Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2654
Jeg vil ødelegge for andre brukere på ett lokalt nettverk. (Skole FTW!)
Jeg vil kunne skru av maskinene dems, styre PC'ene dems, starte programmer og kjøre script hos dem...
Jeg har administrator bruker, bruker min egen laptop på nettverket.
Noen som har noen gode triks?
Det finnes ørten tråder om dette fra før. Jeg ser ingen grunn til å gjenta alle tipsene som allerede finnes på forumet.
Kjanske ikke så destruktivt men gøy alikavell.
Sitat av http://www.computerhope.com/nethlp.htm
NET SEND {name | * | /DOMAIN[:name] | /USERS} message

Sends messages to other users, computers, or messaging names on the network. The Messenger service must be running to receive messages.

You can send a message only to an name that is active on the network. If the message is sent to a username, that user must be logged on and running the Messenger service to receive the message.
name Is the username, computername, or messaging name to send the message to. If the name is a computername that contains blank characters, enclose the alias in quotation marks (" ").
* Sends the message to all the names in your group.
/DOMAIN[:name] Sends the message to all the names in the workstation domain. If name is specified, the message is sent to all the names in the specified domain or workgroup.
/USERS Sends the message to all users connected to the server.
message Is text to be sent as a message.
Vis hele sitatet...
Tviler på at det går på skolen, funker værtfall ikke hos oss...
At du har administratorrettigheter på din egen maskin, hjelper deg lite. Du må nesten ha adminrettigheter på nettverket for å kunne gjøre noe slikt.

Egentlig foreslår jeg at du går ut og legger deg i snøen et par dager, da føler du deg mye bedre.
Sist endret av LeChuck; 8. desember 2005 kl. 21:07.
Hvorfor vil du ødelegge for andre brukere på nettverket? Er det morsomt å ødelegge for andre? Jeg tror at du ville ha blitt forbanna hvis noen "hacket" din PC via skolens nettverk og begynte å kødde med den.
Vel, hvis admin er fornuftig så har han nok slått av muligheten for net send. Så hvis det ikke går har du grunnen der.

Du kan også prøve å finne ut av admin passordet på nettverket, admin passordet ditt på lappisen hjelper dessverre ikke der.
Som admin lærling tror jeg nok jeg ville blitt rimelig irritert over slikt på mitt (skole) nettverket. Skal ikke se bort ifra at du fort hadde sitti med en laptop stappa med virus etter kort tid med "kødding".
cmd er ihvertfall ikke blokkert på noen av maskinene, barneskole FTW!
Jeg vil ikke direkte "ødelegge" for dem, bare sette en støkk i dem..
Admin passord på nettverket er ikke vannskelig å få.
Men det er ikke mye sikkerhet i nettverket, barneskole
Er man ikke sånn 12 år når man går på barneskole?

edit: Herrejesus... Du er jo 11 år
Sist endret av Digital Hybrid; 9. desember 2005 kl. 08:06.
HAhaha, jeg lurte på om jeg skulle vise til ettercap, men det er vel redundant egentlig.
Ble litt flirfull her nå...
Tror nok du gjør lurt i å ta tiden til hjelp, og vente til du eventuelt får bruk for informasjonen i sammenheng med noe greit/positivt, eller se litt på egenhånd (Google er en fin bil), bare du har engelsken i orden. Ting du kan slå opp: Ethereal; Ettercap; Iwhax; Metasploit Framework; Nmap; k-otik og verktøy som er presentert på Nmap's hjemmeside. En haug med andre ting også, men det er nå et sted å begynne.
CMD er ikke blokkert, som jeg tenkte.
Er "Netbus" eller "Netbuster" de jeg ser etter?
Har også innstalert Family Keylogger på mange av maskinene ;D

Edit: Nå ble jeg utestengt fra skolens datamaskiner en ukes tid for å bruke net send
Sist endret av flekk; 9. desember 2005 kl. 10:28.
Grow up... hvilken hensikt, og hva skal du oppnå med det?
Finnes mange metoder, men tror ikke du har godt av å lære slikt hvis du har den hensikten.
drittunge ass, hvorfor ødlegge for andre. tenk om de gjorde det med deg da
Rett å slett tragisk.
Prøv å lage noe, isteden for å ødelegge.
Det er mitt tips til deg, skal love deg du kommer mye lenge i livet med det.
Jeg har tenkt på å lage en trojaner med Gamemaker og GML, sammen med online dll'en.
Jeg legger den ut hvis jeg klarer det

Edit: GML er ett programmeringsspråk som ligner veldig på C++.
Sist endret av flekk; 9. desember 2005 kl. 11:16.
Først trodde jeg du var tilbakestående, men nå forstår jeg at du ikke er det, du er bare tåpelig
Du hadde bare godt av å bli stengt ute fra datamaskinene for å bruke net send. Normalt sett prøver en å skjule all slags spor...

Dersom du vil være en tøff hacke gutt, så bruk idet minste noen andre sin bruker for å skjule deg.
Sist endret av møkk; 9. desember 2005 kl. 11:29.
Det var ikke meg som gjorde det, men jeg viste en annen det, så sendte alle det tilslutt, og jeg fikk jo skylda. <.<

Men det virker ikke umulig å lage en trojaner i GM og GML, kansje bruke VNC med modifisert innstallering?
Aldersgrensen her er 13, du ligger godt under den. Du kan godt hoppe over å komme tilbake noensinne.