Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 846
En periode 1-3 måneder etter det ble slutt på et langvarig og fantastisk forhold så begynte jeg og røyke hasj veldig hardt, har snart holdtpå me utforskning av andre stoffer som lsd, 2-cb, alprazolam(xanax) amfetamin & mdma i 1 år nå men har alltid vært ansvarlig bruk og hatt en del pauser og fått gjort mye produktivt på pausene jobb, nye venner, trening/kosthold og fått bedre forhold til familie så livet er ganske positivt. Siste 30 dagene har innholdt litt mdma, amf og røyk og ganske rolig rusbruk men har fått en ubehageli følelse over at jeg savner exn min helt ut av det blå? Noen som vet om rus kan være årsaken?
Sist endret av Mysterio16; 4. september 2018 kl. 18:51.
Det er langt flere faktorer i forhold til livssituasjonen/psyken din man kan trekke inn i bildet, og derfor er det du spør om bokstavelig talt klin umulig for noen å svare på - andre enn deg selv eller en psykolog eller lignende som kjenner deg godt.

Til et veldig generisk spørsmål, så skal du få et veldig generisk svar av meg; ja.
Sist endret av brennesle; 4. september 2018 kl. 21:35.
Rusmidler endrer på hjernekjemien din både under og noe etter rusen. Hjernekjemien din er på mange måter «tolken» for tankene dine. Så med det i bakhodet er det ikke umulig at rusbruken din kan gi deg tanker du ellers ikke hadde, eller forsterke tanker du allerede har.

Men det er strengt tatt umulig å si. Det er ikke uvanlig at kjærlighetssorg (eller andre typer sorg) kan komme frem lenge etter den kjipe opplevelsen. Dette har spesielt en tendens til å skje dersom en har undertrykket sorgen og ikke bearbeidet den skikkelig. Når man da får sorgen litt på avstand i livet så kan følelsene komme.

En sørgeprosess er kjipt, men det er kun det som vil kunne gi deg fred. Det kan sammenliknes litt med å trekke en tann med hull i. Litt smerte midlertidig for å få løst problemet på lang sikt.