Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3603
Hei freaks! Over den siste timen har jeg fått tre mailer fra tre ulike banker hvor en "Paramjit Kaur" har søkt om kredittkort med min email. Utover at personen som har søkt om kortene muligens har tilgang til min epostadresse (skal endre passord så fort jeg er hjemme fra jobb) - hva kan gå galt her? Det er jo ikke blitt brukt mitt navn til å søke om kortene, og det står ikke noe om at min adresse eller lignende er brukt heller.

Hva er potensielt faren her? Hvorfor har noen søkt om kredittkort med min epostadresse? Hva kan de tjene på det?
Hadde en gang en som søkte om forbruks+bil lån i alle verdens banker med tlf nummer mitt. Ring de forskjellige selskapene. De ordner opp
Det har vel lite å si. Antar epost-adressen din ikke inneholder navnet ditt, så da har hun tastet feil. (Kaur er "standard" etternavn for kvinner som er siker.)
Trådstarter
Takk for svar! Det virker ikke som om vedkommende har tilgang til eposten min, så da tipper jeg det skal gå greit.