Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1411
Hei!

Sitter med en stiv nacke og litt stive muskler i ryggen siden en uke.
Blitt mye bedre, men nå er jeg gira på lite Gary Speed.

Noe i meg sier att amfetamin ikke er bra for stive muskler, men kan noen med erfaringer veie in?

Skal vare stille og laga musik og se Netflix.
Det skal ikke vara noe amf-lokking ned på byen osv.

Har og masse diazepam og subutex.
ø
Hva tror dere? Kan jeg ta en halv kvarting eller vill det bara gjøre skade?
Lurer på det samme selv da jeg sliter med samme problemer, har begynt å jobbe mye med kroppen min å det er etter det jeg har begynt å merke hvor mye jeg faktisk har å myke opp, var ikke stiv å støl idet hele tatt før. Noe sier meg at det faktisk er speeden som har forårsaket det.
Etter min erfaring: doser forsiktig og gjør noe fysisk de første to-tre timene (vaske og fikse sånt småtteri i huset man ellers ikke gidder er fint), så du får myket opp litt før du setter deg foran skjermen. Det lønner seg å bevege seg litt før du sover også. Også litt næring og vann underveis, da...
Da kan det for meg faktisk være en bra ting for stive muskler.
Vært der, gjort det.
I mitt tilfelle setter amfetamin musklene i spenn, enten jeg gjør noe eller ei.
Helt ødelagt muskelatur etter bare litt, eller mye amfetamin. Tar noen dager før det er på plass igjen hos meg.
Alright folkens, tusen takk for svar! Setter pris på den sjappa responsen.
Ska mig en liten gni i kæften med det og se hvordan ting utvikler seg.

Takk, dere freaks er the shit!

Update for intresserte;
Begynte med å snorte .01 line. Ventet. Litet kick. Mådde bra.
Pakka ned 0.25 i rizzla og droppa.

Tur jag har jævlig mange muskelavslappende att kombinere med.
Sist endret av travaxa; 2. september 2018 kl. 22:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.