Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 1511
På noen sider har man innført et "level system" som viser hvor aktiv man er...
Det jeg lurte på er om det finnes en lur måte å stille på denne levelen selv. For et eller annet sted må jo infoen om hvor aktiv man er sendes og hvis man kunne finne det eller noe sånt.
En jeg kjenner vet hvordan man gjør dette, men han er taus :/

Hvis noen vet hva jeg mener og evt. vet om en måte: Takk

Vet at det er et litt latterlig spørsmål, men er litt gøy...
Kan du forklare litt mer om dette systemet du babler om?
noe sånnt som "innlegg per dag"?
Antar han prater om torrentsider, der de måler hvor mye man laster opp. Eneste jeg kan tenke meg.
Trådstarter
32 2
hmm .. Skal prøve: ikkesant jo mer man er på den siden det måtte gjelde og er der mye og klikker seg rundt på siden og gjør alt så går man opp i level etterhvert.
Know what im sayin !?

Ikke noe torrent her... Sjekk f.eks www.catchgamer.no og finn en bruker så ser du levelen hans
Gi oss link til en slik side da!

Høres ikke så vanskelig ut å manipulere ett slikt system. Men finnes sikkert 1000 forskjellige..

Edit: så linken nå.
Trådstarter
32 2
Det skal være mulig å stille på det eller hur ?
Sitat av rolf2k
Det skal være mulig å stille på det eller hur ?
Vis hele sitatet...
Tja, om du gidder å finne en lenke som forklarer for brukerne av catch hvordan dette "level" systemet fungerer (jeg antar det må finnes noe slikt), så vil det være enklere å finne ut.
Tipper det regnes ut på bakrunn av antall poster, artikkler og komentarer osv..
Trådstarter
32 2
ja, men som sagt.. Det var en som gjorde det på meg engang fordi jeg gav han et program, men han ville ikke si åssen han gjorde det.. Men det funka iallefall.

Info gitt til brukerne: Alle brukere starter på level 1, og det blir progresivt vanskeligere å øke i level for hver level man paserer, altså det er vanskeligere å komme fra level 2 til level 3 enn fra level 1 til level 2. Har per i dag ikke satt noen max grense for level men kommer sikkert til å implementere en liten max/øvre grense hvor man begynner å miste poeng dersom man ikke holder seg aktiv

Hvordan man får poeng vil vi ikke gå ut med men man trenger ikke være rakettforsker for å gjette seg til det. Det er implementert minuspoeng system for å forhindre spam og liknende, så det lønner seg ikke om man vil stige
Kan dermed si at å klikke seg rundt på siden vil dermed ha en positiv effekt på poengene dine.
Altså det er tydligvis pluss poeng for å klikke på linker, og sikkert pluss poeng for hvor lenge du er online (minutter og timer).
Trådstarter
32 2
ja, og da er jo spørsmålet hvor denne infoen sendes og hvordan man evt. kan endre den ;P
Da er mitt spørsmål, er det verdt det? Du må tydligvis ha tak i noen som har peiling på php/web scripting..
Trådstarter
32 2
javel. men går det ann å finne kilden ved hjelp av kildekoden ? for jeg finner ingenting.
kildekode, det sier seg selv..

Du har nok ikke koden til akkurat det scriptet.. Hvis du finner den så blir det veldig mye lettere.
Sist endret av Cybergasm; 22. mars 2006 kl. 23:33.
Trådstarter
32 2
finner ikke noe med level der
For å si det sånn.. Jeg tviler på at noen vil orke å stresse såpass for deg slik at du finner dette ut. Så du må nok finne noen som vet akkurat hvordan du lurer dette scriptet, eller lære deg php eller så kan tafse litt på google.
Skal knækkes
Golder's Avatar
Jeg flyttet denne til blackhat-forumet siden det ser ut som om du har tenkt å drive mørk virksomhet.
(Andre Crew eller moderator på blackhat-forumet får flytte den videre om jeg feilplasserer.)
Jeg tror du trenger et progg som kan hoppe fra side til side. En makro av noe slag ville vel ordne det ganske greit.

Hvis sidene har et lignende system av det som er på nFF
showthread.php?t=62762

Så kan du lage en makro som hopper fra XX til XX hvert X sekund. Den scrambler en ID el.).

Feks:

t=62762
10sec: t=78652
10sec: t=78653
10sec: t=78654

Da vil du jo være "aktiv" på siden. Hadde noe lignende på et sånn nettsamfunn, mest for å treffe flest mulige profiler, dermed komme i snakk med flest mulig folk. Dette var sånn i 14års alderen, så det er en stund siden.
Sist endret av Thedeeq; 23. mars 2006 kl. 00:11.
Pass på minus poengene da.. det er kanskje minus hvis du feks besøker 10 sider på 2 sec. Du skulle hatt koden til scriptet.
Såvidt jeg veit, kan man vel legge inn så "besøkstiden" minimumstiden på poeng/minuspoeng.

Prøv denne
Sitat av rolf2k
Kan dermed si at å klikke seg rundt på siden vil dermed ha en positiv effekt på poengene dine.
Vis hele sitatet...
Det var da en av de mere kreative måtene for å få vist flere reklamer på siden sin.
Trådstarter
32 2
Sitat av Thedeeq
Jeg tror du trenger et progg som kan hoppe fra side til side. En makro av noe slag ville vel ordne det ganske greit.

Hvis sidene har et lignende system av det som er på nFF
showthread.php?t=62762

Så kan du lage en makro som hopper fra XX til XX hvert X sekund. Den scrambler en ID el.).

Feks:

t=62762
10sec: t=78652
10sec: t=78653
10sec: t=78654

Da vil du jo være "aktiv" på siden. Hadde noe lignende på et sånn nettsamfunn, mest for å treffe flest mulige profiler, dermed komme i snakk med flest mulig folk. Dette var sånn i 14års alderen, så det er en stund siden.
Vis hele sitatet...
Hehe det var et sånt program jeg jeg gav han som stilte på levelen.. man får flere besøkende, men det påvirker levelen negatitvt, derfor bruker jeg ikke det lenger..

Sitat av Thedeeq
Såvidt jeg veit, kan man vel legge inn så "besøkstiden" minimumstiden på poeng/minuspoeng.

Prøv denne
Vis hele sitatet...
Hvilken av dem ?? Kanskje gi direktelink og ikke en side full
Sist endret av rolf2k; 23. mars 2006 kl. 15:58.
Trådstarter
32 2
Finnes det et macro program som recorder hvert tastetrykk og museklikk du gjør så du kan spille gjennom det hele natta lang ?
Trådstarter
32 2
ingen av dem funker ordentlig..