Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2833
Nå sitter jeg og laster ned Battlefield hardline, og er spent på hvordan det er. Er det noen som allerede har prøvd spillet? Hvordan er våpen balansen og kartene? Er kompedetive delen av spillet hvert å spille?
Gleder meg til å se hva viceral har gjort med serien, og om battlefield spill faktisk kan ha god single player.
Game disconnected
pokemon's Avatar
At ikke de har endra spawn-systemet slik at ikke det går ann å såawne på supressed squadmates er helt ubegripelig, vet ikke hvor mange ganger gjennom battelfield serien jeg har tømt magasinet i en fiende bare for at det skal spawne en på han rett før han dør, helt patetisk.. Ellers er det helt greit veldig likt alle andre spill i FPS sjangeren...
Er det bedre/artigere enn å spille bf4?
Sitat av MasterCorruptor Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Synes ikke den videoen var relevant, anmelderen var alt for bitter.
http://www.metacritic.com/game/pc/battlefield-hardline

Ikke støtt disse utgiverne.

Hvis folk bare kunne latt være med å hive gryn i retning dårlige spill...
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Synes ikke den videoen var relevant, anmelderen var alt for bitter.
Vis hele sitatet...
Du høres ut som en som kjøpte spillet.
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
Kjøpte det i dag. Spilte noen timer online.

BF4 er bedre. Mer våpen, bedre gameplay. Man får riktignok litt høyere intensitet i Hardline, men det får man i enkelte modes på BF4 også om man ønsker.

Ikke noe å skryte av...
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Jepp. Som jeg sa på diskusjon.no "Spillet er bare så latterlig dårlig gjennomført. Elendig kjørefysikk, reskin, ikke noe som ligner politi og røvere engang - Kun privat militær A versus privat militær B... Hadde vært kult med et ordentlig "cops and robbers" spill."
Game disconnected
pokemon's Avatar
Det er synd, men det virker som de har prøvd å bli mer som COD, men alt i alt så er det helt ok å spille.
Trådstarter
Etter å ha spilt hardline i 15 timer på to dager kan jeg med sikkerhet si at det er et bra spill. Våpen balansen er imponerende, bedre enn de fleste andre spill, og hvert våpen føles unikt. Kartene er interessante, men er fortsatt mye vertikalt gameplay, dette ødelegger en del. De som sier at spillet er likt bf4 vet ikke hva de snakker om, men jeg kan forstå sammenligningene med COD.
Jeg er storfornøyd med multiplayeren, singel playeren har jeg holdt meg langt unna.
Hostinger.no
72 3
Syntes ikke spillet er så veldig bra, blir litt for mye det samme opp og opp igjen! Lett lei, men gøy i begynnelsen!
God når det gjelder
Carmex's Avatar
For meg blir det et greit spill og spille mens jeg venter på BF5. Jeg er fortsatt ikke lei BF4, men uendelig lei tanks. Så for meg var dette midt i blinken. Helt klar over at det er et "ventespill", spør meg heller om det er verdt 499.
De av dere som har kjøpt spillet, men ikke likte det, er dere klare over at dere nå har gjort som utvikler og utgiver ville? Dere har gitt dem penger for et dårlig produkt, og at de har ingen grunn til å justere på formelen neste gang når de ser at folk kjøper spillet i hytt og pine.

Les anmeldelser. Det er en grunn til at de eksisterer...
Trådstarter
Sitat av Ramses Vis innlegg
De av dere som har kjøpt spillet, men ikke likte det, er dere klare over at dere nå har gjort som utvikler og utgiver ville? Dere har gitt dem penger for et dårlig produkt, og at de har ingen grunn til å justere på formelen neste gang når de ser at folk kjøper spillet i hytt og pine.

Les anmeldelser. Det er en grunn til at de eksisterer...
Vis hele sitatet...
Går ann å retunere spillet innen 24 timer også da.
Jeg kjøpte spillet fordi en kompis maste på meg :P Hadde lest mye negativt om det og var mye som var rett. Eneste game moden jeg synes er morsom er "Hotwire", som går ut på å kjøre rundt i biler. Alt annet er mye bedre å spille på Battlefield 3 eller 4... Synes helt ærlig dette bare burde vært en DLC til BF4 istedenfor et spill til 500kr som itilegg skal ha DLCer til 200kr hver..

Ser på meg selv som en liten idiot som støtter EA i dette drittet

Sitat av MasterCorruptor Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Veldig enig i denne reviewen egentlig
Sist endret av Loffenius; 23. mars 2015 kl. 17:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Makan til drittspill, solgte det igjen etter noen timer.
Prøvde det hos en kompis, tror helt ærlig jeg holder meg til CS:GO
Jeg forstår meg ikke helt på spillserien, pleide ikke battlefield å handle om faktisk old school krigføring og shit?
Sist endret av Juicekongen; 3. april 2015 kl. 03:22.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Det som plager meg mest er at ikke man har like våpen på begge lag, noe som gjør hele greia ubalansert og urettferdig! greit man kan få våpenet på begge sider etter 1200 kills med det, men det tar for lang tid med en sidearm... bullshit.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av pokemon Vis innlegg
Det som plager meg mest er at ikke man har like våpen på begge lag, noe som gjør hele greia ubalansert og urettferdig! greit man kan få våpenet på begge sider etter 1200 kills med det, men det tar for lang tid med en sidearm... bullshit.
Vis hele sitatet...
War is hell