Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1043
Ny låt jeg mekka i dag, burde egentlig bare sitte på'n litt, har alt for mye musikk som må ut, men siden jeg ikke har noen som tar strategisk gode valg for meg bare lasta jeg den opp, jeg! Produsert av bruttersj, Hanz! Tekksten står i boksen under der!


https://soundcloud.com/baggyman/chri...anti-prod-hanz
Sist endret av Kreger; 9. desember 2023 kl. 18:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Liker koringa(?), heter kanskje adlibs? De andre stemmene. Liker også både stemme og flow men den beaten føler jeg at jeg har hørt tusen ganger før, og jeg hører ikke så mye rap som dere sikkert skjønner.
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Liker koringa(?), heter kanskje adlibs? De andre stemmene. Liker også både stemme og flow men den beaten føler jeg at jeg har hørt tusen ganger før, og jeg hører ikke så mye rap som dere sikkert skjønner.
Vis hele sitatet...
Takk yo! Enig i at beaten er ganske generisk, men det er egentlig litt meninga, ville se hvor kreativ jeg kunne være med flowsa på et «blankt lerret» aktig haha