :/)
Har hørt at at det går ann å legge ønsket mengde grindet hasj eller marihuana i sitronsaft man har presset ut av en sitron for å så la det ligge der i noen dager. Hvis man drikker dette skal man visst få en lik effekt som en pot brownie.
Stemmer dette? Er det så enkelt?
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Sitat av CountDrugula Vis innlegg
Har hørt at at det går ann å legge ønsket mengde grindet hasj eller marihuana i sitronsaft man har presset ut av en sitron for å så la det ligge der i noen dager. Hvis man drikker dette skal man visst få en lik effekt som en pot brownie.
Stemmer dette? Er det så enkelt?
Vis hele sitatet...
Høres ekstremt surt ut, kan se for meg ansiktsuttrykket mitt når jeg smaker det, hehe
Sitat av CountDrugula Vis innlegg
Har hørt at at det går ann å legge ønsket mengde grindet hasj eller marihuana i sitronsaft man har presset ut av en sitron for å så la det ligge der i noen dager. Hvis man drikker dette skal man visst få en lik effekt som en pot brownie.
Stemmer dette? Er det så enkelt?
Vis hele sitatet...
At sitronsyre i romtemperatur visstnok skal kunne løse opp de aktive cannabinoidene vil jeg si er en myte, men drikker du sitronsaften sammen med mekket så vil du nok få en effekt ut i fra hvor mye mekk du drikker. Jeg ville heller kjørt safe og enten røyket det eller løst det opp i fett. Her har du en oppskrift hvor vedkommende bl.a. bruker sitronsyre som ingrediens.

Her har du også litt relevant lesestoff om emnet.
Har en brukbar porsjon med weed på vei til helgen og er litt nysgjerrig på å bake spacecakes, den "tradisjonelle" metoden er vel med brownies men er egentlig ikke så keen på brownies da jeg har klart å ete med lei på sjokolade så tenkte kanskje å prøve banankake.

Er det noen som har prøvd ut dette? vil dere si det er verdt det å bake kake på gress eller bør jeg like gjerne røyke det?

Framgangsmåten for å bake med grønt og brunt er vel den samme ved at man løser det opp i smør?

og til slutt hvor mye gress bør jeg regne med å bruke på et "bakverk" til 2-3 jenter og 2 menn med tanke på at dette tas opp mye mer effektivt om man eter det?
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Er det første gangen du inntar det oralt?

Belag deg ihvertfall på en mye lenger "trip". Fremgangsmåten er den samme, men grønt skal helst trekke veldig mye lenger enn brunt. Det finnes utallige videoer på youtube som lærer deg dette. Det blir også mye mer psykoaktivt ved oralt inntak, så rusen er noe annerledes. Mye mer "trippy", for å bruke et slikt utrykk. Når det kommer til mengde så kommer det litt ann på kvalitet også, selvsagt. Så det er litt vanskelig å si!
Sist endret av daimeno; 25. april 2012 kl. 19:59.
Hallais.
Bor for tiden i Malawi, hvor det blir dyrket noe av verdens fineste Cannabis Sativa. De har en metode paa og forbedre cannabisen paa betydelig, de pakker budsa i banan eller mais blader for saa og grave den under baken i en periode. Dette omdanner cannabisen til noe helt spesielt.
Har akkurat startet en liten traad om dette temaet med bilder osv. Ville vaert veldig artig om flere deltar praten
Link
http://freak.no/forum/showthread.php?t=219437
Sist endret av Glade; 25. april 2012 kl. 22:13.
Sitat av Membranplan Vis innlegg
et lite tips forresten: Ta med vann! Det ødelag litt min forrige tur at jeg gikk med nesten konstant cottonmouth.

Hade!
Vis hele sitatet...
Kjenner meg veldig igjen der! Skulle på tur i dag og glemte vann, endte opp med at jeg sugde vann fra mosen, må ha sett rimelig dumt ut egentlig.

Ellers er det utrolig deilig å røyke alene i skogen, særlig når det regner litt eller er veldig fuktig, da blir skogen veldig magisk. Man trenger heller ikke bekymre seg for politi, foreldre eller bare nysgjerrige naboer .

Anbefales!
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Kjenner meg veldig igjen der! Skulle på tur i dag og glemte vann, endte opp med at jeg sugde vann fra mosen, må ha sett rimelig dumt ut egentlig.

Ellers er det utrolig deilig å røyke alene i skogen, særlig når det regner litt eller er veldig fuktig, da blir skogen veldig magisk. Man trenger heller ikke bekymre seg for politi, foreldre eller bare nysgjerrige naboer .

Anbefales!
Vis hele sitatet...
Amen.

Så lenge været og stedet du befinner deg på er fint isoleres man helt sinnsykt inn i egne tanker siden man ikke trenger å forholde seg til annet enn naturen.
Sist endret av Prompdompap; 25. april 2012 kl. 22:36.
Sitat av Prompdompap Vis innlegg
Amen.

Så lenge været og stedet du befinner deg på er fint isoleres man helt sinnsykt inn i egne tanker siden man ikke trenger å forholde seg til annet enn naturen.
Vis hele sitatet...

Enig. Er rett og slett utrolig, danner seg figurer av trærne og hver sti virker super magisk og spennende!
Sitat av daimeno Vis innlegg
Er det første gangen du inntar det oralt?
Når det kommer til mengde så kommer det litt ann på kvalitet også, selvsagt. Så det er litt vanskelig å si!
Vis hele sitatet...
Jeg forventer for all del ikke noe guddommelig gress liksom, hadde vært fett men dritt blir det nok ikke.

hvor mye snakker vi om at jeg kan regne med å bruke på en porsjon? jeg røyker meg en rev i ny og ne, prøvd meg på brownies en gang før men spiste nok for lite. kan legge til at jeg er en mann på ~80-90kg, vet at man lett kan ende opp med å få i seg for mye når man spiser så vil være safe. får legge resten av bakverket bakerst i et skap med mye bobleplast forran så holder jeg meg unna resten å
Gutta, jeg skal til Amster i sommer. Vi skal være der i 4 dager, så da har jeg hovedsaklig tre spørsmål.
- Hvor mye vil det koste meg å være stein i 4 dager (tenker bare på hasj/weed-priser over en firedagers-periode altså)
- Noen merker eller coffeeshops å anbefale?
- Noe annet vi kan gjøre som er å anbefale? Tenker spesielt siden jeg har med meg to som sannsynligvis ikke kommer til å røyke. Er det noe uteliv eller noe annet som er verdt å gjøre for tre kompiser?
EDIT: da fikk man i seg litt lørdagskos

Ser greit ut, frisk grønnfarge med litt pels i brunoransj, sticky og lukter ganske gran-aktig.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av trckLOL Vis innlegg
- Hvor mye vil det koste meg å være stein i 4 dager (tenker bare på hasj/weed-priser over en firedagers-periode altså)
- Noe annet vi kan gjøre som er å anbefale? Tenker spesielt siden jeg har med meg to som sannsynligvis ikke kommer til å røyke. Er det noe uteliv eller noe annet som er verdt å gjøre for tre kompiser?
Vis hele sitatet...
http://rt-now.com/wp-content/uploads...-Shop-Menu.jpg
Du vet selv hvor mye du trenger for å bli fjern.

Har ikke vært der selv, men vil se torturmuseet og "landet" (vindmøller og enger og shit(mens jeg er fjern))
Sitat av trckLOL Vis innlegg
Gutta, jeg skal til Amster i sommer. Vi skal være der i 4 dager, så da har jeg hovedsaklig tre spørsmål.
- Hvor mye vil det koste meg å være stein i 4 dager (tenker bare på hasj/weed-priser over en firedagers-periode altså)
- Noen merker eller coffeeshops å anbefale?
- Noe annet vi kan gjøre som er å anbefale? Tenker spesielt siden jeg har med meg to som sannsynligvis ikke kommer til å røyke. Er det noe uteliv eller noe annet som er verdt å gjøre for tre kompiser?
Vis hele sitatet...
Kommer sykt mye ann på personen. Jeg kjenner en som mest sannsynlig kunne brukt flere tusen på den tiden der, mens jeg hadde ikke greid mer en ett-to gram per dag.
Okei, la meg spørre om et litt lettere spørsmål da. Ferien er midt i August (kanskje til den 16.). Jeg skal inn i Forsvaret i slutten av September. Jeg røyker svært sjeldent, men på denne turen kommer jeg til å være stein dag ut og dag inn.

1. Vil det fortsatt være THC i kroppen min etter over en mnd. når jeg ikke er innrøyka?
2. Gjøres det narkosjekk ved ankomst til rekruttskolen (førstegangstjeneste)?

Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
http://rt-now.com/wp-content/uploads...-Shop-Menu.jpg
Du vet selv hvor mye du trenger for å bli fjern.

Har ikke vært der selv, men vil se torturmuseet og "landet" (vindmøller og enger og shit(mens jeg er fjern))
Vis hele sitatet...
Er disse prisene (de to radene til venstre altså, ikke pre-rolled) per gram?
Sist endret av ffdck; 28. april 2012 kl. 02:45.
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
1. Nei, mest sannsynelig ikke hvis du ikke røyker så ofte. En garanti kan jeg ikke gi, men vil tro du er safe.
2. Ja, det vil jeg tro, da en kamerat ble kastet ut tidlig på grunn av at han røyka hissig før han dro inn.

Ja det er per gram. Jeg brukte selv ca 40-50euro dagen på weed sist gang jeg var i dammen, men da var jeg langt nedi kjellern å henta krefter hver dag for å trykke i meg extra mye.
Pluss kjøpte bare det dyreste hver dag.

When in rome, do as the romans. When in amsterdam do as the rastafarais!

Kan anbefale Dampkring, Barneys, og The Doors coffeeshoppene.
Spesielt Morrison Haze på the doors!

God tur!

Annet å anbefale er show på Banana Bar!, ligger i redlight district.
Showet koster 50euro per mann som deltar, og er absolutt verdt det.
Trust me.
http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7716351
har politiet gitt opp og fjerne dealerne langs elva?
Sitat av MercedesE Vis innlegg
http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7716351
har politiet gitt opp og fjerne dealerne langs elva?
Vis hele sitatet...
Hun sa jo at de fjerna folk pga narkotika fra elva hver dag, 200 bare i år.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Dette har sikkert blitt snakket om før men anyways.

Hva gjør dere med støvet som sitter igjen på innsiden av posen? (overat langs sidene etc) Kan tenke meg at man blir rimelig fjern på dette og er ikke keen på å kaste en stor ziplock som er dekket av det..
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Dette har sikkert blitt snakket om før men anyways.

Hva gjør dere med støvet som sitter igjen på innsiden av posen? (overat langs sidene etc) Kan tenke meg at man blir rimelig fjern på dette og er ikke keen på å kaste en stor ziplock som er dekket av det..
Vis hele sitatet...
Jeg putter en liten dose med tobakk oppi zippen, som jeg gnir mot posen.
Sist endret av TheGloryHole; 1. juni 2012 kl. 18:02.