Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 951
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey. Har fått henda mine på no krutt. Men lurte på hva jeg burde gå for, british dragon eller bayer schering? Er det bra labs? Har det mye og si?🤔 Takk for svar.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
BD hadde forresten en hvit og litt blå kartong (pakke) hvis det sier noe
Bayer Schering er tysk apotek. Første firmaet som masse produserte testosteron helt tilbake i nazi Tyskland. Dems testoviron er samme som Hitler brukte. Bayer selger til mange land og mange av de i Norge er hentet ut på apotek i Pakistan.


BD finnes det minst 3 stk av hvor alle påstår de er de ekte. Orginale finnes ikke mer. Gamle lederen til BD har laget nye labs og lagt ned, nye labs, vet ikke hvor han har blitt av.

Selv om de ikke er ekte holder det sikkert bra kvalitet. Ryktet pleier å spre seg fort om ting ikke er som de skal.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Bayer Schering er tysk apotek. Første firmaet som masse produserte testosteron helt tilbake i nazi Tyskland. Dems testoviron er samme som Hitler brukte. Bayer selger til mange land og mange av de i Norge er hentet ut på apotek i Pakistan.


BD finnes det minst 3 stk av hvor alle påstår de er de ekte. Orginale finnes ikke mer. Gamle lederen til BD har laget nye labs og lagt ned, nye labs, vet ikke hvor han har blitt av.

Selv om de ikke er ekte holder det sikkert bra kvalitet. Ryktet pleier å spre seg fort om ting ikke er som de skal.
Vis hele sitatet...
Så bayer er ingen dum å ordne seg?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så bayer er ingen dum å ordne seg?
Vis hele sitatet...
Vil si det er relativt safe, men at det er apotek er heller ingen 100% ganranti, da det kan lages fake av det også.

Selv sjeldent opplevd fake varer da jeg brukte. Fikk noe clen som ikke funket og noen varer som var enten litt under dosert eller overdosert.
For min del føler jeg en god UG lab er like bra eller kanskje også bedre en apotek alt i alt grunnet samme funk og lavere pris. Mange apotek bruker blanding olje jeg reagerer dårligere på en flere undergrounds labs også.

Liker tynn olje som sprer seg fint ut i muskelen. Mange apotek produkter har veldig tykk olje.

Noen UG oljer er så tynn at du kan bruke insulin pen og det er selvfølgelig enklere enn å presse en tynn kanyle inn i muskelen.
Har en venn som bruker phenom som blandet i ethyl olate som får dette til.
Sist endret av DrPerception; 9. mai 2019 kl. 16:29.