Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1448
Hei, jeg har fått kjøreforbudbud frem til 19/3-19 av tingretten/polisen. Hvis saken ikke er kommet opp for retten før det kan jeg kjøre etter den datoen da? ( mistanke om kjøring under rus) Bekymra naboer som ringte popo og sa at jeg sjangla ut av bilen. Har en nyliig skade i beinet , knuste nedre delen av leggen/ankelen som måtte bygges opp med 16 skruer og en titanbolt gjennom hele skinnleggen. Derfor går jeg litt rart.

Blodprøver er tatt og jeg kommer garantert til å faile på de. Oxy og litt promille.

Promillen hang igjen fra en fuktig kveld natten før, burde visst at jeg ikke skulle kjøre , men følte meg helt fin i formen. Legen på vakta konkluderte med tester at jeg ikke var påvirket. Men blåste 1.8. Spørmålet er da ; kan jeg kjøre etter den datoen frem til en evnt. rettsak.

Vurderer å selge bilen og kjøpe meg en el-tråsykkel istedet for å betale 650 kr i forsikring i de mnd. jeg ikke får kjøre.

Kan også legge til at jeg har en siktelse på brudd på våpenloven, besittelse og annet småtteri så jeg ser på en fengsel straff på minimum 6 mnd. Kanskje 1 år . I værste fall 3 år

Ja det er jeg som skjøt meg melv med et våde-skudd i lysken/skrotum rett utenfor rema1000 tilgrisa med med blod og ropte etter ambulanse med en ladd pistol i hånda. Og skrek at jeg var skutt.

Driter i straffen, Har sonet dommer før , vil bare vite om jeg kan kjøre etter 19/3-19? Liker faktisk å sone på åpen anstalt, relativt god mat og rutiner , kjenner alle ansatte. Men er kjøringa jeg lurer på.

GHB, sub og 96 får dagene til å fly.
Sist endret av A-tillah; 6. desember 2018 kl. 02:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Med den smørbrødlista du ramser opp så vil jeg tro du kommer til å miste lappen ihvertfall 2 år sånn uten å være noen jurist.
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Promillen hang igjen fra en fuktig kveld natten før, burde visst at jeg ikke skulle kjøre , men følte meg helt fin i formen. Legen på vakta konkluderte med tester at jeg ikke var påvirket. Men blåste 1.8.
Vis hele sitatet...
Hvis 1.8 er dagen derpå-formen din... Hva i himmelens navn gikk du da til sengs med, tre og en halv?
Sist endret av Myoxocephalus; 7. desember 2018 kl. 06:34.