Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 8873
Hadde tenkt å kjøpe noe klær. Men man må betale så ekstremt mye ekstra i toll avgift og merveavgift så prisen går nesten opp 40%. Det jeg lurer på om det er mulig å leie en postboks i Sverige for så å hente det der? Tenkte å bestille klærene fra Danmark og både Danmark og Sverige er i EU så da slipper man alt det idiotiske avgift helvete som man har i Norge eller tar jeg feil?
Du har rett. Du kan dog ikke ta med varer for over 6000,- over grensa.

Sjekk ut poste restante paa google.
Sist endret av zx4r4; 24. januar 2012 kl. 10:35.
Ja men da betaler jeg bare for frakten? Ja til EU sier jeg :P
Du må vel handle for en god del for at det skal lønne seg.. Koster fort noen hundrelapper i bensin fra Akershus til Sverige, pluss leie av postboks koster vel en grei sum.
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Du må vel handle for en god del for at det skal lønne seg.. Koster fort noen hundrelapper i bensin fra Akershus til Sverige, pluss leie av postboks koster vel en grei sum.
Vis hele sitatet...
Leie av postboks? Søk på poste restante slik som jeg nevnte. Send til postkontoret i Strømstad. Det er helt kostnadsfritt, og det kommer ingen ekstra utgifter. Pakken kan bli liggende i en måned på postkontoret før den eventuelt blir returnert om du ikke henter den.

Og ja, du betaler bare for frakten.
▼ ... over et år senere ... ▼
Er det noen som vet om det går an å bestille f.eks am-2201 å ikke bli straffet for det hvis det hentes i sverige??
Sitat av ParadiseCity Vis innlegg
Ja til EU sier jeg :P
Vis hele sitatet...
Håper du tulla ? Hvis du følger med bittelitt på nyhetene skjønner du fort hvorfor norge har så lav arbeisledighet, hvorfor vi er ett av verdens beste steder å bo... Fordi ikke vi må dele på pengene våres, redde hellas, spania, italia. Tipper tyskland er fornøyd me det, vi gir vi også, men vi har selv kontrollen... Ja til eu pga du skal få deg ett par billige bukser, ja til eu og du har ikke råd til de buksene.
▼ ... over et år senere ... ▼
Drar opp denne tråden igjen da jeg lurer på om nordmenn kan leie postboks i strømstad?
Veit at det finnes poste restante
Sitat av jenspetter93 Vis innlegg
Drar opp denne tråden igjen da jeg lurer på om nordmenn kan leie postboks i strømstad?
Veit at det finnes poste restante
Vis hele sitatet...
Ja det kan - men hvorfor? Det koster penger å leie postboks. Poste restante er gratis. Bare følg med på trackingen fordi poste restante sendes i retur til avsender etter 14 dagers liggetid.
hei du.
du kan bestille til bensinstasjonen på töckfors eller du kan bestille til strömstad. (senteret der coop holder til på oslovegen)
sikkert adresse i charlottenberg, årjang osv.

http://www.vg.no/forbruker/teknologi...nett/a/500151/
Sist endret av bacardi; 27. juli 2015 kl. 03:50.
Sitat av bacardi Vis innlegg
hei du.
du kan bestille til bensinstasjonen på töckfors eller du kan bestille til strömstad. (senteret der coop holder til på oslovegen)
sikkert adresse i charlottenberg, årjang osv.

http://www.vg.no/forbruker/teknologi...nett/a/500151/
Vis hele sitatet...

Poste Restante i Strømtstad har ikke utlevering på Coopen lenger. Det er på andre siden av det vannet husker ikke adressa men send en epost til kunderservice@@posten.se så får du adressa. Det er liksom postens foretaksavdling en blir henvist til for å hente poste restante i Strømstad.

Husk å bruke denne shipping adr:

POSTE RESTANTE
452 01 STRÖMSTAD
SVERIGE
God bless America
65360's Avatar
4 0
Hva ligger beløpet på?